Roliga historier

*DIABLO*

Guest
Det var en mexikanare, en svart och en amrikanare. Alla tre hade fått en valfri önsking av en ande. Mexikanaren börjar och säger: "Jag önskar att allt mitt folk i USA och runt om i världen hamnar i Mexiko och får det bra" PooFF sa det och hans önskan gick i uppfyllelse. Det var den svarta mannens tur och hans önkning löd så här: "Jag önskar att allt mitt folk i USA och runt om i världen hamnar i Afrika och får det bra" PooFF sa det och hans önskan gick också i uppfyllelse. Det var bara amrikanen kvar och han sa: "Är alla mexikanare och svarta människor borta från USA eller?" Ja svarade anden till amrikanen, då sa amrikanen till anden "men då tar jag bara en Coca Cola isåfall"


Ute i skogen hade en stackars kvinna fått motorstopp. Tyvärr passerade inte många denna väg. Men efter en stund kom en busschaufför ensam i en buss. Kvinnan vinkade åt honom att stanna. Kvinnan förklarade att hon fått motorstopp. Busschaffören sa åt kvinnan att böja sig in genom fönstret på bilen för att hämta shiftnyckeln som låg på sitsen i bilen. Så fort kvinnan gjort det så vevade busschauffören upp rutan så att kvinnan satt fast. Busschauffören drog ner sina byxor, han kunde inte ta henne i det "rätta" hålet utan fick göra det i rumpan. Efter det var klart drog chaffisen upp gylfen och sa: "Vi busschaffisar kan våra knep ". Kvinnan svarade: "Det kan vi bögar
också "
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Ser inte det roliga i första historien :confused:

Den andra förstår jag humorn i..men den var ju inte kul :7peta

Å för det tredje, kanske skulle postat i "Övrigt" ist? :rolleyes:
 

Pickles

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Karlstad/sthlm
Hoj
Suz
björne???

... hur går de me björnes badermainhofwagon???...... kommmer upp och lånar skotrar me näsan i vinter.....!!!!!!


Pickles
 

*DIABLO*

Guest
skoteridioten skrev:
Ser inte det roliga i första historien :confused:

Den andra förstår jag humorn i..men den var ju inte kul :7peta

Å för det tredje, kanske skulle postat i "Övrigt" ist? :rolleyes:

kan bero på att du e lite trögfatad :kocko
 

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
,,,,första skämtet är ju stulen från "Boondock Saints"!!
,,och dev gavs ut -99,, så den är ju gammal :tungan
,, men den är bra! :hihi
 

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
R6 -01,
Avelin skrev:
,,,,första skämtet är ju stulen från "Boondock Saints"!!
,,och dev gavs ut -99,, så den är ju gammal :tungan
,, men den är bra! :hihi

Du tog orden ur munnen på mig...den är helt klart bland dom bättre filmerna jag har sett ..eller så är jag konstig...ooops off topic..men är inte hela den här tråden off topic :)
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Tänkvärt....

"En dansker sidder og spiser morgenmad på en café. Ved siden af ham sidder en svensker, der tygger tyggegummi. Uopfordret indleder svenskeren en samtale "Spiser I danskere egentlig hele brødet?"

Danskeren lader modvilligt morgenmaden ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

Svenskeren leger med tyggegummiet i munden og siger: "Det gør vi ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun det inderste af brødet". Brødskorpen bliver samlet i en container, forarbejdet og formet i rundstykker og solgt til Danmark".

Danskeren hører kun meget lidt efter.

Svenskeren smiler og spørger videre: "Spiser I også marmelade til brødet?"



Danskeren svarer let irriteret: "Ja, naturligvis".

Mens Svenskeren tygger tyggegummi mellem tænderne, siger han: Ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun frisk frugt til morgenmad. Skallerne og resterne bliver samlet i en container, forarbejdet til marmelade og solgt til Danmark".

Nu er det blevet danskerens tur til at spørge!

"Sig mig en ting", spørger danskeren. Dyrker I også sex i Sverige? Svenskeren griner og svarer: "Ja, naturligvis dyrker vi sex i Sverige". Danskeren læner sig over bordet og spørger: " Hvad gør I med kondomerne, når de er blevet brugt?!

"Dem smider vi da ud", svarer svenskeren.





Nu begynder danskeren virkelig at grine. "Ikke hos os, hos os i Danmark bliver alle brugte kondomer samlet i en container, forarbejdet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi"........

Hmmm.... ;) Tugga inte tuggummi!!

Ät alltid gul snö......
Det KAN vara ÖL!!
 

