Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
De är nog inte ute efter en klx650 så du kan vara lugn inget att hetsa upp sig för.
Du menar alltså att bara de som blir direkt drabbade av brott har rätt att ha en åsikt om det?
De är nog inte ute efter en klx650 så du kan vara lugn inget att hetsa upp sig för.
Ja det är förjävligt, nuförtiden kan inte ens svenskar skriva ordentligt...
Ja det är förjävligt, nuförtiden kan inte ens svenskar skriva ordentligt...
Har du ett agg mot Svenskar som gör stavfel?
Han har rätt och det vet du mycket väl om! Sluta dra rassekortet så fort människor har en avvikande åsikt som inte stämmer överens med PK-maffians linje! Blir så trött på sånt.
nog fan har väl skojeriet ökat i Sverige pga lättheten att ta sig in och ut i vårat land.det där med att dra fram rasist kortet så fort det går det håller inte.kolla alla utlandsreggade skåpbilar som far runt och rekar och stjäl.blunda inte för verkligheten .det är våra motorcyklar som far illa!!
Men vad invandrade fattiglappar har med blocket-skojeri att göra förstår jag inte.
Att rövare och banditer rör sig över gränserna är knappast någon hemlighet! det problemet har dom säkert inte i Nordkorea...
Hojåkare i allmänhet verkar rätt intolleranta mot andra människor, oavsett om det är invandrare eller bilister man talar om.
Jag kan tycka att det är konstigt att med allt annat tycker folk att det är helt OK att betala vad som står på prislappen (utom hus, för de ska tydligen alltid kosta mer än vad som står i annonsen) men när det kommer till fordon då "hör det till" att man ska hålla på och pruta och tramsa en massa.
Egentligen tycker jag inte att det är så farligt och det är klart att man kan diskutera sig fram till en slutsumma om det är motiverat, är man bara hövlig skadar det ju aldrig att fråga. Vad jag däremot kan hålla med om är att det är jävligt okul när nån ringer och sågar prylen man säljer totalt eller bara direkt erbjuder halva priset eller mindre och försöker snacka ner en tills man ger sig. Då handlar det liksom bara om att man sitter och ringer på Blocketannonser hela dagarna och river av sin repertoar av härskartekniker och hoppas att den som svarar ska ge med sig. Jag sätter aldrig ut telefonnumret, de få som inte kan skriva ett e-mail nu för tiden kan handla i butik i stället.
Fast va fan, vem bryr sig... Välkommen till internet, typ.
Rasist much?
Blir du lurad så är det minst lika mycket ditt fel. Andelen oärliga är lika stor här som i andra länder.
Sålde hoj förra året och den killen kunde knappt skilja på fram och bak jag fick tom visa hur man kollade oljan. Fick något mail där jag erbjöds snabb affär 20kkr under utsatt pris.
Lite tragikomiskt är det när folk som oftast gnäller om att det skambudas hit och dit av invandrare, Oftast väljer att till slut byta in hojen hos handlare. Det klagas aldrig då om att man just blivit rövknullade av mc handlare som ger lika dåligt som skambudarna på blocket för inbyten på deras hojar, då tycker man att man har gjort en jävla bra deal och berättar gärna att man fått ett tankpad på köpet.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|