wannagofast
Ny medlem
Jag gick omkull vid bromsning från 50.. Detta gjordes på gocart-bana och när jag skyllde på oljefläck, så fick jag göra om och fick lappen!
(detta var alltså hösten -85)
(detta var alltså hösten -85)
Hehe, vilken av stjärnorna var det då?
Så trots att han var pensionerad så hoppade han inte alltid?Tror han var pensionerad egentligen men hoppade inte ibland.
Mannen med mustaschen. Nja, känner honom inte, men känner till honom.Hmm... Sören kanske han hette? Tror han var pensionerad egentligen men hoppade inte ibland. Någon du känner?
Så trots att han var pensionerad så hoppade han inte alltid?
Nä det visste jag in.inte=in. det vet väl alla?
Chronic(tror jag det va) hade några fadäser sina första uppkörningar Han skrev om det i någon annan tråd men nu hittar jag det inte.
Var det gullmarsplans skola??
Jag körde med dem, och använde deras ena Suzuki 750 (inte den som de kallar DAMcykeln) under hela min utbildning. Hade med den cykeln väldigt lätt för att köra de låg/hög -fartsbanorna.
Jag hade uppkörning på måndag och var väl som alla andra nervös som fan och dyker upp på skolan och får höra att en person hade kraschat med den cykeln som jag skulle köra upp på, och att jag skulle få köra på damcykeln, som enligt honom var exakt likadan, men med lite snävare styre.
Under uppvärmningen så satte jag ingen av de olika banorna så jag var på ruskigt dåligt humör på väg till uppkörningen och svor flertalet tillfällen för mig själv mot den "idiot" som hade kraschat bara dagarna före min uppkörning.
Men det gick vägen till slut, tack gode gud för det!
Vi ses på vägarna..
Efter säk.kollen så är det dags att leda runt hojjen för garagesvängen. Då jag gjort det lägger han ut begränsningarna (plankor) och tar till ca 2 METER EXTRA! . Jag bara stirrar på karln, -Ja de är ju så svåra att svänga med de där hojjarna, säger han.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|