RR Träning Sviestad 2007

Edika

#99 SP 2007
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Aprilia RS250
Sluta tro. JUST DO IT!!

Kjellgren kläckte en idé om en 125sr-klass. Dvs alla 125jrföräldrar lånar ungarnas hojar. Jag tycker det är en lysande idé. Är det någon där ute som planerar ett B-race, ha denna klass med i åtanke. Är det ett KM vi snackar om kanske det blir lite dålig uppslutning.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Jag tjötade lite i går med högsta hönset. OM det ska bli av så behöver vi flaggvakter. Detta kommer vi att lösa på följande sätt. 4taksmaffian flaggar åt blårök och vs. Flaggar man inte får man inte köra själv sen viker vi två tisdagar åt hela spektaklet. Detta är den nuvarande planen... Vi får se om det blir nått alls.

björn

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Jag tjötade lite i går med högsta hönset. OM det ska bli av så behöver vi flaggvakter. Detta kommer vi att lösa på följande sätt. 4taksmaffian flaggar åt blårök och vs. Flaggar man inte får man inte köra själv sen viker vi två tisdagar åt hela spektaklet. Detta är den nuvarande planen... Vi får se om det blir nått alls.

björn

Skitbra, Let's get it on!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Björn for president :yoparty

Nu tar vi och lugnar ner oss lite. Jag vet inte vad som krävs för ett Km i form av polistillstånd dyl, Håkan yrade i går om att det inte behövs. Vi tar upp det på nästa månadsmöte så får vi se vad vi kommer fram till. Funkisar är säkerligen det stora bekymret men kan vi ställa upp för varandra så borde det gå.

björn

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Vem tar träningen på tisdag?
Jag börjar jobba nu på måndag så jag vill helst inte smita för tidigt från jobbet men jag kan hjälpa till lite vid grinden mellan passen om det behövs...

seså, vi måste ju köra under minuten på tisdag!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Nu så finns det både AIM(Sponsrad av HSTRacing) och GPCrono från NGC Racing fastmonterat vid banan.

Bägge har testats ikväll och funkar ypperligt. Så, nu kan ni glömma sändarna till de två märkena hemma iallafall när ni ska till LMS

//håkan

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Att det ska va så jävla svårt! 1.00.331
Jag skyller på att jag inte hade däckvärmare...

Men nästa gång, då jävlar!

Såg även just att jag visst ska va träningsansvarig den 21/8, ingen som har lust att dela ansvaret då? Skulle va kul att köra lite...

alve

SST 600 #3
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Kawa
Vilka är det som har träningen nu den 7 aug? Jag kan hjälpa till med träningen då ryggen inte tillåter mig att köra efter kraschen på åsen.

Ett litet problem är att jag inte lastar hojar så ni får helt enkelt ge f**n i köra orienteringsspåret, det är ändå inget snabbt jag har provat.

Hör av er om intresse finns, tex via PM.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Vilka är det som har träningen nu den 7 aug? Jag kan hjälpa till med träningen då ryggen inte tillåter mig att köra efter kraschen på åsen.

Ett litet problem är att jag inte lastar hojar så ni får helt enkelt ge f**n i köra orienteringsspåret, det är ändå inget snabbt jag har provat.

Hör av er om intresse finns, tex via PM.

jag är anmäld som träningsansvarig den 7:e men jag är helt ny på det så jag uppskattar all hjälp... :) sitter och skriver inlägget på mobilen, ska leta rätt på en riktig dator snart så kan jag skicka PM.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
jag är anmäld som träningsansvarig den 7:e men jag är helt ny på det så jag uppskattar all hjälp... :) sitter och skriver inlägget på mobilen, ska leta rätt på en riktig dator snart så kan jag skicka PM.

Klart vi hjälper till... Dock så är inte jag ute ute i så jättegod tid men det finns garanterat många andra där som hjälper dig...
Det finns även en instruktion på lms.se

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ingen som känner sug för att vara träningsansvarig den 14 augusti?
Känner att jag helst bara vill köra då det var ett tag sen sist plus att hojen behöver testas och fixas med då bromsarna är lite kajko fortfarande.

Kan hjälpa till innan allt sätter igång. Plocka fram och betalning och sånt.

alve

SST 600 #3
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Kawa
Jag är helt säker på att vi löser uppgiften, jag dyker upp vid 15.30 tiden. Jag kommer som sagt inte köra något så ta med dig hojen så kan du nog ta ett pass eller två. :tummenupp

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Jag är helt säker på att vi löser uppgiften, jag dyker upp vid 15.30 tiden. Jag kommer som sagt inte köra något så ta med dig hojen så kan du nog ta ett pass eller två. :tummenupp

Självklart gör ni det, löser uppgiften alltså. Som Ozto nämnt finns det alltid folk som kan tala om hur ni ska göra. Fast det finns kanske inte en hjälpande hand på plats redan 15:30 men strax efter 16.00 borde det trilla in en och annan hoj med förare. :)

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Med ett nytt beggat bakdäck och en arg Håkan som lovat att köra ifrån mig så ligger 59:eek:rna i esset och väntar. Drake i dag ska det gå undan :yoparty

björn

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...