Roadracing väggkalender för 2009

@ngel

Guest
Gissar på att det är lite sent att beställa nu då kalendrarna skulle dimpa ned i brevlådan idag :tungan

hehe ... det är fixat redan ;)

Jajamen! Folk kommer tro att de sett ett UFO när jag kör om dom. :)

Haha.. tur man har en illröd ilsken liten sak .. då syns man ivf ... ;) Speciellt med en en dekal bak där det står "Du blev precis omkörd av en tjej..." Alltid retar det någon surgubbe ;)

Metusalem

Arbetsbefriad
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Ducati Pantah 600 -82; Kawasaki GPZ 900 R -90
Kanon! :tummenupp Blev verkligen snygg. Har inte sett uppgifterna om pröjs förut, men pengarna är insatta nu.

@ngel

Guest
Kul att ni gillar den... Stor risk att det kan bli repris då på den inför 2010 :)
Upp till er nu ute på banan att ge mig något riktigt läckert att plåta när säsongen sätter igång igen :)

Man kanske skulle gjort en efterapning på brandmanskalendern ;) Vad sägs tjejer? Med ölmagar och blekfisar ... :D :D :D :D

Får en massa PM om vart man betalar och pris:
Plusgiro: 133 98 24-3
Priset var 150 + 20 i frakt = 170:-/st

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kul att ni gillar den... Stor risk att det kan bli repris då på den inför 2010 :)
Upp till er nu ute på banan att ge mig något riktigt läckert att plåta när säsongen sätter igång igen :)

Man kanske skulle gjort en efterapning på brandmanskalendern ;) Vad sägs tjejer? Med ölmagar och blekfisar ... :D :D :D :D

Tack den kom idag, sätter in stålars asap.

Edit: Done :tummenupp

Last edited:

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen

Fick kalendern idag o du har pengarna imorgon !:tummenupp

Kan bara säga att den blev skitbra...och tackar för ett bra initiativ !

Men ska du ändra konceptet till 2010 så tror jag inte på ölmagar o blekifisar...då tror jag det är en mycket bättre affärside med lite hojbrudar istället...:tummenupp

@ngel

Guest
Fick kalendern idag o du har pengarna imorgon !:tummenupp

Kan bara säga att den blev skitbra...och tackar för ett bra initiativ !

Men ska du ändra konceptet till 2010 så tror jag inte på ölmagar o blekifisar...då tror jag det är en mycket bättre affärside med lite hojbrudar istället...:tummenupp

tackar :)

Nja ... var bara en tokig idé jag fick :D
Men vi får se .. kanske blir flera varianter eller nått.. :)

F*n va snygg den är :tummenupp Speciellt framsidan!

Tackar! :)
var ju tvungen att ta med en Ducce ivf ;)

Last edited:

@ngel

Guest
Fast jag är inte med i år, kanske nästa års kalender då om BOTT:en träsket är intressant :tungan
Beror ju på det :tungan
Fast du hade kanske velat ställa upp på ideén med replica på brandmanskalendern.. tror du ha passat :D :D :D

Nej fy ... nu var jag taskig .. hahaha

@ngel

Guest
Hehe, skulle du allt bra gärna vilja va :tungan ! I tajta skinnställ då antar jag..

hahaha.. ja se karlar.. Något tajt och vips är de bortkollrade :D Vi borde gjort en kupp... Placera en lättklädd tjej vid varje bollhav... Hur många tror du hade åkt av då? :D :D Kraschparty på hög nivå kan man misstänka..

@ngel

Guest
En liten parentes bara...

Jag har några extra kalendrar över så om det finns fler som missat denna tråden så är det inte försent än :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning