Reservlista Gotland Ring 2006 (26-28/5)

Status
Ej öppen för fler svar.

sandstream

Guest
Gottis skrev:
Varför inte fixa en annan bana igenom sporthoj även om gotland-ring är helt underbar tex Mantorp lr Åsen bara förslag lr kanske en Dansk bana typ jylland :banana
Mantorp är i princip omöjlig vad jag vet.
Gelleråsen går inte att jämföra med GR men visst är det okej att köra där också.
Känner jag Marcus och Lillan rätt så försöker de fixa så många dagar de kan! :)
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vi har skickat in om totalt ca 25 olika dagar för bankörning till lite olika banor. Vi återkommer så fort vi vet hur fördelningen blir och vad vi får. Det är svårt att få tag i bantid.

/Liwa1
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Liwa1 skrev:
Vi har skickat in om totalt ca 25 olika dagar för bankörning till lite olika banor. Vi återkommer så fort vi vet hur fördelningen blir och vad vi får. Det är svårt att få tag i bantid.

/Liwa1
:Bugar :Bugar :Bugar ni är helt underbara :pannkyss

vi hoppas på Jackpot
 

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
de nada
Gotlandring själva ordnar bandagar hela sässongen.
Både heldagar för MC och allmänhetsdagar man får dela med bilar.
Schema för 2006 kommer säkert på deras sida under vintern.

/N

2ono skrev:
Dags att ordna en nu bandag på Gotland Ring.

Otroligt intresse :)
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nu är det uppdaterat igen och fixat lite. En del har ju liksom anmält sig på rätt sätt och i reservlistan.

/Liwa1
 

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Lite sent men ändå

Rewind oförsäkrad 3 - dgr
rewind kompis oförsäkrad 3-dgr
 

Busis

Bättre en drink i handen...
Gick med
28 May 2003
Ort
Billesholm
Hoj
Yamaha FZ1 -10 & XT660Z Teneré
5. Busberras kompis - 3 dagars (oförsäkrad)
pm:a mig (busberra) Han har inget eget nick :bow
 

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Ort
$kå|\|e
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Jamen :va Varför hamnade jag helt plötsligt på 23:dje plats när jag låg på 21:a innan... :huvet :mad:
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Svane skrev:
Jamen :va Varför hamnade jag helt plötsligt på 23:dje plats när jag låg på 21:a innan... :huvet :mad:

Därför du är du...så enkelt är det :D

Nä, såhär ligger det till. Några som anmält sig tidigare i listan än dig (2 st) hade inte skrivit vilken grupp dom skulle köra. Så när jag fick svar från dom vilken grupp så hade fler hunnit anmäla sig efter. Men dom fick sina platser efter när dom först anmälde sig men glömde fylla i grupp.

Så för att rätt ska ara rätt går jag efter när man gjorde första inlägget i listan även om man glömt en del uppgifter.

/Liwa1

Nu är listan rättad och uppdaterad igen.


/Liwa1
 

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Ort
$kå|\|e
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Liwa1 skrev:
Därför du är du...så enkelt är det :D

Nä, såhär ligger det till. Några som anmält sig tidigare i listan än dig (2 st) hade inte skrivit vilken grupp dom skulle köra. Så när jag fick svar från dom vilken grupp så hade fler hunnit anmäla sig efter. Men dom fick sina platser efter när dom först anmälde sig men glömde fylla i grupp.

Så för att rätt ska ara rätt går jag efter när man gjorde första inlägget i listan även om man glömt en del uppgifter.

/Liwa1

Nu är listan rättad och uppdaterad igen.


/Liwa1

Jamen, din lilla skitunge :hihi Kan dom inte ens anmäla sig ordentligt så ska dom stå LÄNGST bak i listan :tungan

Jaja, som om det har betydelse. Man e rökt så det visslar om det oavsett vilket, 21:a som 23:a... :huvet
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Svane skrev:
Jamen, din lilla skitunge :hihi Kan dom inte ens anmäla sig ordentligt så ska dom stå LÄNGST bak i listan :tungan

Jaja, som om det har betydelse. Man e rökt så det visslar om det oavsett vilket, 21:a som 23:a... :huvet

Såja lugn lugn.. till alla som ev. inte kommer att komma med till Gotland från reservlistan vill vi bara hälsa att det kommer erbjudas ett ytterligare tillfälle lite senare under sommaren om intresset för Maj-dagarna består så att reservlistan kvarstår tjock.
Information om detta presenteras efter årsskiftet.
Anmäl er till nyhetsutskicket på www.actionpics.se (se under nyheter) för att inte missa det!

/Nitrous & Liwa1
 
Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nitrous skrev:
Såja lugn lugn.. till alla som ev. inte kommer att komma med till Gotland från reservlistan vill vi bara hälsa att det kommer erbjudas ett ytterligare tillfälle lite senare. Information om detta presenteras efter årsskiftet.
Anmäl er till nyhetsutskicket på www.actionpics.se (se under nyheter) för att inte missa det!

/Nitrous & Liwa1

Får väl förtydliga lite här då.

Det kommer EVENTUELLT komma (inte kommer) ytterligare ett tillfälle lite senare.
Om det blir så vet vi först i vår.

/Liwa1
 

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Ort
$kå|\|e
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Nitrous skrev:
Såja lugn lugn.. till alla som ev. inte kommer att komma med till Gotland från reservlistan vill vi bara hälsa att det kommer erbjudas ett ytterligare tillfälle lite senare under sommaren om intresset för Maj-dagarna består så att reservlistan kvarstår tjock.
Information om detta presenteras efter årsskiftet.
Anmäl er till nyhetsutskicket på www.actionpics.se (se under nyheter) för att inte missa det!

/Nitrous & Liwa1

Bara på skoj, ni har ju en hemsida som heter skitungarna, därav uttrycket! Inget illa menat :tummenupp
Låter ju kanon, hoppas kunna vara lite mer vaken till nästa tillfälle då, men hoppet är kvar... so far... :)
 

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprilia RSV Factory
Tja..

Har anmält mig innan till medel 2 dagar.. undrar om det går att ändra till 3 dagar ist..?

mvh
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top