kjellper
pousseur
Jag tänkte åka och kolla på en hoj i eftermiddag om jag bara får tag på säljaren. Bra annons, rätt pris och 1 mil hemifrån. Priset är som sagt bra men jag tänker ändå försöka få med ett påskägg i dealen
Ska det vara så?Föreslår att vi låter tråden återgå till sitt ursprungliga ämne.
Sålde hoj i fredags, köpte ny igår. Priset var bra och hojen såg bra ut, inga problem.
Ringde och pratade med han några gånger innan jag åkte, bad om adress men fick svar att vi kunde mötas upp.
Känner inte till området som ligger 2tim från mig där köparen kommer ifrån så måste ringa igen för att be om adressen istället då jag inte hittar. Får inte adressen så får åka runt i stan och leta efter honom. Ringer igen då jag tröttnat och får fanimej ingen adress då heller men han kommer och möter upp mig. Då visar det sig att han har väntat på ett helt annat ställe än vad han sa..
Åker sen några km hem till honom och kollar på hojen, kollar allt, provkör, prutar, klart för papper. Då har inte killen letat fram några papper alls.. Så han ringer fru, jobb och grannar för att få fram dom.
Hittar dom till slut hemma hos frugan längre in i stan såååå åker dit, skriver på, pröjsar och drar.
Det börjar bli kväll, kallt och jävligt ska jag ta mig hem sent på kvällen. Sämsta säljaren jag varit med om..
Är det bara jag som är lite gammalmodig och ringer när jag är intresserad av något.
Har sålt lite på sistone och det är mycket mail o sms fram o tillbaka hela tiden.
sist så sket jag i alla mail o sms och sålde till första som ringde.
[...]
En bekant var ute den helgen då dom hade utförsäljning, När dom betalar bra för inbyte, Men han fick rådet att sälj privat?????????. Jag gör alldrig en affär med den firman eller säljaren. Ville bara skriva av mig och tala om för andra vad man kan förvänta sig om man åker till dom.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|