yamtt600r skrev:Dumt eller korkat, visst. Men han lyckas ju precis med det han vill. Han är med på tv, alla tidningar skriver om honom och hans reklam och till och med ni här på sporthoj.com ger han uppmärksamhet. Tycker han lyckas rätt bra.
yamtt600r skrev:Dumt eller korkat, visst. Men han lyckas ju precis med det han vill. Han är med på tv, alla tidningar skriver om honom och hans reklam och till och med ni här på sporthoj.com ger han uppmärksamhet. Tycker han lyckas rätt bra.
Ey! Du ska ju bli psykolog! Då får du inte hata folk, utan måste anstränga dig för att försöka förstå dom istället..URRninja skrev:Jag hatar honom så mycket, lika mycket som jag hatar naken-Janne. Men jag hatar SVT och TV4 mer för att dom gör dom kända.
Penguin skrev:Det där var ju så urbota fånigt att man nästan hoppas för hans egens skull att han inte inser hur mycket han gjorde bort sig. Det var nog det mest pinsamma jag nånsin sett i tv.
Henken skrev:Han är en skam för hela landet den där jävla apan. Fick han inte stryk för nåt år sedan? VM i nazireferens var skitkul! Robinson-Emma blev fyra poäng fulare där tack vare "Solstickan eller Sva-stickan?"
Sva-stickan!!
landen skrev:Hehe han får stryk varje gång han åker hem till Gällivare en kompis går skidgymnasie där, för övrigt samma som Robban gjorde. Han åker på stryk så fort han visar sig sa han...
Stämmer det att du pluggar till psykolog???Känner du nån som heter fredde göransson isf??URRninja skrev:Jag hatar honom så mycket, lika mycket som jag hatar naken-Janne. Men jag hatar SVT och TV4 mer för att dom gör dom kända.
Pillis skrev:Killen har ju seriösa problem...hur pinsam som helst!!! :kocko
Slaktaren skrev:Gillar du Naken Janne med??
landen skrev:samt att dokusåpakändisar får så stort utrymme i seriös media.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!