The Hammer skrev:Jag tror bil..
The Hammer skrev:Jag undrar vilken som är snabbast, en bil eller en mc?
Kay skrev:http://s40power.s40r.com/johannes.mpg
Sånna vill vi inte möta på motorvägen... Blir nog inte mer sleeper än så.
Dom bilarna är så störtsköna! Men för en annan som är över 190 får man väl lyfta ur framsätet för att sitta skönt!HansJ skrev:Inte MC relaterat, men kul ändå...
Har en gammal hundkoja, Cooper S
/Hasse
Inte är de "luftiga" innuti, men bra mkt större än man tror, är själv 186 och sitter helt OK. Bra alternativ till hoj, skitkul!sportarn skrev:Dom bilarna är så störtsköna! Men för en annan som är över 190 får man väl lyfta ur framsätet för att sitta skönt!
Wolfskin skrev:Eller gör som jag, öva starter å sen få fram hjulssläpp i inbromsning så hojen lägger sig å skrapar 50m assfalt....
Vad trodde de då att min var?Silwer skrev:Jag flinade mest åt det, de var redan övertygde om att det var en 750
HansJ skrev:Inte MC relaterat, men kul ändå...
Har en gammal hundkoja, Cooper S, borrad osv. Den ville inte varva ur som den skulle, och jag hade hittat anledningen trodde jag. Ny soppapump istället för den gamla SU:n skulle orka pumpa fram det som behövdes. När det var bytt skulle det testas, så jag åkte mot en motorvägsträcka, polarn sitter bredvid. När vi kommer på påfarten kommer en Volvo 480 TURBO (lite "värsting" på den tiden), med 4 stycken kostymklädda Yuppiesar i farandes. Han går snällt ut i vänsterfilen för att släppa på mig, jag axar och han inser att jag tänker köra fortare än han, så han drar också på. Vi ligger jämsides men strax innan 200 blås (jaja, på min mätare i varje fall) viker han (eller bilen) ner sig, varpå polarn ger dem fingret. 25 år gammal bil spöar Yuppiens stolthet, då var man kung (och jag ler när jag tänker på det i dag med...)
/Hasse
Solid snake skrev:Kom en S80 en gång vid ett rödljus o varvade motorn, jag tänkte "är det lönt?"
Fast jag bara kör 125a så vann jag över honom, fasen va han såg sur ut.
amullo skrev:Körde mot en M3 CSL på Lidingöbron för några veckor sen. Trevlig bil med mycket kraft. Fint insugsljud hade den.. Innan den försvann i backspegeln.
Fråga: Varför bromsar alla bilister när de kommer av lidingöbron på väg in mot stan?? Den kurvan är ju asrolig!
Bikerbitch skrev:Sikka lirare. Solen skiner, och ni sitter inne och knypplar samt märker ord.
Nya syjuntan eller? Hojen har 34hk, jag är bara utrustad med airbags, 30cm biceps och en stor käft.
Micke O skrev:Hehe, är det inte 480T som har ca 8 futtiga hk mer än vanliga 480 (och det är inte många)? Tror inte vridet var något att hänga i julgranen heller.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|