Robban

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Mycket märklig kille... Vad hade han för syfte egentligen? Mer än att bli omtalad? Eller det var väl bara de kanske? :kocko

Slaktaren

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2004
Hoj
KTM 625 SXC
yamtt600r skrev:
Dumt eller korkat, visst. Men han lyckas ju precis med det han vill. Han är med på tv, alla tidningar skriver om honom och hans reklam och till och med ni här på sporthoj.com ger han uppmärksamhet. Tycker han lyckas rätt bra.

Gillar du Naken Janne med??

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Haha, skitkul ju, vicken lirare asså. Man brukar ju säga att "den dummaste människan är inte född än" men jag börjar fan tvivla på att det verkligen stämmer...
Anders Lundins "bryska" tillsägelse: -"Men Robert!", var nog det roligaste jag hört på länge. :rofl

Och vad yrade den där "Leif-snubben" om??? Fattade han inte att det var TV han var med i eller? :kocko :confused:

Dags för ett förbud mot dokusåpor! :fakta

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Jag hatar honom så mycket, lika mycket som jag hatar naken-Janne. Men jag hatar SVT och TV4 mer för att dom gör dom kända.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
yamtt600r skrev:
Dumt eller korkat, visst. Men han lyckas ju precis med det han vill. Han är med på tv, alla tidningar skriver om honom och hans reklam och till och med ni här på sporthoj.com ger han uppmärksamhet. Tycker han lyckas rätt bra.

correctomundo!
tycker han lyckas ypperligt med det han gör.. svenska jackass motsvarigheten.. typ..
nu va väl inte gårdagens framträdande nån höjdare men.. who cares.. en idiot gjorde nåt dumt på SVTs hitintills mest krystade gala.. :gnissla

jag firade med att supa skallen av mig :tummenupp kändes propert... :yoparty

kan ju tillägga att jag såg bakfylle-reprisen...

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
URRninja skrev:
Jag hatar honom så mycket, lika mycket som jag hatar naken-Janne. Men jag hatar SVT och TV4 mer för att dom gör dom kända.
Ey! Du ska ju bli psykolog! Då får du inte hata folk, utan måste anstränga dig för att försöka förstå dom istället.. :7peta

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Det där var ju så urbota fånigt att man nästan hoppas för hans egens skull att han inte inser hur mycket han gjorde bort sig. Det var nog det mest pinsamma jag nånsin sett i tv.

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Tycker hela dokusåpascenen har spårat ur. Något måste vara fel när man kan fylla 5 sidor i Sveriges största tidning med något så korkat som robinsson.

Jag såg ett avsnitt, det var när Robban blev utröstad. Tycker inte han är mycket mer blåst än alla andra som är med. Han förnekar ju inte att han gör det för att bli känd i alla fall.

Han står ju liksom för det.

Men alla som tror att dom ska bli något genom att ställa upp i en dokusåpa är ganska patetiska.

Och ska man tala om vem som är mest blåst så måste väl Emma vinna, ingen som såg SM i Nazireferens? Där tror jag tom Robban hade fattar när dom börjar snacka om Kristallnatten, Hess och pojkarna...

Nej sluta klaga och se inte skiten som jag. Ingen som tvingar någon att störa sig på B kändisar en timme varje vecka.

Henken

Guest
Han är en skam för hela landet den där jävla apan. Fick han inte stryk för nåt år sedan? VM i nazireferens var skitkul! Robinson-Emma blev fyra poäng fulare där tack vare "Solstickan eller Sva-stickan?"
Sva-stickan!!

LalleBalle

Guest
Men orka bry sig. Robban är en idiot som är helt slut i huvudet. Våra så kalade "seriösa" tidningar som t.ex. Aftonbladet och Expressen har fan blivit skavller tidningar. De skiter typ i nyheter så länge det inte säljer. Det är tyvär dagens samhälle...och det går ta med fan utför :huvet

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Penguin skrev:
Det där var ju så urbota fånigt att man nästan hoppas för hans egens skull att han inte inser hur mycket han gjorde bort sig. Det var nog det mest pinsamma jag nånsin sett i tv.

Äsch alla är pinsamma!, det pinsammaste som visats i svensk TV var Fevens tacktal när hon vann nåt pris (kommer ej ihåg vad).

Diversion

Guest
Tycker inte Robban verkar tillhöra begåvningsreserven men Svt får ju skylla sig själva. Det är ju dom som skapat "Robinson Robban" och vill ha "skandaler" så länge det sker på deras villkor och dom tjänar på det.

Sen är ju alla som tittar på skiten och göder deltagarnas egon medskyldiga.

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Henken skrev:
Han är en skam för hela landet den där jävla apan. Fick han inte stryk för nåt år sedan? VM i nazireferens var skitkul! Robinson-Emma blev fyra poäng fulare där tack vare "Solstickan eller Sva-stickan?"
Sva-stickan!!

Hehe han får stryk varje gång han åker hem till Gällivare en kompis går skidgymnasie där, för övrigt samma som Robban gjorde. Han åker på stryk så fort han visar sig sa han :D...

Henken

Guest
landen skrev:
Hehe han får stryk varje gång han åker hem till Gällivare en kompis går skidgymnasie där, för övrigt samma som Robban gjorde. Han åker på stryk så fort han visar sig sa han :D...

De slår alldeles för löst de där Gällivareborna!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
URRninja skrev:
Stämmer det att du pluggar till psykolog???Känner du nån som heter fredde göransson isf??

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Killen har ju seriösa problem...hur pinsam som helst!!! :kocko

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Pillis skrev:
Killen har ju seriösa problem...hur pinsam som helst!!! :kocko

Tycker det stora problemet ligger i att folk tar sig ork att störa sig på honom samt att dokusåpakändisar får så stort utrymme i seriös media.

yamtt600r

Åker hellre än tokfort.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Ja
Slaktaren skrev:
Gillar du Naken Janne med??

Svårt att läsa killen??? Vart står att jag gillar honom? Läs igen! Gör om gör rätt! Men du verkar ju ha den där naken killen på skallen. Inte bra så nära alla hjärtans dag.

Henken

Guest
landen skrev:
samt att dokusåpakändisar får så stort utrymme i seriös media.

Seriös & seriös..har han varit mycket i DN tex? Verkar enbart vara Se & hör & Expressen mfl

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:zpy
Man undrar ju vad han var hög på för man får ju innerligt hoppas att han åtminstone hade det att skylla på!
Maken till misslyckad människa får man ju leta efter! :3freak

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...