Harder

Harder
Gick med
26 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
På jakt efter en R1 igen ;)
Vad kallar man en mörkhyad man som flyger ett flygplan? :va













PILOT din jävla rasist :hihi
 

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
en personlig favorit :rofl

En blondin skulle ut och vinterfiska.
Hon hade läst ett antal böcker i ämnet och efter att ha inköpt all
nödvändig, och även onödig utrustning, gav hon sig iväg för att hitta
närmsta is.
Efter att ha fällt ut sin bekväma stol, tog hon fram borren och
började borra ett hål.
Plötslig hördes högt ovanifrån: DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Förbluffad fällde blondinen ihop stolen och flyttade sig något tiotal
meter. På nytt hördes rösten högt ovanifrån: DET FINNS INGEN FISK
UNDER ISEN.

Nu blev blondinen smått bekymrad, så hon bytte riktning och traskade
till isens andra kant, fällde upp sin stol och började borra.
Återigen samma dånande stämma DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Hon slutade borra, tittade uppåt och frågade med darrande röst:
Är....är
dd.. det du Gud?
Rösten svarade: Nej det här är ishallens vaktmästare
 

granen

MEDLEM
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Västervik
Hoj
RF 600R, Honda CR
Det var en gång ett tiotal sjömän som förlite på en öde ö...
Nio av dem var engelsmän, britter... och en var japan.

Britterna har ju lite i tradition att de ska vara duktiga och akademiska och byråkratiska, så när de började bygga upp samhället på den nya ön, tilldelades alla varsin titel. Alla skulle bli "Master of..." någonting.

En blev Master of Finance, någon blev Master of roads, någon blev Master of Education och så vidare....

När de slutligen kom till japanen och skulle bestämma vad han skulle bli, kliade de sig i huvudet och kom fram till att han kunde få bli det medelmåttliga "Master of Supplies". De tyckte att det inte var för mycket ansvar för honom, och de bästa titlarna var ju redan tagna, så han fick helt eneklt nöja sig med det.

Några dagar gick, och samhället började ta form där de förlista gick och byggde och ordnade sin tillvaro. Men japanen hade plötsligt försvunnit. Alla undrade var han hade tagit vägen, så de började leta efter honom. De letade i flera timmar, och det slutade med att japanen hoppade fram bakom ett träd och ropade : "SUPPLISE!"

:tungan
 

kenniestarfight

Lite bättre
Gick med
9 Sep 2004
Ort
göteborg
Hoj
r6
En kvinna blev inte riktigt tillfredställd i sängen, så hon blev rekomenderad en "Voodo doktor". Hon gick dit o tänkte, alltid värt ett försök. Hon berättade om sitt problem, o fram tar doktorn en "voodo dildo" o demonstrerar den. "Du säger bara till dildon var du vill att den ska jucka. Lite nyfiken tar hon med dildon hem för att testa. Väl hemma lägger hon sig i sängen o säger "dildo slida" o dildon börjar jucka som bara den. De gick för henne gång på gång, o efter ett tag tyckte hon att hon va tillfredställd men visste inte hur hon skulle få den att sluta. Måste tillbaka till doktorn tänker hon, o sätter sig i bilen. Dildon fortsätter o jucka så de går för henne samtidigt som hon kör, så färden blir lite vinglig. Efter ett par km på vägen blir hon stannad av en polis. Här går de lite vingligt, e de kanske så att du har druckit lite? Nä svarar hon, de e så att jag har en Voodo dildo" i mig så de går för mig hela tiden. Fnys, säkert svarar polisen, "voodo dildo" in my ass
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
en bonde hade precis köpt en ny tupp till hönsgården då den gamla tuppen började bli gammal och trött. Den nya tuppen var fåglarnas motsvarighet till Brad Pitt, en riktig snygging alltså! Självklart fick den nya tuppen all uppmärksamhet från hönorna, och den gamla tuppen kände sig riktigt ensam. Gamlingen sa då till nykomlingen:
"Du, jag vet att jag är gammal å ful, men vad sägs om ett race runt ladan.... Om du vinner lovar jag att jag att försvinna, men om jag vinner måste du göra detsamma...".
"HAHAHA"- svarade den nya tuppen - "Det blir alldeles för lätt, gubbe."
"Okej, vad sägs som att ge en gammal tupp ett litet försprång då?" - svarde gamlingen.
Nykomlingen accepterade villkoren å den gamla tuppen började springa det snabbaste han kunde. Några sekunder senare började även den nya tuppen att springa, påhejad av alla hönor, och när han enbart var några cm från att komma ikapp gamlingen så..... #PANG!#

"Jävla skit..... tredje bög-tuppen denna vecka!" - sa bonden och la ner geväret.....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top