rs125 toppar 140?!

_isse_

auwtlaaw
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Husaberg fs650-04
Mr.PB skrev:
2505989 mohaha det roligaste på länge försöka hänga på en 600 en bit, tror du seriöst att du har en chans , då bör du tänka om!!!
Du kan gärna få försöka om du kan hänga på min FZR om du vill:hihi

Om du går om förskolan så kanske du lär dih läsa oskså? :pannkyss SKrev ja att ja lyckades? ja skrev att ja skulle PROVA.. Det som förvånade mig mest var att jag lyckades skapligt bra men då hade HON som körde en passagerare. Visst drog hon ifrån men det var inte så mkt som ja trode..

//isse

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
isse_rs125 skrev:
2507347 Om du går om förskolan så kanske du lär dih läsa oskså? :pannkyss SKrev ja att ja lyckades? ja skrev att ja skulle PROVA.. Det som förvånade mig mest var att jag lyckades skapligt bra men då hade HON som körde en passagerare. Visst drog hon ifrån men det var inte så mkt som ja trode..

//isse
jag kan läsa väldigt bra, men tyvärr så är det så många som tror att dom kör så jävla fort på sina moppar o så verkar det ju vara med dej med tydligen:arsele

_isse_

auwtlaaw
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Husaberg fs650-04
haha nej inte driekt, men även fast man inte har uppnåt din otroliga status som du verkar ha så kan man ju faktiskt prova att åka med the big guys som kör på sina otroligt maffiga 600or å är ett helt år äldre.

Visst är det tur ett det finns moppepojkar som jag va? så du får något att skratta åt. men det du skrev förut var inte särksillt givande för denna tråd. Jag skrev denna tråd för att jag var fundersam om en rs verkligen går så fort som alla säger för min gör inte mer än 140. Men du kan ju inte svara på den frågan längre även fast du har en rs för du har ju skaffat dig en stor hoj nu! grattis :tummenupp Just nu är du min idol för att du är så cool och kör 600 :yoparty

back on topic. Jag rev avgasporten för någon dag sedan och gjorde ren den för det satt massa avlagringar och skit där. Jag tror även att stjärnskottet som hade mc´n innan satte i avgasporten uppochner. Jag ska prova innom kort.

Är det nån här som har fått upp sin rs i mer än 150 ÄRLIGA km/h eller är det bara snack? :tomten

//isse en glad moppe-åkare som ska skaffa sig en fräsig 600 nåndag framöver :)

Last edited:

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
isse_rs125 skrev:
2508238
Är det nån här som har fått upp sin rs i mer än 150 ÄRLIGA km/h eller är det bara snack? :tomten

//isse en glad moppe-åkare som ska skaffa sig en fräsig 600 nåndag framöver :)

Nej, men 140 ärliga:p fast STRYYYPT! så snart bort me CDIbox strypningen och koppla in avgasporten så ska den nog gå mkt bättre:p

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
FrekCt.Min toppar 35 och fyfan vad det går:yoparty :yoparty :yoparty

Accxxxxxettt 'är som en jävla 1000000000cc FYafaeN VaDAD Det gårR JAgG REjJsADDe mått En RäETa OcH HenGde Av HånÅmM I BÖrJaAaN FyFan Vad Dett Gårr mEn SEDDaaN Så La Han I SNURBovEkCseLLn ÅcH Då HängDE Vi LikCCKA FyFAnn Vad Det GÅr Då Bah DETttÄr FöRR A tT !25år Er JäVlittT Rapa åå Fyfann VAd DeT Gårr Åch Jak HAr SlipppaT TåpEn Mot GargaragaragÅlVettt Fy FAn Vad Den GårR nu Så Den HAr SjukkKT mYckT KåMmPeRessioN TYpp 18o barR Fyfan Vad DET Gårr

ÅCk JaGG hDe En SJukKCt TrimaD MÅppPpE iNaNNan Dorg Typ BaH AllT UnDEr 6Oocc Så JAKk veTt VaDD Såm ÄR BrAAaa DraåGgGGgg!!!!!!1111111oneoneoneone

OcHHh FyFann VAd MåPPEn GårRrrR

Appel

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2006
Hoj
2005, Yamaha MT-01
Grabbens RS125 -06 (strypt) går med mig (85 kg) drygt 150 på mätaren.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Bärgren skrev:
2508811 FrekCt.Min toppar 35 och fyfan vad det går:yoparty :yoparty :yoparty

Accxxxxxettt 'är som en jävla 1000000000cc FYafaeN VaDAD Det gårR JAgG REjJsADDe mått En RäETa OcH HenGde Av HånÅmM I BÖrJaAaN FyFan Vad Dett Gårr mEn SEDDaaN Så La Han I SNURBovEkCseLLn ÅcH Då HängDE Vi LikCCKA FyFAnn Vad Det GÅr Då Bah DETttÄr FöRR A tT !25år Er JäVlittT Rapa åå Fyfann VAd DeT Gårr Åch Jak HAr SlipppaT TåpEn Mot GargaragaragÅlVettt Fy FAn Vad Den GårR nu Så Den HAr SjukkKT mYckT KåMmPeRessioN TYpp 18o barR Fyfan Vad DET Gårr

ÅCk JaGG hDe En SJukKCt TrimaD MÅppPpE iNaNNan Dorg Typ BaH AllT UnDEr 6Oocc Så JAKk veTt VaDD Såm ÄR BrAAaa DraåGgGGgg!!!!!!1111111oneoneoneone

:lol:rofl:lol:rofl:hihi:lol Hu jävla lång tid tog det inte att skriva detdär då eller :rofl

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Appel skrev:
2515127 Grabbens RS125 -06 (strypt) går med mig (85 kg) drygt 150 på mätaren.
Det är imponerande :) Iaf om det stämmer med verkligheten (mätaren alltså)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
tja..ja har en rs 125 ´a som är fullpower o har ju då typ 34 hk(bänkat den) men ja undrar hur trottelstoppet ser ut som sitter vid trottelvajerna. Ja vet att de ska vara en liten "bensinslangbit" men hur den ser ut vet ja inte riktigt(de sitter en typ genomskinlig/ljusgul liten slang) om de kan vara den el om min e bort tagen som den kanske är men ja undrar eftersom den kanske e kvar om det är den el enn annan hur den nu ser ut??

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
tja..ja har en rs 125 ´a som är fullpower o har ju då typ 34 hk(bänkat den) men ja undrar hur trottelstoppet ser ut som sitter vid trottelvajerna. Ja vet att de ska vara en liten "bensinslangbit" men hur den ser ut vet ja inte riktigt(de sitter en typ genomskinlig/ljusgul liten slang) om de kan vara den el om min e bort tagen som den kanske är men ja undrar eftersom den kanske e kvar om det är den el enn annan hur den nu ser ut??

Tvivlar jättestarkt på att du har 34 hk på bakan? På veven är troligt men du får ju aldrig ner det i backen, annars... oUtLAwW!!oneone

skönt trådlyft btw, orka göra nya trådar :tummenupp

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Men just hur trottelstoppet ser ut, om de är den lilla slangen som e ljusgul/skenomskinlig ??

Vinne

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
KTM 660 / ER6-N
Tjenare för någon vecka sen så var jag ute och drog en repa med min rs och tänkte prova att maxxa den och hänga på en 600 en bit men när jag kommer upp i ca 120-130 så orkar dne absolut ingenting och den segar sig upp till 140 och inge mer :confused: Ska inte en rs gå fortare?! Den är helt urpluggad cdibox trottel stopp osv. Upp till 100 är det inga problem alls och den drar hur fint osm helst å varvar ur fjärde växeln utan problem men 5an och 6an blir tröga som fan. Det blir också ett helt annat ljud när man åker i ca 130 och all kraft försvinner. vad kan vara fel? Har vart och skruvat på avgasporten en sväng så att den öppnar mer men märkte ingen större skillnad kan det fortfarande bero på den?

Kom med alla möjliga förslag på vad som kan vara fel tack :)

//isse

Fan va skumt har du verkligen strypt av den helt :S...:huvet föratt min polares gör lätt 180 :S...:p går som fan :D men bänka den så år du ju se hur många hk den ger dig :):D

Matteh!

Näee?
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
Mellanhoj vilken?? + Cross
Fan va skumt har du verkligen strypt av den helt :S... föratt min polares gör lätt 180 :S...:p går som fan men bänka den så år du ju se hur många hk den ger dig
Det är väl "mätarfart" :tomten

attack

Greve
Gick med
17 Feb 2007
Hoj
Suzuki GSX-R600 K1
2508811 FrekCt.Min toppar 35 och fyfan vad det går:yoparty :yoparty :yoparty

varför kan ingen tråd enbart hålla sig till topic utan någon lam skojare ska komma och föröska vara rolig med ett sådant inlägg? Skärpning grabbar!
Ni klagar på MF om man tar och kolla på "deras" forum så är dom otroligt mycket mognare i skrivsätt och svar än detta.
Skärpning!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...