SÅ JÄVLA ARG!!!! Läs det här, viktigt!

Status
Ej öppen för fler svar.

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Bingo skrev:

Fatta även detta: kör omdömesgillt oavsett vad som står på skylten. Är det ok att slanga i 100 på 30-väg så gör det. Känns 70 vanskligt på 70-väg så sänk farten. En hastighetsskylt är en hastighetsskylt. Det är ingen hjärnprotes.


Word! Jag tänker likadant i andra situationer. Har man sunt förnuft så fixar det sig alltid. Själv tycker jag att det är omdömesgillt att nita folk på krogen, det är rätt kul, snubbar som brudar, men jag gör det med omdöme, alltså inte så grov misshandel, jag vet jag gör, jag är ju omdömesgill som Bingo.
 

craffe

Guest
PacMan skrev:
Jag blev som sagt rädd, och det ska man la inte behöva bli hemma i sitt radhusområde?


Äh, gör som jag, bosätt dig i skogen där det knappt finns hastighetsbegränsningar, bashastigheten i detta land är 70, o på 70-vägar har ni ju kommit överens om att man kan "köra lite hur man vill".
Mellan kohagarna och färisterna och mellan stubbarna och stenarna här är det fan ingen som åker på slangen i 100 blås, det lovar jag!

O som nån annan sa, hur många har blivit skadade på 30- och 50-vägar vs. 70, 90 och 110?

Nå ja, man ska väl kanske ta lite lite lugnt, men önska livet ur nån e väl lite väl..

Ska man va riktigt säker på att att man inte ska utsätta sig för risker ska man inte kliva ur sängen, o ligger man kvar får man liggsår.

Life's a bitch, then you die.
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
micke_gbg skrev:
Fan! va ni gnäller, håller med Strider helt å hållet.

Vad är skillnaden att köra fort på 30-väg eller fort på 70,90-väg?

Jag tror att dom flesta här hyllar GR när den idioten kryssar mellan bilar i +200 knyck, vad är mest riskabelt?
Nä, det kan på sin höjd vara en handfull som verkligen är så korkade att de hyllar Wurstenkopf för GR-körningen. De kanske inser sitt misstag när de inser vem som får skit av polisen för GR-filmerna. Toleransen hos de poliser jag pratat med är klart lägre än i fjol, och alla har nämnt GR. Skicka era böter för miniskyltar till SWT-racing.. :whip
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
micke_gbg skrev:
Körde ni på 30-väg? era busar. :eek:
Nä, det var 70-väg. Men busar det är vi. Så ta mig fan :D
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
lee skrev:
Word! Jag tänker likadant i andra situationer. Har man sunt förnuft så fixar det sig alltid. Själv tycker jag att det är omdömesgillt att nita folk på krogen, det är rätt kul, snubbar som brudar, men jag gör det med omdöme, alltså inte så grov misshandel, jag vet jag gör, jag är ju omdömesgill som Bingo.
Vänd dig åt annat håll om du söker ett omdömesföredöme. Jag är flåbuse - en tukthuskandidat. Skall vi slåss? :mad:

:hej

Edit: gör som jag säger, inte som jag gör.
 

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Åkte ni inlines? varför det? det är ju faktiskt farligt...speciellt när man ska ha upp dom på bakslangen.
 

ProSatanos

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
z1000 -09
suck....

fan...ni är ju värre än en bunt kärringar. Gnäller och spottar så fort nån jävel har kört lite för fort....vad spelar det för roll?? Jag tycker det gasas för lite, tex i stoppljusen, står man som tredje man så hinner man knappt över innan det blir rött igen, och varför det då...jo, en jävla massa kärringar!! Börja gasa och våga vobla....lev hårt dö ung!!
 

craffe

Guest
ProSatanos skrev:
fan...ni är ju värre än en bunt kärringar. Gnäller och spottar så fort nån jävel har kört lite för fort....vad spelar det för roll?? Jag tycker det gasas för lite, tex i stoppljusen, står man som tredje man så hinner man knappt över innan det blir rött igen, och varför det då...jo, en jävla massa kärringar!! Börja gasa och våga vobla....lev hårt dö ung!!

Moget...

Med fler som du är man snart ensam vid rödljusen, så visst, kör på...
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
ProSatanos skrev:
fan...

....

....lev hårt dö ung!!


Ja jesus. Måste man inte vara 18 för att ta körkort längre? Eller håller 18-åringarna på att krypa ner i åldrarna, rent mentalt sett?
 

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ljusdal
Hoj
DT125R
PacMan skrev:
Vem var du som kom körande genom Stenliden i Partille, kl 19:20 på torsdag kväll, och, efter att du passerat fartguppet tog upp hojen på bakhjulet i en wheelie som såg föga kontrollerad ut. Hann bara se att det var en svart och välputsad sporthoj. Jag och min flickvän kom åkande på in-lines i motsatt riktning och jag tecknade åt dig att sakta ner, vilket du ignorerade totalt. JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ SÅNT!!! :mad:

Du befann dig inne i ett bostadsområde, fullt av skymda korsningar och med gott om barn i rörelse. Hastighetbegränsingen är 50, och du höll minst 100 när du passerade mig och fortsatte dessutom att gasa ytterligare 100-150 m.

Vad händer i det läget om en bil svänger ut, utan att hinna se dej. Eller ännu värre, ett barn på cykel t.ex.....?
Krävs det att du vurpar och slår halvt ihjäl dig för att du ska fatta hur farligt det e, så hoppas jag att du lägger hojen runt ett träd nånstans på en ensam skogsväg och skadas så svårt att du aldrig kan köra hoj igen! :fakta

Ni som läser detta: Om ni känner den här killen, eller nån annan som skulle kunna göra likadant så säg till den fan på skarpen!! :mad:

vräk fan inte ur dig att folk ska köra åt helvete! :mad:
du kör säkert jävligt korkat ibland du också.....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top