Reservlista Gotland Ring 2006 (26-28/5)

Status
Ej öppen för fler svar.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nä, jag har inte missat dig. Har ju skickat PM till dig om att ni måste besluta vilken grupp ni ska köra i. Det går inte att boka in sig på flera. Man ska boka den man passar för.

Har man IF eller TH är det oförsäkrade/licens
Lugn åker man om man verkligen är lugn/inte så snabb/nybörjare
Medel = rätt snabb och Snabba kör man fort i. Väntar på svar från dig i vilken grupp ni ska köra. Sen lägger jag upp er

/Liwa1
ozto skrev:
Du missade nog oss.. post nr 50 i tråden..

Ozto 3 dagar,
kungko 3 dagar,

lite osäker på grupp men har licens, vi kan köra i den grupp där det finns plats..
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Neutral skrev:
Verkar som rätt många anmält sig i lugn för att platserna i de andra grupperna tagit slut. Det kommer ju inte att fungera på plats när tio stycken vill byta till medel eller t o m snabb. Har en kompis som står på reservlistan till lugn, han kanske inte får någon plats men när tiden är inne så är det bara 20 av 30 som vill åka i lugn grupp ändå. :(


Har man anmält sig till LUGN grupp får man stå sitt kast. Det är lugna gruppens regler som gäller för alla, även om man är snabb. Dom snabba får alltså hålla igen och inte köra om mer än på rakan. Det är INTE säkert att man får byta grupp på plats. Alltså anmäler man sig till rätt grupp från början. Vet man att man inte tillhör Lugn men anmält sig där pga att det fanns plats där. Då har man två val.

1. Åka i lugn och anpassa sig
2. Meddela oss om att man inte vill åka lugn och sättas upp på reservlistan för rätt grupp.

mvh

/Liwa1

Uppdaterat listan igen.

/Liwa1 - som är lite trött och hittar inte er i listan så hojta till = jag grejar
 
Last edited:

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Tyvärr fortfarande fel namn i listan, ska vara *Superlight* med ** vid sidorna, annars blir det en annan Ducceåkare här på forumet som står på reserven :)
 

sandstream

Guest
Liwa1 skrev:
Har man anmält sig till LUGN grupp får man stå sitt kast. Det är lugna gruppens regler som gäller för alla, även om man är snabb. Dom snabba får alltså hålla igne och inte köra om mer än på rakan. Det är INTE säkert att man får byta grupp på plats. Alltså anmäler man sig till rätt grupp från början. Vet man att man inte tillhör Lugn men anmält sig där pga att det fanns plats där. Då har man två val.
1. Åka i lugn och anpassa sig
2. Meddela oss om att man inte vill åka lugn och sättas upp på reservlistan för rätt grupp.
:tummenupp
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
*Superlight* skrev:
Tyvärr fortfarande fel namn i listan, ska vara *Superlight* med ** vid sidorna, annars blir det en annan Ducceåkare här på forumet som står på reserven :)


Men då. några stjärnor hit eller dit. Stjärnor i kanten får man först när man förtjänar dom :p

Grejar det nu då :)

/Liwa1
 

gsxstefan

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Stockhom
Hoj
GSX1100
reservplats önskar jag

Hej

Önskar ställa upp mig på reservlistan för:
Lugna gruppen
2 dagars

mvh///Stefan
 

Bo Diddley

Bo Diddley
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 996
Liwa1 skrev:
Har man anmält sig till LUGN grupp får man stå sitt kast. Det är lugna gruppens regler som gäller för alla, även om man är snabb. Dom snabba får alltså hålla igen och inte köra om mer än på rakan. Det är INTE säkert att man får byta grupp på plats. Alltså anmäler man sig till rätt grupp från början. Vet man att man inte tillhör Lugn men anmält sig där pga att det fanns plats där. Då har man två val.

1. Åka i lugn och anpassa sig
2. Meddela oss om att man inte vill åka lugn och sättas upp på reservlistan för rätt grupp.

mvh

/Liwa1

Uppdaterat listan igen.

/Liwa1 - som är lite trött och hittar inte er i listan så hojta till = jag grejar

Kan jag sätta upp mig på reserlistan för medel-gruppen även fast jag har plats i långsamma gruppen? Om det går så skulle jag vilja stå på den reservlistan. Annars har jag inga probelm att 'stå mitt kast' och köra i långsamma gruppen.
 

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Ort
$kå|\|e
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Missat antal dagar för mig :hej 3 dagar ska det va :tummenupp

THX!
 

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Grrrr

Så har man kollat hela vintern för bokning till gotland ring. Lagt in en tråd om när det blir dags att anmäla sig. Och så är man utan internet ett par dagar ocg vipps så är det fullt och 20 före i kö :huvet


Men skriv upp mig på 3 dagar och licens/oförsäkrad grupp. :Bugar

Hoppas ni alla får influensan!!! :rolleyes:
 
Last edited:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Liwa1 skrev:
Nä, jag har inte missat dig. Har ju skickat PM till dig om att ni måste besluta vilken grupp ni ska köra i. Det går inte att boka in sig på flera. Man ska boka den man passar för.

Har man IF eller TH är det oförsäkrade/licens
Lugn åker man om man verkligen är lugn/inte så snabb/nybörjare
Medel = rätt snabb och Snabba kör man fort i. Väntar på svar från dig i vilken grupp ni ska köra. Sen lägger jag upp er

/Liwa1


hmmm skumt, har inte fått något PM!
Men vi kan vil boka inte oss på medelgruppen då, har ju aldrig varit på Gotland innan. Det går väl att byta grupp om det går för segt i den gruppen?

Mvh Otto
 

MC Doktorn

Guest
Dags att ordna en nu bandag på Gotland Ring.

Otroligt intresse :)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
sandstream skrev:
Ja, en helg i juli eller augusti hade ju inte varit fel :)


Varför inte fixa en annan bana igenom sporthoj även om gotland-ring är helt underbar tex Mantorp lr Åsen bara förslag lr kanske en Dansk bana typ jylland :banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top