Hur? Vill veta då jag skall sälja en bil i helgen och vet vad som kommer...Brukar lägga lite energi på att jävlas då..
Heja, alla känns igen.
Roliga är de som kommer med bud på säg halva priset. Brukar lägga lite energi på att jävlas då..
Jag skulle sälja en bil för ett tag sen och där va någon som la bud under halva priset, jag sa att det går jätte bra fast då tar jag ut motorn ratten och 3 av däcken då tyckte han att jag va dum för då kunde han ju inte köra med den skulle jag väll fatta
Hur? Vill veta då jag skall sälja en bil i helgen och vet vad som kommer...
Hur? Vill veta då jag skall sälja en bil i helgen och vet vad som kommer...
Jag tycker faktiskt inte att det är så farligt med sms! Men det är nog lite för att jag inte vill störa säljaren som kanske är upptagen. Då kan ju säljaren faktiskt ringa tillbaka när tid finnes
Jag fattar inte varför det ska prutas i sms och e-mail innan personen ens har sett hojen. Har det någonsin funkat?
Det är ju när man är på plats och ser eventuella fel och slitage som man har konkreta saker att diskutera om. Att träffa säljaren och se vilka känslor han har för hojen ger också en hint om det går att pruta eller inte.
Sms är givetvis bra på dagtid när man är på jobbet inte alltid har möjlighet att svara. Men då handlar det ju om att bestämma tid och plats för att visa hojen eller liknande.
Är det så att säljaren valt rätt pris så får han sålt produkten omgående! Försöker däremot säljaren få ut så mycket som möjligt för en produkt (och det gör väl typ alla som någonsin försökt sälja något) så får man ju räkna med att potentiella köpare vill diskutera priset.
Jag har fått en del bra affärer i hamn genom att tokpruta via sms, men jag är absolut beredd på att bli ignorerad och spottad på .... det är en del av spelet
Ja det går alltid att pruta på allt. Vem är det som bestämmer priset? Säljaren för att det är vad han vill ha för en produkt eller köparen för vad han vill betala?
Är man inte helt bakom flötet så kan man alltid diskutera.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|