Release fest!!! Ghostrider, goes wild

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Endast 5 stycken från Uppsala, hälften hoppa av igår.

Vi som kommer får festa för dem också!!!

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
ha fett me kul nu ni som åker iaf ! ;p :öl
/z

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Jag var tyvärr en av dem som hoppade av, funkade inte att åka iväg tyvärr.
Festa ordentligt för oss också och ha riktigt kul :öl

DeSmO-Due

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Ducati
just hemkommen... helt ok film...
höjdpunkten va ju när snuten smällde med en annan bil under jakten... (jobbigt för bilisten bara)..
snöskotern i city va ballt åsså ... men sekvensen med skoter på vatten va lite för lång...
turbobusan verkade ju gå fiiiiint som bara den!!! :) :)

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
DeSmO-Due skrev:
just hemkommen... helt ok film...
höjdpunkten va ju när snuten smällde med en annan bil under jakten... (jobbigt för bilisten bara)..
:) :)

Ja det låter lovande... vågar man hoppas på kraftiga personskador också? :rolleyes:
Lite svinn får man räkna med när det ska göras kvalitetsfilm! :tummenupp :rolleyes:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Var på plats igår och såg filmen....

Jag står för min dubbelmoral här, så det så.
Var kul att se, mycket häftiga och roliga scener i den. Sen när jag tänker efter så skulle jag bli skogstokig om det hänt en olycka där någon nära eller annan råkat illa ut pga av det hela. Men trots det tycker jag det var kul att se och vill se mer.

Jag kan inte säga att jag till 100% gör så jag bidrar med mitt åkande till mc-förares fördelar, fast jag på lång väg inte är lika duktig förare som dom i GR, många i PMC, på SH eller andra som trixar, stuntar och kör fort i trafiken.

Det som är löjligt är när folk inte vågar stå för sin dubbelmoral dock.

Hur många ser inte på boxning för se dom fina träffarna men tycker det är sjukt att puckla på varandra? Eller se bilrace och jublar när bilar kvaddar?? Listan kan köras lång

Skit samma enligt mig, gillar man inte GR så gör man inte och vill man se det så gör man det.

Det var kul att träffa dig MARIA igår och andra med så klart. En tillställning gör ju att alla inom mc har en chans att träffas och umgås.

Jag tycker det är kul när någon tar tag i saker och försöker och verkligen fixar aktiviteter för oss andra. Det är inte lätt. Prova gärna själva och se om det är så lätt...
Visst är det befogat med kritik på saker i bland med, men klaga inte bara, ta tag och gör något själva med.

Själv framförde jag kritik på en del avsnitt på filmen igår till No1 och jag tror inte han halshugger mig för det. Sa att några avsnitt var lite sega. Men att andra var bra. Själv kan jag absolut inte ens göra en film i närhet av denna.

Varför bråka när vi alla vet att åsikterna är olika. Det är bra med olika åsikter, fan vad trist världen skulle vara om alla tänkte som mig :skrämd

Kul i alla fall att träffa en del av er igår och synd att det börjar bli vinter, men vi ses nästa år igen :hej

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Liwa1 skrev:
Var på plats igår och såg filmen....

Jag står för min dubbelmoral här, så det så.
Var kul att se, mycket häftiga och roliga scener i den. Sen när jag tänker efter så skulle jag bli skogstokig om det hänt en olycka där någon nära eller annan råkat illa ut pga av det hela. Men trots det tycker jag det var kul att se och vill se mer.

Skit samma enligt mig, gillar man inte GR så gör man inte och vill man se det så gör man det.

Kul i alla fall att träffa en del av er igår och synd att det börjar bli vinter, men vi ses nästa år igen :hej

Dubbel moral råkkar Liwa1. Lär nog gå å köpa gr2 vill fan se den asså, ni som gjort inlägg säger att den var bättre än gr1 så de e bara å handla. :fakta :rock

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...