Så mycket bättre

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Handlar om Ken Ring idag!

Riktigt intressant avsnitt som får en att förstå denna snubbe bättre.

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Handlar om Ken Ring idag!

Riktigt intressant avsnitt som får en att förstå denna snubbe bättre.

Det var verkligt dramatiska historier han berättar... varför får jag känslan av att de var friserade? Är jag kanske bara cynisk?

Vilken dramaqueen!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Köpte just biljetter till Kraftwerk på Cirkus i januari.
Tror vi numer kan stänga diskussionen huruvida Tyskland eller Sverige är grymmast på musik.

:fakta

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
På ett ålderdomshem om några år kommer det att sitta en bitter gubbe mumlandes om att det var bättre musik förr.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tror vi numer kan stänga diskussionen huruvida Tyskland eller Sverige är grymmast på musik.

Ehum, om man ens funderar på att nämna Kraftwerk och musik i samma stycke/mening så bör man tänka om.
Enda gången jag ser det skäligt är om du säger "Jag var på Oskarshamns kraftverk idag och lyssnade på musik".

Jefla synthare :mad:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria. :fakta

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj

Du blandar ihop din egen smak med skivförsäljning internationellt. Om du kunde hålla dig till din egen frågeställning. :fakta :)

Personligen gillar jag inte tysk musik. Därmed har jag vunnit denna diskussion, haha.

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria. :fakta

Nej, men han säljer fan så mycket mer musik internationellt än någon tysk blip-blop-musiker.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Riktig musik görs med instrument och ofejkade röster. Elektronisk "musik" är bara ljud för de som inte förstår.
Och sen såg jag min avatar också, den hade jag glömt bort. Men den stämmer säkert.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Riktig musik görs med instrument och ofejkade röster. Elektronisk "musik" är bara ljud för de som inte förstår.
Och sen såg jag min avatar också, den hade jag glömt bort. Men den stämmer säkert.

Vad klassas som "instrument" är min fråga?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vad klassas som "instrument" är min fråga?

Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illa :mad: Sen är de fula också, syntharna.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

:hihi

Undrar vem som EGENTLIGEN gjort hans senaste album. Det är väldigt uppenbart att han inte gjort det själv, utan bara satt sitt namn på det....

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illa :mad: Sen är de fula också, syntharna.

Hörrö Liberalen. Nu är du ute och cyklar. Skärp dig!

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...