Robban

Slaktaren

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2004
Hoj
KTM 625 SXC
yamtt600r skrev:
Svårt att läsa killen??? Vart står att jag gillar honom? Läs igen! Gör om gör rätt! Men du verkar ju ha den där naken killen på skallen. Inte bra så nära alla hjärtans dag.

Jag gillar dig med :kär .

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Fan va tiden går. Jag tror han har varit C-kändis i 5 år nu. Fattar inte hur han håller sig flytande på barjobb och sånt. Han sa att han skulle ha semester resten av detta år i nån intervju igår. Man kanske skulle börja svina så in i helsike varje gång man är på lokal?

Obs! Jag gillar honom inte heller men han drog en ganska skön kommentar i Gladiatorerna. Ena "utmanaren" sa sportsmannamässigt till Robban att "-Du var bättre än jag trodde". Då sa Robban "-Och du var fan sämre än jag trodde". Humor.

Slaktaren

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Nu visade dom film på dåren när han försökte stoppa en flaska i röven.
Undra om det klippet är en liten hämd för gårdagens övningar.

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Alla bara klagar på Robban, var det ingen mer än jag som reagerade på hur Vincent såg ut???? skulle han uppträda på nått jävla barn-kalas efteråt eller??? FYSATAN vilken TÖNT!

Han fick juh Robban att se normal ut...

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Ugluk skrev:
Ey! Du ska ju bli psykolog! Då får du inte hata folk, utan måste anstränga dig för att försöka förstå dom istället.. :7peta

Äh, det där gäller bara patienterna, inte dokusåpakändisar.. :hihi

ktmjacke skrev:
Stämmer det att du pluggar till psykolog???Känner du nån som heter fredde göransson isf??

Nja, jag läser psykologi iaf, om jag ska bli just psykolog är en senare fråga. Och nix, känner ingen med det namnet.

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
Robban W skrev:
Tyckte Harald Treutiger sågade honom så skönt.
"Allt för att få lite extra uppmärksamhet" "Där försvinner Robinson Robban föralltid från svt" mm.
Han lät verkligen äcklad o som han innerligt hatade honom.

Haha ja men sen är väl kanske inte harald treutiger så mycket att hänga i julgranen heller! han borde nog ta å släppa taget och följa med robinsonrobban på slutförvaring.
:rock

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
landen skrev:
Hehe han får stryk varje gång han åker hem till Gällivare en kompis går skidgymnasie där, för övrigt samma som Robban gjorde. Han åker på stryk så fort han visar sig sa han :D...

Vilket är skitsnack givetvis,
Robban är från Gällivare så han har gamla polare där.

Han har ju lyckats bra med sitt trick,
första sidan på båda kvälltidningarna och den här långa tråden
på sporthoj.com :rofl

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Jag tycker Robbans kupp var skitkul! :tummenupp

Skönt att se att det är nån som inte rättar sig i leden hela tiden o försöker vara så förbannat präktig när det hela handlar om en gigantisk lek. Och det roligaste var fan o höra Anders -"Men Robert!"
Nä, det där robinsongänget tar sig själva på för stort allvar.

Sen att det bara är image spelar inte så stor roll, kul är det iallafall.
Vem faan klagar på jackass egentligen? Och de gör ju rätt sjuka grejjer de med..

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
KarlJohan skrev:
Jag tycker Robbans kupp var skitkul! :tummenupp

Skönt att se att det är nån som inte rättar sig i leden hela tiden o försöker vara så förbannat präktig när det hela handlar om en gigantisk lek. Och det roligaste var fan o höra Anders -"Men Robert!"
Nä, det där robinsongänget tar sig själva på för stort allvar.

Sen att det bara är image spelar inte så stor roll, kul är det iallafall.
Vem faan klagar på jackass egentligen? Och de gör ju rätt sjuka grejjer de med..

håller med!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jag tycker Robban brukar vara jävligt rolig. Han var svinkul i Gladiatorerna t.ex., bjuder på sig själv på ett ypperligt sett.

Han hymlar inte med nånting, säger rakt ut att han bara gör det för att vara med i TV, ordning på honom.

MEN, han påhitt igår förstår jag faktikst inte riktigt, det var ingen riktig finess i det, var bara dåligt så det var lite misslyckat.

Men på det stora hela spelar Robban sin 'roll' jävligt bra. :D

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Hmm, mycket hatkänslor mot dokusåpor i allmänhet, och Robinson i synnerhet... :va, men är det inte så att vi egentligen till viss del älskar att hata en sån som Robban? För visst är det rätt kul att läsa om skandaler, å sen diskutera dom här... :tungan

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
myspinnen skrev:
Haha ja men sen är väl kanske inte harald treutiger så mycket att hänga i julgranen heller! han borde nog ta å släppa taget och följa med robinsonrobban på slutförvaring.
:rock

Hehe, det har du rätt i, Robban och Harald kan ta varandra i handen och gå och anmäla sig till SKB´s plutoniumdeponi tillsammans med naken-Janne och resten av gänget. :hihi

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
jo nog var det jönsigt, men det var ju inget mot hur tillgjort o tramsigt själva finalen var.
Nä de skulle gått mot verklig överlevandskunskaper ist för att de mest slätstrukna vinner varje år med ala kapabla för länge sedan bortröstade.
Skönt att man slipper se programmet nåt mer (jag har inte tv3 heller).

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
gthyni skrev:

No bullshit, blev dessutom nerslagen två ggr om under Jokkmokks marknad förra helgen...han sa det ju själv i tidningarna dessutom. *skakar på huvudet* Ja jösses...

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
gthyni skrev:

Jag tror inte det är skitsnack han har ju tom sagt det själv :).

Sen så tyckte jag med han var förbannat rolig i gladiatorerna som jag av någon outgrundlig anledning tittade på just då.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
valmers skrev:
Är det ingen som begripit att det var XENOMORF som gjorde kuppen?!

Han har alltid varit mycket mera posör än vad man kommer ihåg när han förvillar en med sitt trevliga sätt. Det aset! Vi borde ha en förlöjliga-Patrik-tråd. Det förtjänar han. Han poserar till och med när han kränger däck...

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Macho Woman skrev:
Man tycker att miljontals år av evolution och ett samhälle utan svält och krig skulle kunna frambringa smartare individer än så.

:D

Precis! Hade naken-janne som årtiondets mest idiotiska svensk, men jag undrar om inte Robban börjar knappa in försprånget.... Patetiskt e bara förnamnet...

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...