Så var hojsäsongen slut för mig.

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Ha det fint var du nu än ska nånstans denna gången :hej
Du vet att bilder och annat skoj är uppskattat, så mycket sånt vill vi ha :tummenupp

PS Hoppas det löser sig med hojen

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Den här båten har en fan club. Fan cluben följer oss alltid när vi passerar kielkanalen, blåser i trumpeter, vinkar och viftar med flaggor. I går när vi lämnade Warnemünde tog de adjö av oss. Längs med kajerna ut stode det tusentals människor och vinkade, bogserbåtar, turbåtar och småfärjor eskorterade oss ut med tutande horn. Längs ut på piren var det ett hejdundrande fyrverkeri. :hej

Lite vemodigt att inte komma tillbaka hit och att inte gå genom kielkanalen fler gånger med den här båten. :(

Bifogat

• resized of IMG_1838.JPG
    resized of IMG_1838.JPG
    114.9 KB · Visningar: 181
  • resized of IMG_1861.JPG
    resized of IMG_1861.JPG
    45.8 KB · Visningar: 137

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Den här båten har en fan club. Fan cluben följer oss alltid när vi passerar kielkanalen, blåser i trumpeter, vinkar och viftar med flaggor. I går när vi lämnade Warnemünde tog de adjö av oss. Längs med kajerna ut stode det tusentals människor och vinkade, bogserbåtar, turbåtar och småfärjor eskorterade oss ut med tutande horn. Längs ut på piren var det ett hejdundrande fyrverkeri. :hej

Lite vemodigt att inte komma tillbaka hit och att inte gå genom kielkanalen fler gånger med den här båten. :(

Jag hoppas att du har kollat ögonen till hoj säsången nästa år för hur man får 22 pers till tusentals människor :D

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Jag hoppas att du har kollat ögonen till hoj säsången nästa år för hur man får 22 pers till tusentals människor :D

Kanske ska jag förtydliga mig lite. :)

De 22 personerna är båtens fan club. De släpptes in på kajen efter terminalen, ända till båten. Dit kommer av säkerthetsskäl normalt bara fartygets besättning, passagerare och hamnarbetare.

Övriga nyfikna tyskar stod på kajerna längs med utseglingen från hamnen. Där var det tusentals... :tungan

Miss Bumblebee

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Suzuki sv650s-99 såld!

När kommer ni förbi Hbg igen? (Då får det bli en sh-fanclub...):)

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Var i land en lite vända i dag för att äta lunch. Ena bilden är utsikten från lunchrestaurangen och andra bilden är det som skulle bli lunch. Båda bilderna är tagna nere vid kajen vid småbåtshamnen. Någon som vet var de är tagana?

Bifogat

• Resize of IMG_1898.JPG
    Resize of IMG_1898.JPG
    24.7 KB · Visningar: 123
  • Resize of IMG_1902.JPG
    Resize of IMG_1902.JPG
    37.2 KB · Visningar: 116

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Var i land en lite vända i dag för att äta lunch. Ena bilden är utsikten från lunchrestaurangen och andra bilden är det som skulle bli lunch. Båda bilderna är tagna nere vid kajen vid småbåtshamnen. Någon som vet var de är tagana?
Vet o vet... man kan väl gissa. Docklands i San Francisco?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år