Roadracing väggkalender för 2009

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Bankerna har väll inte så jättebråttom att föra över några pengar nu när dom är stängda över julen?

@ngel

Guest
Slappt och dåligt!:mad: :gnissla Måste kolla att min betalning gått iväg...

Ni som skrivit en rad eller två efter mitt inlägg här, har det landat ifrån :) Tusen tack till er :) Gulliga är ni allihop! Kreuger... speciellt tack till dig och även Nitrous och Liva.. Änglar är ni...

Nja ... Axxexs.. saken är den att man kan se framtida insättningar på ett plusgiro... Och kalendern damp faktiskt ner omkring den 15-16 i postlådorna... Alla kan vi ha det tufft vid jul men ett litet mail eller PM är väl inte farligt... Bits ju inte direkt ;)

Vi får se vad som händer nu i början på veckan...
Tänk på att det är ju på grund av er jag kan göra detta och utan er så blir det inget ... ;)

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jag har betalat, saknas det så får du väl komma förbi och smiska mig på jobbet.

@ngel

Guest
Ett ex till mig om det finns några över. MVH/Toyman

Hej!
Har över ja... Pm med namn och adress eller mail så ska jag fixa det till dig. :)
Pengarna 150+20:- för frakt till plusgiro: 133 98 24-3

@Cykelstyre... Nja några till droppade in men saknas en hel del än... 17 pers aka strax över 35 kalendrar som är obetalda. tråkigt men sant.

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Hej!
Har över ja... Pm med namn och adress eller mail så ska jag fixa det till dig. :)

@Cykelstyre... Nja några till droppade in men saknas en hel del än... 17 pers aka strax över 35 kalendrar som är obetalda. tråkigt men sant.

Skitdåligt :mad:
Lägg upp namnen här så dom får skämmas.

@ngel

Guest
Skitdåligt :mad:
Lägg upp namnen här så dom får skämmas.

Kan man ju göra men inte än isf.. Och då får jag nog ha ett ok från Swedie med.. Behöver ju inte hänga folk i gryningen direkt ;)
Men en sak är ju säker ... de som flonkar detta lär aldrig få/köpa något igen av mig... Varken kalender eller bilder :arsele :D :D
Är en långsint jäkel... muahahaha

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
R1
fan va risigt o behöva läsa om folk som tamejfan inte kan betala när dom köper/åtar sig nånting. ut med namn lista här på obetalda, sen stryker du dom vartefter. de finns ingenting som säger att du INTE får göra så!
Skamligt tamejfan.

INVÄNTAR BETALNING FRÅN:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
fan va risigt o behöva läsa om folk som tamejfan inte kan betala när dom köper/åtar sig nånting. ut med namn lista här på obetalda, sen stryker du dom vartefter. de finns ingenting som säger att du INTE får göra så!
Skamligt tamejfan.

INVÄNTAR BETALNING FRÅN:

1.
Asplind hahahaha:D
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.[/QUOTE]

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
jag har inte betalat,hittade precis mina i reklamhögen under vasken,glömt bort att jag ens beställt någon.betalar 7:e då jag kommer åt min bankdosa på jobbet.,moralister och indrivare,hittar mig via hitta.se:tummenupp kom gärna den 7:e då jag fyller år och gärna vevar lite i födelsepresent:)

ankeborg,340 vinglar över på nätet till dig från förseningsbanken,ursäkta dröjsmålet :)

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Har vart borta i USA några veckor, kom hem idag och hittade en schnygg RR kalender i brevlådan! :tummenupp

Så nu är det betalat och klart, pengarna kommer väl in i början på nästa vecka antar jag.

Riktigt najs var den iaf, proffsig känsla :)

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Överföring ordnad!

Hej!

Hej,

Har sändt ett mail till dig.
Order på kalender och kopia på betalningsuppdraget.
170.-- till ditt konto.

MVH/Toyman God fortsättning!

@ngel

Guest
@ Toyman, Tvålen, Igel och peter...
Tack och bock :)
Fixar, fixat och på G :)

Till er nu som inte har betalat än... Ni har fått PM. Svara gärna så man vet vad som sker...
Ni är inte många nu men ändå..
Någon har varit jätteduktig och inte skrivet från vem betalningen kommer men det lär vi nog klura ut :D

@Asplind.. Jag tror inte jag ska behöva hänga ut vem som kladdat här.. Gillar inte det riktigt.. Det kan skötas snyggt med eller hur? :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024