Rachid kommer att scanna in all dokumentation som jag har sänt till svemo över vintern. Det är ganska många papper sen kan ni fråga Tobias som blåste sin motor om jag var otrevlig mot funktionärerna på plats vilket jag inte var . när jag fick all info av Tobbe gick jag därifrån. på vägen stoppade en funktionärs bil mig och fråga om jag inte skulle hjälpa till med bärgningen då sa jag att jag skiter i hojen den kan ligga där. sedan kom tävlingsledningen till mig och tyckte jag skulle be om ursäkt skriva på papper mm vilket ingen normal människa gör när dom är upprörda. Desutom fick jag stå och trösta min 6 åriga dotter som var rädd. jag blev diskad från racet fick böter och konstigt nog en avstängning året efter ! i vilken annan sport händer det ? faktum är att jag blev friad för att inte bärja min hoj men fälld för att jag sa till Benny DET SKITER JAG I . därför är jag avstängd ,och dom kan fortsätta att tramsa som Carry gör (Lipa) vad fan är det ? dom tål inte att saningen kommer fram j...... ....... jag är aldrig inne på SH så jag skriver från en annas konto / Mikael Rolandsson PS . läs alla dokumenten när Rach lagt upp dom så får ni se hur det funkar i RR