GSXR1100R
The older i get the faster i was
Får man burna på toaletterna i år?
Då blire Nakcskått DiRRekct
Får man burna på toaletterna i år?
jag kan fortfarande inte anmäla mig via rr.se är det någon som har samma problem? Den finns helt enkelt inte med i listan så jag kan inte kryssa i den!
Det regnade på racet så tiderna säger inget särskilt!
Kolla kval 1 och 2 istället om du är intresserad av varvtider.
/Nitrous
Nej, det finns inte på mylaps.com. Hyllinge kör något eget system...När gick det? och finns det på mylaps? hittar det inte...
Med tanke på att det är kris med funktionärer till SM tävlingen så är det kanske bra att fler tänker som du.Om man kör rookie, måste man då lämna sin plats i depån efter race 2 på fredagen eller får man bo kvar över helgen för att se på de andra klasserna?
Kanske kan man hjälpa till att vifta flagga...
Jag har nu anmält mig som flaggvakt (posteringsfunktionär) till Micke. Kul att se racing på nära håll och samtidigt hjälpa till med en god sak för Roadracing Sverige.Med tanke på att det är kris med funktionärer till SM tävlingen så är det kanske bra att fler tänker som du.
Från Hyllinges hemsida http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=3058 :
Klubben har akut behov av banfunktionärer till SM-deltävlingen i Roadracing, fre-sön 7-9 augusti.
Banlicensen kräver minst 22 st posteringsfunktionärer, + räddnings- och sjukvårdspersonal, under alla 3 dagarna.
Om Mikael Andersson (banfunktionärsansvarig) inte har fått, garanterat, klart med antalet posteringsfunktionärer (minst antalet enligt banlicensen) senast tisdag 28 juli, mäste tävlingsledaren (Hans Brånalt) starkt överväga att ställa in tävlingen.
Hjälp Micke (och klubben) genom att ställa upp på helgen 7-9 augusti. Be även dina vänner och bekanta att hjälpa till.
Kontakta Mikael Andersson på tel. 0736-69 51 49
Jag har nu anmält mig som flaggvakt (posteringsfunktionär) till Micke. Kul att se racing på nära håll och samtidigt hjälpa till med en god sak för Roadracing Sverige.
Ja alla som ställer upp för klubbarna och hjälper till är hjältar, utan er blir det ingen roadracing i Sverige.Åsa (och alla andra som är funkisar om två veckor) for president!
gör inte som Jorpes & Moss....
Har nog fixat två som hjälper till.Ja alla som ställer upp för klubbarna och hjälper till är hjältar, utan er blir det ingen roadracing i Sverige.
/Micke Sundgren HMS
Har nog fixat två som hjälper till.
Ska se om jag kan skramla ihop några till.
Som du ser så raggar vi vad vi kan i Sydskanes Emse.Ja alla som ställer upp för klubbarna och hjälper till är hjältar, utan er blir det ingen roadracing i Sverige.
/Micke Sundgren HMS
Ja alla som ställer upp för klubbarna och hjälper till är hjältar, utan er blir det ingen roadracing i Sverige.
/Micke Sundgren HMS
Hade jag varit hemma skulle jag ställt upp och fyllt ut rollen som STCC-funkisarna gjorde, hur svårt kan det vara?Om nu inte ens funktionärerna från STCC-racet på Knutstorp, som inte vågade bärga hojar då, inte vill vara funktionärer på SM utan nu blir ersatta av andra som kanske inte varit funktionärer innan bara för att fylla ut posteringar för att klara minimikraven av banlicensen.. Vågar man som förare ställa upp då?
Vågar man som förare ställa upp då?
Hade jag varit hemma skulle jag ställt upp och fyllt ut rollen som STCC-funkisarna gjorde, hur svårt kan det vara?
Antingen köra den där flådiga förbilen halva racet i 1:50-tempo eller kanske stått i gul hjälm och tittat på Jorpes hoj medan Erik själv gjorde Salaha-ritualen, tyvärr felvänd då han antagligen var lite snurrig av highsidern.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|