RoLLER & Sweedo goes pubhopping!

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Anneli.a skrev:

Originally posted by benkar
Om nu solen skinar, och vi vaknar till liv, så är prel.plan att vi syns vid Shellmacken Täby, klockan 16, och i sakta mak glider runt, och till Vaxholm, för att i sansat tempo sumera kvällen..., återkommer när jag vaknat...

/B

Har precis komit hem igen efter att ha vart på dressyrtävling hela morgonen/förmiddan..

Skulle vara kul att hänga på idag, men eftersom jag fortfarande inte trollat fram någon hoj, så skulle jag givetvis uppskatta om de är någon som känner för att skjutsa... :rolleyes:

OK då, då kör vi, lite lagom eftermiddasgrunda i sansat tempo (åtminstone tills hornen växt ut... :p ) Samling/avfärd från Shell vid Täby/motorvägen klockan 16.00! Några fler som piggnat till?! Anneli.a, hur går det, överöst av skjutserbjudanden? Annars så finns det plats bakpå Oranga faran... :D

/B

Bifogat

• karta.jpg
    karta.jpg
    69.8 KB · Visningar: 333

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Bikerbitch skrev:
Aouch, vilken dålig ursäkt. Den sved.

Det var definitivt inte meningen. Jag fastnade bara i konversationerna nere på vår kant. Jag tror dock inte att du for så illa, du hade ju massvis med andra pojkar att prata blinkers med ändå.

Edit: och så är man ju blyg också :rodnar

Last edited:

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
benkar skrev:
OK då, då kör vi, lite lagom eftermiddasgrunda i sansat tempo (åtminstone tills hornen växt ut... :p ) Samling/avfärd från Shell vid Täby/motorvägen klockan 16.00! Några fler som piggnat till?! Anneli.a, hur går det, överöst av skjutserbjudanden? Annars så finns det plats bakpå Oranga faran... :D

/B

Jag är PÅ! Har just vart och hämtat gumman, så nu är jag redo.

Och Anneli, du kommer inte att somna om då åker bakpå Benkar. Eller iofs, kanske iochmed att han kör mjukt och fint, men du vet vad jag menar.

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
gpf skrev:
VA!? nu har herrn rökt lite för mkt... SHELL, inte dånken!
En oldie: Why drink and drive when you can smoke and fly! ;)

Blev visst lite till mig där... Ska slurpa i mig mitt kaffe och styra mot SHELL!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
RoLLER! Jag måste låna din hoj och skjutsa Anneli. Du skulle gärna få köra, men hon somnar ju då. :crash

Näe, nu ska JAG skjutsa Anneli... Hon sov bara 2 timmar inat pga av en hästtävling.... Så hon behöver faktiskt sova :rolleyes:

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Tack alla trevliga människor för igår! Instämmer i det som sagts redan här i tråden, dvs det var kul som fan. Tack Davo för Hellshoten - inget partajande utan hellshot, så ÄR det numera ;) . Idag bar det av på småvägar till E-tuna för att tapetsera hos Cale.....ehhhrrmm, jag menar, Cale tapetserar, jag surfar på SH... :D Säger som Benkar gjorde igår: Vi får se till att pubkvällarna blir minst 1/månad hela hösten och vintern framöver.

RoLLER skrev:
Näe, nu ska JAG skjutsa Anneli... Hon sov bara 2 timmar inat pga av en hästtävling.... Så hon behöver faktiskt sova :rolleyes:

:D :D :D
Nu är jag förstås lite försent ute men min bönpallsranking (så att Anneli kan välja lättare): är:
1) bakpå Benkar
2) bakpå Mattias
3) bakpå Roller
Ska bli spännande att höra vem du valde!

RoLLER skrev:
En 30-årings kan VISST va minst lika fina som en 18-årings :fakta

Roller, you're just beginning to see the light...
För att nu få en motvikt till allt testosteronstinn-snack om SH-forumtjejerna - jag saknade de sexiga pojkarna Mattias och Goines igår!

Last edited:

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
gpf skrev:
Vafan... svbabe.. kom inte här och säg att jag MISSADE en tjej, det skulle de SÅ fel ut i min resume...

Japp, typ den trevligaste oxå. Mycket orutinerat, gpf! Riktigt trevligt att prata med dig SVbabe. Och Anneli :tummenupp ! Och BB förstås, som alltid *kram*

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Ace Niki skrev:
Japp, typ den trevligaste oxå. Mycket orutinerat, gpf! Riktigt trevligt att prata med dig SVbabe. Och Anneli :tummenupp ! Och BB förstås, som alltid *kram*

Jag tror iofs att jag pratade en kortis med dig iaf. Och du kör ju SV och är en bejb. så....

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Jorrå de va en kul kväll hoppas de blir fler gånger, jag hann inte uppfatta så många namn eftersom jag var slirig redan när jag dök upp efter en intensiv kräftskiva.
Teqila ja tack! :eek: , hoppas man får se en film med speakar så man kan fylla i luckorna :)

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Caffe skrev:
Frida bla var förföriskt vacker ikväll...

:rodnar så säger du väl bara för att jag kör bmw :rodnar

tack alla för en kul kväll! ledsen att jag och mina tjejkompisar försvann nån timme, men vi blev bjudna på en båttur+vin med några trevliga (=rika) killar :tummenupp Men vi kom ju tillbaka, hojkillar e ju det bästa man vet! :p

RoLLER: din jäkla kamera var visst överallt! måste nog muta dig med nåt för att du inte ska visa allt.. har hört rykten redan :notme (hur ska man bortförklara sig om det finns bildbevis?!) När kommer filmen då?! Nyfiken!!

Tyvärr kunde jag inte hänga med på turen idag, mådde inte så bra. För många tequila :rolleyes: Tur att vissa inte fick lov att köpa fler tequila för bartendern :p :notme

Favorit i repris snart? Kram på er alla från lilla F. :hej

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Frida skrev:

RoLLER: din jäkla kamera var visst överallt! måste nog muta dig med nåt för att du inte ska visa allt.. har hört rykten redan :notme (hur ska man bortförklara sig om det finns bildbevis?!) När kommer filmen då?! Nyfiken!!

Favorit i repris snart? Kram på er alla från lilla F. :hej

Hähäähh.... joolu... men av filmen att döma så gillade du det :tummenupp Iaf igår... :eek: Närå Frida du behöver inte vara orolig, jag lägger inte upp nåt som nån inte skulle vilja.... Det jag filmade på dig har jag här bara för personligt bruk ;)

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Ace Niki skrev:

:D :D :D
Nu är jag förstås lite försent ute men min bönpallsranking (så att Anneli kan välja lättare): är:
1) bakpå Benkar
2) bakpå Mattias
3) bakpå Roller
Ska bli spännande att höra vem du valde!

Valde??! Fick jag de?? o de säger du först nu.. :rolleyes:

RoLLER Kom och förbi och hämtade mig när han hade vaknat till liv, o så fort jag kom utanför dörren så började regnet droppa (min vanliga otur..), men tro de eller ej, RoLLER körde ifrån regnet, o sen bidde de inte en droppe regn på hela kvällen ;) ..( förstår inte riktigt varför vi inte gjorde sällskap med er?? :rolleyes: )

Trots mina få timmar sömn (typ två) så höll jag mig faktiskt vaken den här gången :crash . Trodde faktiskt att han skulle ställa av mig i nån sväng, eftersom jag(som vanligtvis sitter tyst bakpå och bara njuter när jag åker med..) inte kunde låta bli att tjata på honom varje gång han (enl. mig) helt onödigt släppte gasen eller bromsade i eller inför en sväng. :7peta ., blir det någon mer gång tar jag med mig ridpiskan.. :whip

Men så blev det en hel del svängar med riktigt bra flyt också! Kändes bitvis riktigt bra! :tummenupp

Sen hände de som jag aldrig trodde kunde hända :eek: …. Jag fick provköra Rettan!!! :crash Tack RoLLER :bow , du anar inte hur roligt det var och hur himla glad jag blev!! :crash *hoppar o skuttar*
(Fast hojabstinensen blev förstås inte mindre… :4skrika )

Benkar!! Om du ska ha någon " :rolleyes: Rookiekörning" någon gång o ja inte blir lånad någon hoj(vilket inte e troligt..)kan jag få ta plats på din bönpall då(om du har någon)?..

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Anneli.a skrev:
..( förstår inte riktigt varför vi inte gjorde sällskap med er?? :rolleyes: )

Hehe Jäkla Rullarn! :smasha
Anneli.a skulle ju lottas ut bland de som anmält intresse :fakta

Får väl se till att skaffa mig en Kamasutra-licens jag med då istället för och harva runt i korpligan

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Anneli.a skrev:
Benkar!! Om du ska ha någon " :rolleyes: Rookiekörning" någon gång o ja inte blir lånad någon hoj(vilket inte e troligt..)kan jag få ta plats på din bönpall då(om du har någon)?..

Om du ska åka bakpå så behöver det väl inte vara en rookiekörning? ;)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha