Kalleman1
Ängel trots allt
Vidga vyerna: http://www.hojtorget.se/ads/list/freetext/gsx%201000/
Sen att du samt ett par andra verkar ha missat prishöjningen i från våra importörer
Va, bra. Då kan jag ta bra betalt för min k7:a
Vi vet nu dessutom att du INTE är läskunnig, att du INTE tar till dig information - förstå nu en gång för alla att din årsmod K7/K8 är den absolut MINST POPPULÄRA mod som Suzuki släppt inom 1000cc klassen, tom en K3/K4 är poppulärare och mer lättsåld!!
I.....R.....O.....N.....I
Med tanke på hur fin den är så är det ett kanon klipp!!
Köp en zx9r -95 typ o så köper du en strypsats av mig.Tack för erbjudandet men jag hade nog tänkt mej något som är lite mer sportigt(kan det heta så) till utseendet.
[Köper man t.ex. Fürstenhoffs hoj vet man ju även att den förmodligen bara blivit lite mjukt söndagskörd och aldrig ens varit i närheten av vare sig höga hastigheter eller rödmarkeringar[/SIZE].[/QUOTE
Tror knappast de andra som finns därute har blivit behandlade på mycket annat sätt.
Kommer beg marknaden att följa med upp nu när nya hojar är så dyra?
Tycker den inte gjort det riktigt än.
Köp en zx9r -95 typ o så köper du en strypsats av mig.
Det är Japanska valutan som är svag, men det kommer att göra att begmarknaden på hojar tillverkade i Europa/Usa som kommer att åka lite oförtjänt att åka "snålskjuts" uppåt..japanska hojar kan man förstå.
Hörde sias om att om Japanarna skulle vara med i matchen helt på hojarnas pris/vinst så skulle en R1:a prismässigt ligga runt 200K, skulle nog inte gå så bra sälja nya hojar då om du får en lika ny och mer välutvecklad teknologi från Bmw/Aprila för 30K lägre.
Om japanska valutan är svag borde inte hojarna bli billigare då?
Äsch jag fattar inte.Kronan brukar vara svag mot de flesta valutor , kul o se är att euron tappat , dags att kolla tyska beg marknaden kanske?
Åter igen, jag förstår inte varför det ens måste diskuteras. En säljare har ingen skyldighet att lägga priset lågt varför jag inte förstår att en massa skittrådar måste dyka upp om ämnet. Låt då bli och köp istället för att beklaga er över att ni inte har några pengar.
Det har jag också funderat lite på.. Vad är enklast och bäst? Att köpa en redan strypt och reg. mc eller köpa en utan och strypa och reg. själv?
Jag har en strypsats ifrån mc-kompaniet, bara o montera o boka bes sen är det klart.Det har jag också funderat lite på.. Vad är enklast och bäst? Att köpa en redan strypt och reg. mc eller köpa en utan och strypa och reg. själv?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|