Du svarar mest med frågor, så vad tycker du är bäst för svensk RR som säger emot ganska mkt och många så att det verkar som att du tycker att allt är bra som det är?
Förstår inte vart du vill komma, ska man inte ta upp saker som folk är missnöjda med, visst fel ställe och borde vara direkt till arrangörerna men någonstans måste man väl börja och samla ihop åsikter, spåna nya idéer mm. Och då är det väl ganska bra att göra det på stället där många som utövar sporten skriver och läser?
Det jag tycker är att alla (inkl mig själv) har massor av åsikter, men ingen för åsikterna till handling. RR i Sverige är en katastrof där alla skyller på alla andra och ingen gör något själv, för allt är ju alltid någon annans fel!
BC skapade en tråd nyss (som jag faktiskt har blandat ihop lite med den här tråden) som heter Roadracingens framtid. Där skrev jag ett inlägg där vad jag anser vara fel.
Precis som du skriver, visst fel ställe och borde vara direkt till arrangörerna. Detta sprider både negativitet runt RR samt bygger upp en större negativ stämning så det ibland känns som en lynchning är på gång här på Sporthoj, för något som ev hade gått att lösa om det hade kommit till rätt person från början.
Självklart måste förare kunna ventilera tankar och funderingar, men på ett öppet forum? Sporten är på väg utför om inget händer, och ska vi då själva sitta och sprida negativitet på nätet?