Robban

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Slaktaren :hördu

OT för alla andra, men måste ju bara fråga... :D

Är du slaktare till yrket eller låssas du bara? :confused: :7peta

Cool bild annars du har när man kollar profilen... :lol (är de du?) :va

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Bobbo V skrev:
Alla bara klagar på Robban, var det ingen mer än jag som reagerade på hur Vincent såg ut???? skulle han uppträda på nått jävla barn-kalas efteråt eller??? FYSATAN vilken TÖNT!

Han fick juh Robban att se normal ut...

Jag kommer hädanefter att mörka att jag är västeråsare... Både han och BB-Linda. Jaja. :rodnar

Vad jag verkligen blev upprörd över var ormen. En anmälan för djurplågeri vore på sin plats. Det var nämligen en MYCKET stressad orm som bollades runt. Men sådant ser man bara om man är ormvan... :död Jävla posör! :4skrika

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
Flamma77 skrev:
Jag kommer hädanefter att mörka att jag är västeråsare... Både han och BB-Linda. Jaja. :rodnar

Vad jag verkligen blev upprörd över var ormen. En anmälan för djurplågeri vore på sin plats. Det var nämligen en MYCKET stressad orm som bollades runt. Men sådant ser man bara om man är ormvan... :död Jävla posör! :4skrika

skulle inte ha något emot att ormar utrotades, äckliga reptiler :död

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Markus skrev:
Hur ser man det?

En orm anstränger sig aldrig i onödan, dvs allt utom jakt, dricka, flykt och parning. Detta pga deras ämnesomsättning och syreupptagningsförmåga. Enkelt förklarat ur ett varmblodigt djurs synvinkel så har de riktigt dålig kondis... Ormen som var med i TV försökte ringla iväg hela tiden, för att söka skydd.

Ormar tycker inte om öppna ytor utan vill ligga skyddade eller snabbt kunna ta sig till skydd... Som alla andra djur blir de stressade av obekanta omgivningar och lukter.

Hanterar du ormar skall man stödja så mycket som möjligt av kroppen och inte låta den dingla omkring som det visades prov på i TV, allt för att stressa så lite som möjligt.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Messiah skrev:
skulle inte ha något emot att ormar utrotades, äckliga reptiler :död

De äckliga reptilerna äter möss och råttor. Det uppskattas av en del... :)

Jag har två för att jag tycker att de är vackra att titta på. Precis som akvariefiskar...

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Var det ingen som såg programmet igår, "Det sista örådet"

Dom visade lite bakom kameran...

Visade bl.a på en krog när lille robban var ute o drack fin sprit...

Han hade krängt av sig sina jens halvägs och hade ett helrör i näven och rutade sig fram så röven blev i vädret och hällde ut 70´s i röven... Sved nog gott de... :kocko

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
MHK skrev:
Han hade krängt av sig sina jens halvägs och hade ett helrör i näven och rutade sig fram så röven blev i vädret och hällde ut 70´s i röven... Sved nog gott de... :kocko
Jo, jag såg det. Först förklarade han i intervjun att han "inte festar och svinar alls så mycket som det sägs" och sen klipper dom in en scen med Robinson-Robban ståendes framåtlutad på huk med en sjuttis Smirnoff uppkörd i röven, mitt bland alla krogbesökare.. Det är humor :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sgtpepper skrev:
...Robinson-Robban ståendes framåtlutad på huk med en sjuttis Smirnoff uppkörd i röven, mitt bland alla krogbesökare.. Det är humor :)
Fan vad stolt hans morsa måste ha blivit när hon såg det :D

wolfman

I live for this shit !
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
-04 Gixxer 1000
Precis som Yamtt600r skriver:Robban har lyckats. Igen !

Varför e folk med i dokusåpor ? För att vinna en eventuell prissumma ? Kanske. För att bli kändis, mer troligt !
Robban har väl i den genren lyckats mer än nån annan av dessa doku-personligheter gjort. Han uppnår ju precis d han vill vilket det uppenbarligen bevisas då vi sitter här å tillägnar honom en egen tråd.

Tönt, idiot osv.... Ja, man kan ju tycka mycket om killen men som ja ser d så verkar han ju få d många singelkillar varje helg e ute efter: Mycket sprit, många brudar å ett satans röj, lr ??? Så, d e inte nån slags avundsjuka som avspeglar sig hos vissa av kritikerna...?

Sen att ja tvivlar på att herr Anderssons persolighet privat överrenstämmer med "Robinson Robban" får väl stå som ett antagande hos mig.

Keep givin´them hell, Robban. :arsele

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det är väl inte varje dag man får vara med i en direktsändning i SVT?
Robban lär väl aldrig mer få vara med, men jävlar vad roligt det var.

Omoget och töntigt, absolut! Men förbannat roligt. :rofl

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Flamma77 skrev:
En orm anstränger sig aldrig i onödan, dvs allt utom jakt, dricka, flykt och parning. Detta pga deras ämnesomsättning och syreupptagningsförmåga.....

Jag tror att jag är en orm. :rolleyes:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Conrad skrev:
Han skrev en debatt-artikel i aftonbladet i lördags som verkade vettig.

Hm....märkligt....onekligen riktigt vettig artikel....

Måste väl kanske säga att det är medierna som är den största idioten, eller är det 'VI' som läser dyngan som medierna å skvaller blaskorna spyr ut som är dom största idioterna?!?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...