Starstriker
Som man googlar får man svar
Per Gessle eller Tomas Ledin.
......... och nåt country & westernband
Per Gessle eller Tomas Ledin.
......... och nåt country & westernband
Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illa Sen är de fula också, syntharna.
Undrar vem som EGENTLIGEN gjort hans senaste album. Det är väldigt uppenbart att han inte gjort det själv, utan bara satt sitt namn på det....
Undrar vem som EGENTLIGEN lyssnat på hans senaste album
OK. Jag också.
Men inte hela!
Jag stör mig på konceptet brutalt:
Skådisunge med bak och framvänd keps och grava vänstertendenser gör trallvänlig dansmusik med någon typ av underground-paketering.
Avicii är Trance Dance.
:youregonnagetit
Hörrö Liberalen. Nu är du ute och cyklar. Skärp dig!
Hörde Rednex på lunchen
Bra musik är inte nåt jävla metalgäng iaf. Bob James, där snackar vi musik!
http://open.spotify.com/track/6kwazqQPLw43xZTqBsJJpy
Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illa Sen är de fula också, syntharna.
Apropå dålig musik, jag fick hem en gratiskopia av Cafe (från Sifo) där de intervjuade de största töntar/losers (i förvånansvärt positiva ordalag) jag ens hört talas om, Wiemat tror jag de hette.
Sammanfattning av 4-5 sidor:
Mobbat gäng från Uppsala startar band. Börjar sy sina egna kläder och sover med djurkadaver. Gillar död lukt och sprutar blod på sig själva och publiken. Påstår sig, då de inte kommit över mobbningen än trots att de är vuxna, tycka kadaver luktar gott. Spar på döda djur.
Drog en googlesökning, tror du syftar på WatainApropå dålig musik, jag fick hem en gratiskopia av Cafe (från Sifo) där de intervjuade de största töntar/losers (i förvånansvärt positiva ordalag) jag ens hört talas om, Wiemat tror jag de hette.
Sammanfattning av 4-5 sidor:
Mobbat gäng från Uppsala startar band. Börjar sy sina egna kläder och sover med djurkadaver. Gillar död lukt och sprutar blod på sig själva och publiken. Påstår sig, då de inte kommit över mobbningen än trots att de är vuxna, tycka kadaver luktar gott. Spar på döda djur.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |