Rossi under lap record on final day in Sepang

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
oFFkeFF skrev:
Jo, men han genomförde dem långsamt och långt från toppen...
Här läser jag "han visade lite kämpatakter och jävlaranamma i stället för att vara som en treåring i sandlådan".

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
valmers skrev:
Här läser jag "han visade lite kämpatakter och jävlaranamma i stället för att vara som en treåring i sandlådan".

Här läser jag "han fick feg-gasa för att hojen inte höll ihop, och fick inte chansen att vara med i toppen och slåss".

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Man måste ju ta i beaktande att Kenny i princip alltid tog starten och körde som en djävul i början av racet. Vad hände sen? Försämrades hans förmåga att köra hoj kraftigt eller? För hojen måste ju ha varit lika bra hela racet?

Kenny körde som han gjorde för att han är en tjurskallig fan, en vinnare som inte finner sig i att köra runt och toura bara för att hojen inte klarar att gasas med. Det var hans sätt att säga "Kolla, jag är regerande mästare och jag kan än, men hojen är inte bättre än såhär".

Den som vill ta bort Roberts från ett sällskap med Capirossi och Gibernau har uppenbarligen inte följt killens karriär.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
valmers skrev:
Totala ointresse = Ställa hojen i boxen utan ett ord, sätta sig i trailern och vara treåring.

Håller med Gubbstöt, Kenny är ingen vinnare oavsett hoj.

Ni kommer aldrig att bli kommentatorer på Eurosport med den attityden. Enligt Eurosports svenska kommentatorer är en vinnare dryg och egenkär i medgång men gnällig och missförstådd i motgång. Kenny är en typisk vinnare, liksom Max.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Teddy skrev:
Ni kommer aldrig att bli kommentatorer på Eurosport med den attityden. Enligt Eurosports svenska kommentatorer är en vinnare dryg och egenkär i medgång men gnällig och missförstådd i motgång. Kenny är en typisk vinnare, liksom Max.
Då måste Rossi vara en förlorare.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Teddy skrev:

Japp,
de tyckte Xaus var skitjobbig när han vann eftersom han snackade
på bubblande över av glädje. "Jaja, han säger inte så mycket när han
inte står högst upp"

I andra sporter kallas det vinnarskalle när man hatar att förlora.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...