Wow! Du och jag tycker lika i en Roadracing-fråga.nej. Skrota ProSuperbike, SO och befintliga SM och gör 1 stor bra svensk motorcykelserie.
Wow! Du och jag tycker lika i en Roadracing-fråga.nej. Skrota ProSuperbike, SO och befintliga SM och gör 1 stor bra svensk motorcykelserie.
hampus, gull og sviestrup
På vem eller vilka? Vad hände för oss som inte såg?Fy fan. Otäck jävla smäll.
Brutet ben, bruten arm och befarad ryggskada.
På vem eller vilka? Vad hände för oss som inte såg?
Gick så jävla snabbt så jag hann inte uppfatta vem som var inblandad.
Hampus Johansson låg tvåa och fick en highsider, kanar bredvid hojen ca 100 meter för att försöka rädda situationen, men tvingas släppa. Han blir då torpedad i ryggen i 150 knyck och slår en baklänges frivolt. Två andra var inblandade varvid en som gått omkull får en hoj på sig.
Det hela såg väldigt otäckt ut.
Fy fan, det låter ju inte trevligt nånstans Hoppas verkligen det inte va så illa som det såg ut Rödflaggades racet?Gick så jävla snabbt så jag hann inte uppfatta vem som var inblandad.
Hampus Johansson låg tvåa och fick en highsider, kanar bredvid hojen ca 100 meter för att försöka rädda situationen, men tvingas släppa. Han blir då torpedad i ryggen i 150 knyck och slår en baklänges frivolt. Två andra var inblandade varvid en som gått omkull får en hoj på sig.
Det hela såg väldigt otäckt ut.
Ja det gjorde det.Fy fan, det låter ju inte trevligt nånstans Hoppas verkligen det inte va så illa som det såg ut Rödflaggades racet?
Jag såg det på ett lite annat sätt!
Hampus såg väl ut att klara sig ok, fick en smäll över benen så han for baklänges däremot Gull fick nog värsta smällen tyvärr!!!
Var det Gull som fick hojen på sig utanför banan? Svartklädd?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|