Har ni också haft kontakt med en artig engelsktalande jack chapman (chapmanjack101@gmail.com) från irland som vill betala genom paypal..?
Seems legit
Heja, alla känns igen.
Roliga är de som kommer med bud på säg halva priset. Brukar lägga lite energi på att jävlas då..
gäller väl allt. sålde en bil. ville ha 30(billigast på blocket) ville inte ha tjafs så sa 25 absolut sista pris till folk som hörde av sig, en snubbe erbjöd 20. nej sa jag, han ringde och ville titta. jag sa vid titt att under 25 blir de inte då kan du åka härifrån på en gång. han kom tillbaka och klaga på min nya bromsar att dom va slut mm. ah du får 20? äh men dra åt h*lvete!
Sålde min Motard för Två veckor sen. Satt ut den på sön, på ons ringde en kille och fråga`om allt är sjyst och det inte är ett jävla ras när jag väl ser den, så blir det affär.
Han kom provkörde o köpte direkt. Pruta inte en spänn! Det var jävligt seriöst tycker jag.
Så där gör jag allt som oftast. Jag åker inte och kollar på nåt jag inte är i stort sett stupsäker på att jag tänker ta med mig hem. Min tid är mer värd än så. Och är det inte rätt pris från början så skiter jag i att höra av mig. Visst missar man säkert en del kap men å andra sidan är världen nerlusad med begagnade grejer så det kommer alltid en ny chans.
såhär bra blev det med eu och öppna gränser.Sverige är ju ett smörgåsbord för fattiga lurendrejare och skit folk som kommer hit och blåser oss.
Helt riktigt!Har jag 30mil till en hoj så försöker jag bestämma ett pris innan jag åker. Är den i det skick som den framställts som så köper jag den. Är skicket kasst så åker jag hem eller ev prutar lite till. Jag åker ju knappast 30mil i hopp om att kunna få ner priset på plats... Då slösar man både säljarens tid och min egen.
nog fan har väl skojeriet ökat i Sverige pga lättheten att ta sig in och ut i vårat land.det där med att dra fram rasist kortet så fort det går det håller inte.kolla alla utlandsreggade skåpbilar som far runt och rekar och stjäl.blunda inte för verkligheten .det är våra motorcyklar som far illa!!
nog fan har väl skojeriet ökat i Sverige pga lättheten att ta sig in och ut i vårat land.det där med att dra fram rasist kortet så fort det går det håller inte.kolla alla utlandsreggade skåpbilar som far runt och rekar och stjäl.blunda inte för verkligheten .det är våra motorcyklar som far illa!!
De är nog inte ute efter en klx650 så du kan vara lugn inget att hetsa upp sig för.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|