*DIABLO*
Guest
Det var en mexikanare, en svart och en amrikanare. Alla tre hade fått en valfri önsking av en ande. Mexikanaren börjar och säger: "Jag önskar att allt mitt folk i USA och runt om i världen hamnar i Mexiko och får det bra" PooFF sa det och hans önskan gick i uppfyllelse. Det var den svarta mannens tur och hans önkning löd så här: "Jag önskar att allt mitt folk i USA och runt om i världen hamnar i Afrika och får det bra" PooFF sa det och hans önskan gick också i uppfyllelse. Det var bara amrikanen kvar och han sa: "Är alla mexikanare och svarta människor borta från USA eller?" Ja svarade anden till amrikanen, då sa amrikanen till anden "men då tar jag bara en Coca Cola isåfall"
Ute i skogen hade en stackars kvinna fått motorstopp. Tyvärr passerade inte många denna väg. Men efter en stund kom en busschaufför ensam i en buss. Kvinnan vinkade åt honom att stanna. Kvinnan förklarade att hon fått motorstopp. Busschaffören sa åt kvinnan att böja sig in genom fönstret på bilen för att hämta shiftnyckeln som låg på sitsen i bilen. Så fort kvinnan gjort det så vevade busschauffören upp rutan så att kvinnan satt fast. Busschauffören drog ner sina byxor, han kunde inte ta henne i det "rätta" hålet utan fick göra det i rumpan. Efter det var klart drog chaffisen upp gylfen och sa: "Vi busschaffisar kan våra knep ". Kvinnan svarade: "Det kan vi bögar
också "
Ute i skogen hade en stackars kvinna fått motorstopp. Tyvärr passerade inte många denna väg. Men efter en stund kom en busschaufför ensam i en buss. Kvinnan vinkade åt honom att stanna. Kvinnan förklarade att hon fått motorstopp. Busschaffören sa åt kvinnan att böja sig in genom fönstret på bilen för att hämta shiftnyckeln som låg på sitsen i bilen. Så fort kvinnan gjort det så vevade busschauffören upp rutan så att kvinnan satt fast. Busschauffören drog ner sina byxor, han kunde inte ta henne i det "rätta" hålet utan fick göra det i rumpan. Efter det var klart drog chaffisen upp gylfen och sa: "Vi busschaffisar kan våra knep ". Kvinnan svarade: "Det kan vi bögar
också "