Fy f-n! Kolla in drivpaketet, ingen vidare skötsam person som äger den hojen det syns direkt.
Att inte ens kosta på sig en ordentlig rengöring av drivpaketet inför en försäljning återspeglar endast den personens syn på att sköta sakerna.
Dessutom var de replika-kåporna av 2006 års jubileumsmodell riktigt dåliga.
Kolla te x in vad feta stripsen på bakkåpan är.
Ska vi slå vad om 25 ägare, import & ingen servicebok?
Den skulle jag inte bjuda 20k för ens.
Till trådskaparen så kan jag bara säga att om de exemplar du hittar för 40k har servicebok, få ägare, problemfria & välskötta med avseende på växellåda, lack & drivpaket så vill jag påstå att det är en ganska bra prisbild.
Begagnatmarknaden kommer att få en liten ökning i priser tack vare uppdrivna nypriser på hojar till följd av en dyr Yen.
Som exempel kan jag passa på att fråga "pöbeln" vad min R6 -00 är vär i era ögon. Nu är den inte till salu, men jag har min prisbild klar så det kan vara kul att se vad marknaden säger.
Jag har haft den sedan Maj 2000 då jag köpte den helt ny.
* Full servicebok.
* Enda ägaren.
* 2450 ärliga mil. (Har / har haft flera hojar därav få mil).
* Nyservad.
* Ej bankörd.
* Aldrig bakhjulskörd (ärligt).
* Alltid förvarad i varmgarage.
* Alltid förvarad inomhus = ingen oxidering av aluminium eller ful i lacken.
* Aldrig lagd.
* Akrapovic titanium Slip-on samt orginalljuddämpare i nyskick.
* Infällda miniblinkers i fram samt orginal.
* Integrerade blinkers i baklampan samt orginal.
* Double Bubble kåpglas samt orginal.
"Maskinpärm" med samtliga servicekvitton, ägarhandbok, servicehäfte, besiktningsprotokoll samt antal körda mil per säsong ingår.
Kortet är från Gotland förra året då vi var där på semester så ha överseende med att den är smutsig på bilden