Först så körde jag prova på dag...sen fick jag vara med på "träningen" med dom licencierade juniorerna (körde med min gamla sletna RG 125-91) tyckte det var skitkul och vi tränade tills det börja spöregna och den avbröts..
SKa iväg och kolla på en RR cykel snart och undrar då om man kan få prova en gång till innan man slänger ut 28:000 på en cykel
P.S Har haft 125:a kort i ett år nu![]()
okejfår hoppas de blir bättre
du ska dit å träna lr??
Den såkallade träning som du tänker på va ingen träning i den bemärkelse som våra tisdagsträningar är.
För att köra på en riktig träning måste du ha licens, inga undantag.
Ok!
Ni har ingen aning om när det blir? (har vart med på en träning förut då gick det bra)![]()
ytterligare en träning UTAN regn! några fåtal droppar kom, försvann på nån minut igen.
Underbart väder hela kvällen!
Ja, man kunde varit där.3059126Lite folk, bra väder (något varmt kanske) och få avåkningar. Kan det bli bättre?![]()
Ja, man kunde varit där.![]()
Jag är väldigt intresserad av en redogörelse från Sandström om hans upplevelser med räääsern.
Jag är väldigt intresserad av en redogörelse från Sandström om hans upplevelser med räääsern.
Kan det bli som när jag fick prova Teddys hoj i fjol? Kawan var på Blocket samma kväll.![]()
Kan det bli som när jag fick prova Teddys hoj i fjol? Kawan var på Blocket samma kväll.![]()
Jo, jag blev också eld och lågor. Bara min kroniska fattigdom som gjorde att jag inte köpte en sån. Alla minns säkert min redogörelse: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=134025
Jag förväntar mig nåt liknande från herr Sandström omgående!
Jo, jag blev också eld och lågor. Bara min kroniska fattigdom som gjorde att jag inte köpte en sån. Alla minns säkert min redogörelse: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=134025
Jag förväntar mig nåt liknande från herr Sandström omgående!
Jag hoppas att Sandi i alla fall kommer att se på 250 GP med nya ögon.
Att det är en kul hojtyp att köra hade jag redan förstått men det jag förstår lite bättre nu är hur stor skillnaden egentligen är mot en 1000-kubikare.Jag hoppas att Sandi i alla fall kommer att se på 250 GP med nya ögon.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |