Var det någon som hörde mig igår?
Den här båten har en fan club. Fan cluben följer oss alltid när vi passerar kielkanalen, blåser i trumpeter, vinkar och viftar med flaggor. I går när vi lämnade Warnemünde tog de adjö av oss. Längs med kajerna ut stode det tusentals människor och vinkade, bogserbåtar, turbåtar och småfärjor eskorterade oss ut med tutande horn. Längs ut på piren var det ett hejdundrande fyrverkeri.
Lite vemodigt att inte komma tillbaka hit och att inte gå genom kielkanalen fler gånger med den här båten.
Jag hoppas att du har kollat ögonen till hoj säsången nästa år för hur man får 22 pers till tusentals människor
Den här båten har en fan club. Fan cluben följer oss alltid när vi passerar kielkanalen, blåser i trumpeter, vinkar och viftar med flaggor. I går när vi lämnade Warnemünde tog de adjö av oss. Längs med kajerna ut stode det tusentals människor och vinkade, bogserbåtar, turbåtar och småfärjor eskorterade oss ut med tutande horn. Längs ut på piren var det ett hejdundrande fyrverkeri.
Lite vemodigt att inte komma tillbaka hit och att inte gå genom kielkanalen fler gånger med den här båten.
Vet o vet... man kan väl gissa. Docklands i San Francisco?Var i land en lite vända i dag för att äta lunch. Ena bilden är utsikten från lunchrestaurangen och andra bilden är det som skulle bli lunch. Båda bilderna är tagna nere vid kajen vid småbåtshamnen. Någon som vet var de är tagana?
Vet o vet... man kan väl gissa. Docklands i San Francisco?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|