sporTlovEr skrev:Någon som har(haft) en sådan hoj? Synpunkter på den?
Är det en bra allround hoj? Lättservad? Kända problem?
som bike skrev .... ulv i fåraklädersporTlovEr skrev:Någon som har(haft) en sådan hoj? Synpunkter på den?
sporTlovEr skrev:Någon som har(haft) en sådan hoj? Synpunkter på den?
Hell_man, hur har det gått med växelbytet?Hell_Man skrev:Kanonhoj. Fruktansvärd acceleration och hög toppfart Hyfsad försäkringspremie är det också. kolla växellådan som på alla andra hojar. 2:an kan vara dålig och hoppa ur när man varvar ur 2:ans växel. Verkar hyfsat enkelt att fixa själv. Jag ska precis börja med min. Motorn kan upplevas som lite "skrammlig" men dom låter så. Service tycker jag är mycket enkelt, det är sällan man behöver demontera några kåpor.
roffe_s skrev:Första säsongen med "pråmen" i garaget, varför jag har några frågor till Er med RF900 apropå diverse 2 400 mila-jobb:
Något annat man bör gå igenom eller justera för att få bästa möjliga prestanda på pärlan?
- Byte drivlina - Går nog tillbaka till original-kuggning efter att ha haft en kugge mindre fram. Hur många av Er kör neddrevat?
- Justering av dämpning - Fram förspänning läge 2, Returdämpning std (5/8-varv). Bak förspänning 5, Retur 3, Dämpkraft std. Har Ni testat Er fram till nåt annat?
Ha de
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |