Bikerbitch
Stolt mamma
gpf skrev:Haha. Nä du var inte missad, var ju tvungen att sänka en massa för att våga hälsa på dig bara ... eller nått
Aouch, vilken dålig ursäkt. Den sved.
gpf skrev:Haha. Nä du var inte missad, var ju tvungen att sänka en massa för att våga hälsa på dig bara ... eller nått
Anneli.a skrev:
Originally posted by benkar
Om nu solen skinar, och vi vaknar till liv, så är prel.plan att vi syns vid Shellmacken Täby, klockan 16, och i sakta mak glider runt, och till Vaxholm, för att i sansat tempo sumera kvällen..., återkommer när jag vaknat...
/B
Har precis komit hem igen efter att ha vart på dressyrtävling hela morgonen/förmiddan..
Skulle vara kul att hänga på idag, men eftersom jag fortfarande inte trollat fram någon hoj, så skulle jag givetvis uppskatta om de är någon som känner för att skjutsa...
Bikerbitch skrev:Aouch, vilken dålig ursäkt. Den sved.
benkar skrev:OK då, då kör vi, lite lagom eftermiddasgrunda i sansat tempo (åtminstone tills hornen växt ut... ) Samling/avfärd från Shell vid Täby/motorvägen klockan 16.00! Några fler som piggnat till?! Anneli.a, hur går det, överöst av skjutserbjudanden? Annars så finns det plats bakpå Oranga faran...
/B
Fnutten skrev:Är det okej att haka på fast man inte var med och drack igår?
Synes vid McD i Täby!
En oldie: Why drink and drive when you can smoke and fly!gpf skrev:VA!? nu har herrn rökt lite för mkt... SHELL, inte dånken!
Mattias skrev:RoLLER! Jag måste låna din hoj och skjutsa Anneli. Du skulle gärna få köra, men hon somnar ju då.
RoLLER skrev:Näe, nu ska JAG skjutsa Anneli... Hon sov bara 2 timmar inat pga av en hästtävling.... Så hon behöver faktiskt sova
RoLLER skrev:En 30-årings kan VISST va minst lika fina som en 18-årings
gpf skrev:Vafan... svbabe.. kom inte här och säg att jag MISSADE en tjej, det skulle de SÅ fel ut i min resume...
Ace Niki skrev:Japp, typ den trevligaste oxå. Mycket orutinerat, gpf! Riktigt trevligt att prata med dig SVbabe. Och Anneli ! Och BB förstås, som alltid *kram*
Caffe skrev:Frida bla var förföriskt vacker ikväll...
Frida skrev:
RoLLER: din jäkla kamera var visst överallt! måste nog muta dig med nåt för att du inte ska visa allt.. har hört rykten redan (hur ska man bortförklara sig om det finns bildbevis?!) När kommer filmen då?! Nyfiken!!
Favorit i repris snart? Kram på er alla från lilla F.
Ace Niki skrev:
Nu är jag förstås lite försent ute men min bönpallsranking (så att Anneli kan välja lättare): är:
1) bakpå Benkar
2) bakpå Mattias
3) bakpå Roller
Ska bli spännande att höra vem du valde!
Anneli.a skrev:..( förstår inte riktigt varför vi inte gjorde sällskap med er?? )
Anneli.a skrev:Benkar!! Om du ska ha någon " Rookiekörning" någon gång o ja inte blir lånad någon hoj(vilket inte e troligt..)kan jag få ta plats på din bönpall då(om du har någon)?..
gpf skrev:Om du ska åka bakpå så behöver det väl inte vara en rookiekörning?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|