PutteLiten
Twins have more fun
Japp, den finns i fullupplösning.
PM:a din mailadress så ska jag skicka den.
Ja, då bör du ha ett mail som ligegr och väntar på dig när du kommer till jobbet imorgon.
Tackar!
Japp, den finns i fullupplösning.
PM:a din mailadress så ska jag skicka den.
Ja, då bör du ha ett mail som ligegr och väntar på dig när du kommer till jobbet imorgon.
Välkommen till Europa, hoppas du har tid på dig att vänja dig vid tanken på detta:Nu är det definitivt slut på karibiensäsongen. Tidigare idag var vi i Miami. Första hamnen på vår repositioncruise. Sista hamnen i USA på länge!
I dag tog vi en massa proviant, vi fick en massa reservdelar plus att vi fyllde upp lite smörjolja. Jag signade faktiskt för 50,000 liter smärjolja. De dricker en del olja, de skrammlande gamla, tyska MAN-maskinerna som driver holken framåt...
Två och en halv timme sen lämnade vi kaj med sikte på Bermuda dit vi kommer om några dagar. Ytterligare några dagar senare kommer vi till Azorerna innan vi efter ytterligare några gungiga dagar kommer till Irland.
Europe, Here I COME!!!
För en halvtimme sen såg det ut så här väster om oss. Solnedgången över Miamis skyline. Nu går vi österut, österut och österut!
Jag vinkade idag, men jag såg fan ingen som vinkade tillbaka
Jag vinkade idag, men jag såg fan ingen som vinkade tillbaka
Nej, men det kunde jag kanske gjort om du skött maskinerna bättre..2942410Jag stod ju på bryggvingen och vinkade som besatt...
Du tog inget foto på oss?
När/var mönstrar du av?
Är rätt mörk bild där nu ju
Hahaha, kul och udda lösning2950889När det inte är natt och kolsvart ute ser det ut ungefär så här för om båten när vi går genom kanalen.
Dessutom, på en av broarna är där en billinbana. Rätt cool faktiskt!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|