Jag har hans andra 125R-hoj från 2002 så det stämmer nog det!Är du säker på det? Jag är nästan säker på att Lundh körde 125R mellan 16 och 19 års ålder.
Jag har hans andra 125R-hoj från 2002 så det stämmer nog det!
Dagens gigant helt klart Alexander Kristiansson i 125R!!!!!!!!
Jag flaggade både lördag och söndag och du har helt rätt, dagens gigant var Alexander. Det var klart motiverande att stiga upp tidigt sön morgon för att återigen få se Alexander köra, mindre roligt att konstatera att han blivit diskad igår. Dessvärre är reglerna till för att följas, men det fixade sig under dagen.
Helt rätt Alex Gjorde verkligen livet surt för konkurenterna, då han fullkomligt flög fram som en demon, jag menar 1,00,9 finns ju inte.Race1 blev han sedan diskad på en felaktid utförd invägning, konstigt då hans mek har stenkoll på förbrukning osv. dessutom finns det säkra källor som sätt korekt invägning.Men som tur är så har du huvudet kallt o upprepar bedriften med att även vinna race2 söndag
Hur sexig är inte denna bild då, Farfar jagar Gull.
1.00.939 och 1.00.202 tycker jag är ganska imponerande.De har fått köra RBR Cup vilket iofs är imponerande men sen då?
Fel på vägningen? Menar du att tekiska kontrollen gjorde fel, eller gjorde hans mek fel?
Har du lust att utveckla?4 Detta kommer senare men var hotfullt!!!!
Starkt jobbatJobbigt som FAN. Men det gick.
Kan det vara mitt första raceår? Inte mitt 20e........ Sedan så bör du se på resterande resultat och inte bara ett. Det är en sak att vara sist i början och kanske bli varvad någon gång... men inte alltid och snudd snitt 2 varv och nästan alltid kvalsist ... i iaf de senaste 5 åren jag kört. Utvecklas man inte, klassa ner.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|