sandstream
Guest
Vore jäkligt trist om det inte blev någon träning på tisdag för att det saknas träningsansvarig.
Visst är racing roligt, det roligaste jag gjort i livet med kläderna påOk![]()
Förstår det!
Några regler måste man ha![]()
![]()
Du vet inte om nån licenskurs i lms SNART (annars får det bli bikeweek i karlskoga, men jag tyckte den var dyr och det är långt)![]()
//Timpa
Jag och kjell kan ta tränignen... Men det skulle va fint om några till hade lust att hjälpa till då vi båda tänker köra...
Men då blir det träning imorrn alltså?
Om det blir det kan jag ta med två st som kan vara flaggvakter ute vid torparn eller någon annanstans...
till er som tar på er ansvaret! Personligen känner jag mig lite för ung för hålla i träningen..
Ja det blir träning... Jag måste komma under minuten snart, annars blir jag galen!
Jag kommer va ute vid banan innan fyra och börja plocka i ordning...
Har du folk med dig som kan hjälpa till så vore det fint med lite avbytare vid grinden så vi alla kan köra...
Det löser sig nog... Vi syns där ute...!
Bara för det ska jag köra 59,999 i morgonJa det blir träning... Jag måste komma under minuten snart, annars blir jag galen!
Det löser sig nog... Vi syns där ute...!
Vädergudarna va med oss hela kvällen med lagom värme och solTräningen börjar om 3 minuter, hoppas ni klarar er från regnet!
Träningen börjar om 3 minuter, hoppas ni klarar er från regnet!
Vi klarade oss...
Inget regn och en bra träning, bara en vurpa...
Dock inte under minuten... 1.00.4 suck... förbättrade mitt personbästa med 0.2 sek, alltid något..
Vad skönt, jag tänkte nämligen spränga den magiska minutgränsen före digDock inte under minuten... 1.00.4 suck...
Vad skönt, jag tänkte nämligen spränga den magiska minutgränsen före dig![]()
Tack Otto, Ottos pappa, Kjell, Emsan och Kungko för att ni fixade träningen!
Släppte ut grabben på min 748:an då R6:an står utan motor, bara så ni vet det ni med mindre knottar, det dröjer inte länge tills de små liven "stulit" alla era leksaker![]()
Nä, skämt åsido, det är bara kul att kolla deras framfart och utveckling, Andreas äntrade den gamla 748:an för första gången (nästan) och det började väl inte så där jättebra då i stort det hela kåpsettet släppte på rakan och började flaxa som en ung albatross på sin jungfrufärd.
Inget lite silvertejp och extra skruv kunde fixa till, som bäst kom han ner på 1.02, kändes riktigt bra faktiskt, överväger starkt att anmäla honom till BoTT i Karlskoga på Torsdag, tror dom skulle må bra av lite föryngring![]()
/Christer
Ställ dig sist i kön gubben
![]()
björn.e
Är fler som ska ner till de tiderna. Orkar LMS fixa en B-tävling till i höst?![]()
Sluta tro. JUST DO IT!!3072015Tanken slog mig i bilen på väg till jobbet i dag. Om vi nu orkar det, så är nog ett KM bättre så lokala maffian har en pullis![]()
Vidare behövs inte alls lika mycket jobb för ett KM utan vi kan göra lite som vi vill (tror jag)
björn
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |