Reservlista Gotland Ring 2006 (26-28/5)

Status
Ej öppen för fler svar.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nu har jag uppdaterat igen, hittar ni inte er själva på listan men skrivit upp er i tråden. Skriv i tråden eller skicka ett pm till mig.

/Liwa1

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Liwa1 skrev:
Nu har jag uppdaterat igen, hittar ni inte er själva på listan men skrivit upp er i tråden. Skriv i tråden eller skicka ett pm till mig.

/Liwa1

Finns med men är felstavad (6. Superligh - 3 dagars) ska vara *Superlight* :)

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Liwa1 skrev:

/Liwa1

Du missade nog oss.. post nr 50 i tråden..

Ozto 3 dagar,
kungko 3 dagar,

lite osäker på grupp men har licens, vi kan köra i den grupp där det finns plats..

Bo Diddley

Bo Diddley
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Ducati 996
Jag är anmäld 3 dagar i långsam grupp, skulle gärna byta till medel. Eller kan det göras på plats om det visar sig att man passar bättre in i medel-gruppen?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Bo Diddley skrev:
Jag är anmäld 3 dagar i långsam grupp, skulle gärna byta till medel. Eller kan det göras på plats om det visar sig att man passar bättre in i medel-gruppen?

Har du kört bana förut? Vilken grupp har du kört då?
Instruktörerna i varje grupp kommer vara beslutande om vem som flyttas upp i resp. grupp för allas bästa.
Men fortfarande gäller att man ska anmält sig till så rätt grupp som möjligt.
Vi vill inte se att någon som alltid kör snabb grupp anmälde sig till Lugn bara för att det endast var där det fanns platser kvar, sånt skapar bara problem och hjälper ingen.

/Nitrous & Liwa1

Bo Diddley

Bo Diddley
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Ducati 996
Jag var på Gotland förra året, körde då medel. Det är lite hugget som stucket, är nog bland de snabbare i långsamma gruppen men bland de långsammare i medel-gruppen. Anmälde mig till långsamma för jag tycker det var lite hetsigt ibland i medel-gruppen förra året, folk som absolut skulle om även om det skrämde skiten ur den som blev omkörd.

Men för mig verkar det ju bra att börja i långsamma och sen ev. byta upp om det behövs

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Verkar som rätt många anmält sig i lugn för att platserna i de andra grupperna tagit slut. Det kommer ju inte att fungera på plats när tio stycken vill byta till medel eller t o m snabb. Har en kompis som står på reservlistan till lugn, han kanske inte får någon plats men när tiden är inne så är det bara 20 av 30 som vill åka i lugn grupp ändå. :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln