Upptäckte att någon engelsman som varit van att dra fast lastbilshjul monterat oken vid tillfälle. Skruvarna hade mer midja än en fotomodell. Man kan därför ana en liten missformning av hålen på gaffelbenen då det glappat. Kan det funka att borra upp och sätta i utbytesgängor eller blir det för lite gods runt kanten? Någon som har något bra förslag?
Hmm... Hålen i gaffelbenen är inte gängade? Är gängorna i oken trasiga? Ja, vad menar du egentligen?
Om de nu blir så mycket åkt med denna till följd av ljudnivån. Fick tag i en originaldämpare på ebay för 5£ som får vara med i reserv.
Packa om ljuddämparen med dämpull?
Nice hoj för övrigt/ Jock
Fast jag vill passa på att slå ett slag EMOT sprayfärg. Du blästrar bort den på tio minuters körande. Allt jobb ogjort, liksom.
Fast jag vill passa på att slå ett slag EMOT sprayfärg. Du blästrar bort den på tio minuters körande. Allt jobb ogjort, liksom.
Det märks att man kör året runt i England. Verkar vara en del salt med i bilden också. Att tänka på för den som lockas av priserna där. Finns stor risk att aluminium mm är illa åtgånget. Var en hel del gropar i motorn på denna hoj.
Tjenare !!
Kul att se bilderna och läsa om arbetet..
Jäklar vad du är flitig !!
Vi hörs !!
/ Micke
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|