Låtarna i GTA2 är gjorda för GTA2 så om ett svenskt band skulle vara med där vore det riktigt unikt
Nej, GTA2 (Vice City) har ett soundtrack med diverse tidstypiska åttiotalslåtar.
Låtarna i GTA2 är gjorda för GTA2 så om ett svenskt band skulle vara med där vore det riktigt unikt
Nej, GTA2 (Vice City) har ett soundtrack med diverse tidstypiska åttiotalslåtar.
Handlar om Ken Ring idag!
Riktigt intressant avsnitt som får en att förstå denna snubbe bättre.
Köpte just biljetter till Kraftwerk på Cirkus i januari.
Tror vi numer kan stänga diskussionen huruvida Tyskland eller Sverige är grymmast på musik.
På ett ålderdomshem om några år kommer det att sitta en bitter gubbe mumlandes om att det var bättre musik förr.
Tror vi numer kan stänga diskussionen huruvida Tyskland eller Sverige är grymmast på musik.
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria.
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria.
Riktig musik görs med instrument och ofejkade röster. Elektronisk "musik" är bara ljud för de som inte förstår.
Och sen såg jag min avatar också, den hade jag glömt bort. Men den stämmer säkert.
Vad klassas som "instrument" är min fråga?
Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illa Sen är de fula också, syntharna.
Undrar vem som EGENTLIGEN gjort hans senaste album. Det är väldigt uppenbart att han inte gjort det själv, utan bara satt sitt namn på det....
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |