MC Doktorn
Guest
Söker efter någon som och kan fjädring och har bra referenser.
Hojen är som sagt var en yzfr1 04 för banåkning.
Hojen är som sagt var en yzfr1 04 för banåkning.
Esp1tech i nårrje
pw racing cosult verkar bra... skickat in min fram å bakdämpare dit. 17 års erfarenhet hos öhlins och verkar kunna svara oavsett fråga man ställer. Jaghar inte fått tillbaka mina grejer än men han verkar mycket seriös på mail å telefon
Igen egen, men hojen jag köpte (en standard produktsjon) var uberhalt där på uppdrag av tidigare ägare Spjeldnes och ngn annan som jag inte minns namnet på just nu.Erfaring?
Race tech fjädrar m.m säljer kumlins ..........Springzz säljer k tech fjädrar som så många kikar på sporthoj rätt ska vara rätt
Racetech verkar renovera och optimera orginal fjädringen och har en mer strukturerad sida.
http://www.racetech.com/
Än K tech http://www.k-tech.uk.com/roadrace.php
Jocke har "telefontid" någon timme varje eftermiddag pga alltför många samtal.ÖhlinsJocke svarar ej.
Hello
FÖR DOM SOM INTE VET NÅ OM RACE TECH / KUMLINS MOTOR LÄS HÄR UNDER.
RACE TECH är ett konsept som du moddar dina org gaffel / dämpare med olika kitt/fjädrar från RACE TECH så du kan bygga för bana eller gata eller efter önskemål .....har man inte jobbat med RACE TECH så ser de ut som man ska välja en settning som står i manualen men jobbar man dagligen med att bygga med deras komponenter m.m .......å många timmars provkörning med olika åkare från hela norden innom roadracing ,motard ,cross ,enduro ,street-cycklar custom-hojar .Jag jobbar åt kumlins motor å bygger fjädring renoverar m.m dagligen själv kör jag en gata,bana,motard,cross,m.m för att ha koll på hur jag ska bygga å vad folk snackar om . Vi är även ÖHLINS SERVICE-CENTER =servar säljer deras grejor vi jobbar med alla märken på fjädringar till skoter mc quad mtb m.m vi jobbar med de flesta fjädrar å tillbehörs märken på marknaden för att vi ska kunna göra ett bra jobb och så billigt som möjligt
Vi har många pall platser I NORDEN/SM titlar i alla möjliga klasser inom mc sporten nu vet ni lite om vårat arbete .
KUMLINS MOTOR 0224-86012 öppet 8-16 teletid 8-16 Lunch 12-13
mvh Mattias
Jocke har "telefontid" någon timme varje eftermiddag pga alltför många samtal.
Det var Jocke själv som sa att han körde med telefontid på eftermiddagen när jag träffade honom för ca 2 månader sedan. Hoppas det löser sig.Jag har försökt att nå honom sedan LÄNGE utan resultat. Inte ens när jag har pratat in på hans telefonsvarare så har han hört av sig. Det resulterade i att jag fick köra utan styrdämpare, vilket iof gick bra, men det är mer saker som ska tas itu med...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|