Rolandsson avstängd från SM-premiären

Status
Ej öppen för fler svar.

lii

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2008
Hoj
Honda CBR600RR -07
Rachid kommer att scanna in all dokumentation som jag har sänt till svemo över vintern. Det är ganska många papper sen kan ni fråga Tobias som blåste sin motor om jag var otrevlig mot funktionärerna på plats vilket jag inte var . när jag fick all info av Tobbe gick jag därifrån. på vägen stoppade en funktionärs bil mig och fråga om jag inte skulle hjälpa till med bärgningen då sa jag att jag skiter i hojen den kan ligga där. sedan kom tävlingsledningen till mig och tyckte jag skulle be om ursäkt skriva på papper mm vilket ingen normal människa gör när dom är upprörda. Desutom fick jag stå och trösta min 6 åriga dotter som var rädd. jag blev diskad från racet fick böter och konstigt nog en avstängning året efter ! i vilken annan sport händer det ? faktum är att jag blev friad för att inte bärja min hoj men fälld för att jag sa till Benny DET SKITER JAG I . därför är jag avstängd ,och dom kan fortsätta att tramsa som Carry gör (Lipa) vad fan är det ? dom tål inte att saningen kommer fram j...... ....... jag är aldrig inne på SH så jag skriver från en annas konto / Mikael Rolandsson PS . läs alla dokumenten när Rach lagt upp dom så får ni se hur det funkar i RR

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
1100 F, och en trave smått
Jag skiter i, skall inte räcka för att bli avstängd.
I Linköping kom en farsa farande för att ge´grabben blev fimpad på sitt bästa varv, under gul flagg. Och han hoppa jämfota. Igen, Benny Mårtensson domare. Friade! 10 minuter senare kom han och bad om ursäkt. Så enkelt är det. Jag har svårt att tro att Benny sänker en kille för att han sa. "Det ska du skita i". Har han gjort det är det fel. Jävligt jävla fel. Då ska han verkligen avrättas.
När Björn vevade ner David blev han dödshotad. Rätt eller fel. Man gör inte så.Jag är inget stort fan av Björn. Men han är jävligt kunnig och kan reglementet utan och innan. Bättre än någon. För att inte vara en polare skulle jag försvara Björn i alla lägen. Så där ja. Nu var det sagt. Rashid har inte gjort något galet. Så vi försvarar honom med

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Nu när jag är på gång tar vi en till. Andrë var på riktigt dåligt humör i Linköping. Han satte upp tältet lite galet. Adrenalin och tävlingsnerver. Vi tog lite hjälp och flyttade allt på några minuter. Sen blev vi hjättepolare. Han är ju en skitbra grabb-. Man måste bara ge folk en chans

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Jag har fått bra med skit som TL. Bl.a. flög en förare in på raceoffice i Falkenberg och skulle döda alla som satt där, efter att fått en tjuvstart tilldömd. Benny Mårtensson valde att fria, med anledningen att han vid tillfället var redigt upprörd.

Så om Rolandsson hade sagt att han skulle döda alla så hade han inte fått något straff..... låter ju kanon!

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Jag har bara berättat några om mina egna händelser. Jag kan inte redogöra för grejer som andra varit med om. Det kan bara personer här på SH göra. Som vanligt vet alla andra bäst. Och står det på SH måste det vara sanningen. För allt annat är lögn

Last edited:

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Så om Rolandsson hade sagt att han skulle döda alla så hade han inte fått något straff..... låter ju kanon!
Det var Lund. Så spring dit din jävla pajas och vispa upp det i ansiktet på honom. Inte på mig. Men det är du väl för feg för. Då kan du räkna med att det smäller.
Jag har skitigt på Lund tidigare och bett om ursäkt. Jag hoppas verkligen att det går bra i Moto2. Adrenalin skall man ha för att bli en elak tävlingsmänniska. För det är med den inställningen man kommer långt. Jag bor på Vårby Alle 50. Du är mer än välkommen. Inte för att boxas. Men sitta ner och snacka skit. om det vi gillar. MC

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Stefan: Om du inte klarar av att diskutera saker utan att skriva att folk pissar på andra, är en jävla pajas, feg osv så skriv ingenting istället. Det blir en väldigt otrevlig stämning i tråden helt utan anledning.

Det är fakta vi är ute efter och ingen kommer att dödshota någon, för då blir jag arg :)

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
Jag är inte intresserad av att prata med folk som kallar mig pajas. Jag skiter väll fullständigt i vem det var, jag bara påpekade om att man hotade med döden så slapp man straffet. Låter ju som ett fullt fungerande rättssystem.

Öppenbarligen är det ju då skillnad på folk och folk om Lund kan komma undan med att mordhota folk.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
nu skjuts det jävlar i mig från alla håll å kanter:D

sportbike

Guest
Försök håll en vuxen diskussion om tråden ska förbli öppen, vänligen kasta paj via pm.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Försök håll en vuxen diskussion om tråden ska förbli öppen, vänligen kasta paj via pm.

Stäng tråden, det här var ju verkligen vad svensk RR behövde. Arthur Dent och hans likasinnade är ju andledningen till varför svensk rr är utdöende......

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Vad jag säger är att man försöker lösa grejer på plats. Dödshot eller dödshot. Går det inte längre så har man jävligt lite att välja på. Då måste man bara välja regelverket. Men då ska det gått långt., längre än man klara på plats. Men här på sh skall allt drivas till sin spets. Rätt eller fel. Här skrivs bara sanningen. Och oftast av folk som inte var på plats, eller har en susning. Men här skrivs bara sanningen. FÖR ÄR DET SKRIVET HÄR KAN DET INTE VARA OSANT. ELLER HUR LAWNER, SANDSTRÖM OSV. FÖR NI HAR VÄL ALDRIG I HELVETE HAFT FEL,VA?
SOM JÄVLA FRÖKNAR. BLA BLA. SKITSNACK SÅ DET STÄNKER. jAG BOR FORTFARANDE PÅ VÅRBY ALLE 50. DAMMA HIT BARA ERA SMÅKÄRRINGAR

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...