Spontant låter det där påhittat, eller en fabricerad grupp i försök att få uppmärksamhet.
Jag hoppas iaf att det är så.
Inte fabricerat, det finns tyvärr hur många som helst av dessa töntar. I Norge verkar de finnas i överflöd dessutom och det är enligt dem skithäftigt med undergroundband som ingen har hört talats om och där man ber till satan och sån dynga.
Jag har en polare som bara lyssnar på sån här skitmusik, han skrev dessutom en tidning för länge sen där det var inriktning på såna här band. När man läser hans andra tidningar i ämnet så ser man ett genomgående drag hos banden: Ofta beniga killar runt 30-40 år, kolsvart hår är ett måste, har du inte skägg får du inte vara med de tuffa grabbarna, ofta har man pentagram ditsydda på västarna osv.
Jag tror att Markus är på rätt spår, de var mobbade ganska rejält. Och bör vara fortfarande.
Jaha. Du gillar inte metal. Sug kuk då. :beer:
Jodå, men bara Metal som går att lyssna på. Hör man inte vad de sjunger så kan de dra åt helvete.
Jag vet inte vad man kallar Watain, black metal kanske? Skit är det hur som helst.
Sluta grina över att du inte är en riktig metalhead och inse att du inte har ett skvatt att säga till om andras metalsmakJodå, men bara Metal som går att lyssna på. Hör man inte vad de sjunger så kan de dra åt helvete.
Jag vet inte vad man kallar Watain, black metal kanske? Skit är det hur som helst.
Sluta grina över att du inte är en riktig metalhead och inse att du inte har ett skvatt att säga till om andras metalsmak
Eller håll dig till ditt metalmanliga Manowar och steel panther :gubbe
Edit. Watain är black metal, punGt
Jodå, men bara Metal som går att lyssna på. Hör man inte vad de sjunger så kan de dra åt helvete.
Metaltexter är ju bara en massa dravel om sprit, vikingar och brudar ändå. Inget att skriva hem om direkt.
Fast rob halford i judas priest.. fan vilken poet!
Watain är nån slags black/death..
Sen lyssnar jag nog mest på extrem metal på grund av nåt slags tekniskt musikintresse som trummis.
Det går inte att komma ifrån att det är något av den mest krävande musikformen att ge sig på.
Du kan nog lära dig gilla bra musik, grashopper!
Släng på "Black Water Park" med Opeth och stoppa lurarna lååångt in!
Efter det kommer du veta att musik utan growl saknar en komponent.
Kan ta tid att lyssna in sig men sedan är det faktiskt lite "trist" utan.
Bara mina två metall-cent...
Sant, det är imponerande att lyssna på själva musiken många gånger men sången är nästan alltid kass.
Jag vet inte hur mycket jag har lyssnat på genom åren men mycket är det. Men inte för sångens skull.
Men kom igen, Opeth
Visste att man kunde bli för gammal för att förstå sig på growl, men nu vet jag. Då lär du älska den nya grejen: ren strupsång med övertoner. Låter helt sjukt med blastbeats i 350 bpm
Thanks, skall lyssna in mig lite.
Sköna bomb-mattor av trummisen!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |