Jag sprang runt med kamera. Återkommer när jag gått igenom alla kort. Kanske fanns fler med kamera?
Jag tog några bilder men med ny kamera så är det inte så mycket att visa upp. Den här ser ju lite kul ut iofs.
Jag sprang runt med kamera. Återkommer när jag gått igenom alla kort. Kanske fanns fler med kamera?
Jag och David tar träningen nästa tisdag så det blir lite gaaaaasa i alla fall!
Det saknas träningsanvariga till nästa träning, se nu till att anmäl er ni som känner er manade, det vore ju tris om vi vore tvungna att skippa en träning.
Och ni som eventuelt tvekar p.g.a. att ni känner er osäkra på hur det ska gå till, det finns folk i depån som hjälper till och visar.
/Christer
Jag tog några bilder men med ny kamera så är det inte så mycket att visa upp. Den här ser ju lite kul ut iofs.
Hej på er.
Där blir jag omhändertagen av en grymt söt tjej som jag tyvärr hade svårt att flirta med på grund av nackkragen. Röntgen av allt...
Har bara trosorna jag bär under skinnstället, men får väl börja ta med extra..
Åhh. Vad sugen jag blev på att köra lite. Nu ska det lobbas.2986835Jag och David tar träningen nästa tisdag så det blir lite gaaaaasa i alla fall!
Ska man krascha kan man väl göra det rejält eller?Hej på er. Nu är jag hemma igen, lite groggy ----edit---
Man får väl skylla sig själv när man kör däcken längre än kolvarna...
Extra underkläder är ett måste efter varje rr-träning/tävling![]()
![]()
Hej på er. Nu är jag hemma igen, lite groggy och stel lite överallt men OK. Har dock inte sett hojen ännu, då blir det väl en stroke för den fortsatte tydligen in i räcket.
Där blir jag omhändertagen av en grymt söt tjej som jag tyvärr hade svårt att flirta med på grund av nackkragen. Röntgen av allt och det mesta ser bra ut utom handleden som har två frakturer och skenbenet som har två frakturer i "stämgaffeln" nere vid foten. Fick veta att de skulle skruva ihop benbitarna i foten med simpel rostfritt och var rejält besviken, hade det varit Dr Costa hade man säkert fått titan. Får sova över i sal med tre snarkgubbar som tänder lyset var 15:e minut för att gå på toaletten.
På morgonen kommer någon superortoped och ändrar allt den tidigare läkaren sade under kvällen, bäst är att låta det läka själv med två sorters gips så han moddar det tillfälliga jag fått under natten och sedan ska jag få ett annat nästa vecka. Handen var han osäker på så han lindade bara den och ska kolla mer senare, jag kan röra fingrarna men har dålig styrka, det är handleden som gör ont. Svårt att gå med kryckorna när hand och fot på samma sida är paj.
Efter en massa strul med taxibokningen hem så är jag nu hemma i alla fall för en massa TV-tittande i typ 6 veckor.
Tack alla ni som var på plats och hjälpte till samt alla som hört av sig! Speciellt Peter Kjellgren som dök upp på akuten, har man ingen familj närmare än 80 mil bort så betyder det mycket. Han fick också se Susanne.
Man får väl skylla sig själv när man kör däcken längre än kolvarna...
AJ då hoppas verkligen du kommer igen snart, säsongen är lång.
Ja nu har du blivit patient och skruvad med prima rostfritt stål![]()
och lite återbesök till ortopeden för att det läker som det ska.
/Martin
Hej på er...
@Neutral: Kollade på din hoj när den kom in och den såg helt okej ut förutom toppkåpan som var lite skadad på vänstersidan, hoppas det inte var värre än så.
Men det blev ingen operation med skruvning, får behålla det första gipset med skena en vecka för kontroll innan jag får en riktig gipsdoja som går att stödja på.
Vet inte om detta verkligen är bättre än op, jag fick lite intrycket att de inte hade tid att operera...![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |