BlöjRäsern
Gränsfall
Oouu, FreCkt!
Ser bra ut!
Här ligger lite bilder på min baby som ni frågade efter:
http://bilder.rubbersmoke.com/botm/
http://bilder.rubbersmoke.com
Hur funkade det att få till side-by-side-systemet på 91:an? Fast det kanske inte är nåt problem när du kör med Tygas bakram..? Jag har en 91:a i orginalskick (i stort sett i alla fall) men där är det problem med bakre hållarna till ljuddämparna som behöver göras om...
Sitter så på min TZ och jag har kraschat den minst tio gånger. Inte ens i närheten av att slå i knäet i styrdämparen..Lite riskabelt att ha styrdämparen vänd så ifall man går omkull, lätt att stå i knät i dämparen då!
Den här tråden förtjänar ett lyft!
Mycket intressant bygge, älskar såna här "budget-gör-det-själv-projekt"! Säger inte att den ser fattig ut eller så men du fattar vart jag vill komma kanske, det blir en viss charm över det hela när man gjort mycket pyssel själv.
Jag skulle förvisso inte gå så långt att kalla det en bugdethoj, för du har ju faktiskt lagt ner en hel del pengar på den, åtminstone av bilderna att döma. Betydligt mer än jag skulle lägga ner på en rejshoj.
Så, tre tummar upp för fan!
Förresten, angående styrdämparen - ska den inte vara ledad i andra änden också där den sitter fast i ramen? Som det är nu så ser det ju ut som om den ska gå sönder i fästet om man styr fullt ut, eller tänker jag helt galet?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|