@ngel
Guest
Hur många är du uppe i nu?
Jag vill ha 2 st istället för 1 som jag skrev innan.
Har ändrat det är uppe i 80.. så jag tar en rövare Brukar alltid bli någon som missar
Hur många är du uppe i nu?
Jag vill ha 2 st istället för 1 som jag skrev innan.
Hmmm ... 38 st som inte skickat sina adresser. Kom igen nu Ska ni bli utan?
Tack till alla er som jag fått ifrån.
Vad det rör betalning och utskick så håller jag på att snacka med tryckeriet om en smidig lösning för oss alla.
Så var det 29 st kvar som inte hört av sig än...
Såg ju givetvis denna tråden för sent. du råkar inte ha ett par kalendrar som blir över. typ 2-3 st
Nu är den på G Tryckeriet har bilder m.m inkl era adresser (så när som på 2 pers som jag inte hört något ifrån, sorry guys .. risk att ni blir utan nu)
Såhär blir det:
De kommer att skicka ut kalendern direkt till er så fort den är klar .. Hot, direkt från tryckpressen
De kan inte sköta betalningarna åt mig så det får bli till mitt plusgiro då (Ok hoppas jag, svik mig inte nu ):
133 98 24-3
Priset var 150 + 20 i frakt = 170:-/st
För er som beställt "många" PM mig så löser vi det
Lite ändring har det blivit på utseendet men det är inte till det sämre... Tro mig Ny frontpage m.m. men "kalendergossarna" är de samma.
Bandagar från 3 st arrangörer finns med i den så ni har koll på det.
Hör av er om det är något ni undrar över nu...
Edit: Blir lite lättare för mig att reda ut vem som har betalt om ni skriver ert nick på betalningen
För att förtydliga, man betalar alltså in nu på ditt PG och får inte något papper i brevlådan med kalendern? Vill bara förtydliga för mig själv och andra.
Jag har pyntat nu!
Idag borde det dimpa ner i era brevlådor Om det är något kludd så hör av er så vi kan fixa det..
Idag borde det dimpa ner i era brevlådor Om det är något kludd så hör av er så vi kan fixa det..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|