Roadracing väggkalender för 2009

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Hehe, skulle du allt bra gärna vilja va :tungan ! I tajta skinnställ då antar jag..

Ja varför inte...med eller utan vad som helst nästan....:D .....inte bara för min skull, men man tänker ju på alla andra också....:D

@ngel

Guest
En lite reminder bara ... ;)
Glöm inte att betala... Stort tack till ni som fixat det redan :)
Har några kalendrar kvar om någon missat detta innan..

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
En lite reminder bara ... ;)
Glöm inte att betala... Stort tack till ni som fixat det redan :)
Har några kalendrar kvar om någon missat detta innan..

Hur går det med betalningen, får du in allt?

Superfin kalender. :tummenupp
Hoppas det blir en återkommande tradition. Hör med Rash om att ta med det i tidningen/hemsidan nästa år. :)

@ngel

Guest

Hoppas det blir en återkommande tradition. Hör med Rash om att ta med det i tidningen/hemsidan nästa år. :)

Det kommer säkert så sakta... Det är ju en hektisk tid för alla nu :)

Tanken är att det ska göras om nästa år :)
Rash var en gulleplutt som hade den med på sidan denna gången. Så jag får väl "muta" han på något sätt nästa gång med ;)

Egentligen så är det alla ni som ska ha ett megatack... Utan er hade det inte blivit av... :tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Snyggt jobbat Anki! :tummenupp
Bidde ju hur fint som helst!

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50

Tänkte egentligen själv släppa en egen kalender med alla racedatum och banträffar m.m. för beställning och även försäljning på MC-mässan.
Det hanns helt enkelt inte med i år. Finns det ingen tid nästa år heller är det en självklarhet att jag hjälper Anki promota sin kalender.

Pengar på väg Anki:tummenupp

@ngel

Guest
Tänkte egentligen själv släppa en egen kalender med alla racedatum och banträffar m.m. för beställning och även försäljning på MC-mässan.
Det hanns helt enkelt inte med i år. Finns det ingen tid nästa år heller är det en självklarhet att jag hjälper Anki promota sin kalender.

Pengar på väg Anki:tummenupp

Tack Rash! Allt är i sin ordning :tummenupp

Men jag måste vara lite gnällig... 40 st obetalda kalendrar som är utskickade men inte hört ett ljud från folket. :gråta
Är det såhär det ska vara så blir det ingen repris nästa år... sorry.. Jag har ju inget företag som ställer upp och hjälper till..

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Skicka listan med namn och adresser till mig bara så har du alla pengarna innan nyår.

Å ni som har fått en kalender och inte betalt före nyår, efter nyår blir det mig ni är skyldig pengarna och då tillkommer det 500 kr i administrationsavgift så se nu för fan till att betala så vi slipper allt krångel!!!!

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Tack Rash! Allt är i sin ordning :tummenupp

Men jag måste vara lite gnällig... 40 st obetalda kalendrar som är utskickade men inte hört ett ljud från folket. :gråta
Är det såhär det ska vara så blir det ingen repris nästa år... sorry.. Jag har ju inget företag som ställer upp och hjälper till..

Dåligt att inte betala. Lägg upp namnen här så får dom skämmas. Jag betalade 11/12 så jag hoppas du fått mina:)
Nu sitter den på klubben och lyser upp tillvaron.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning