I tisdags sa jag att det var min sista TT för den här säsongen. Inte på grund av att det var kallt, inte på grund av att det blev mörkt och inte heller på grund av att hojen blev påbackad i tisdags utan på grund av att min ledighet har tagit slut. Jag har varit ledig i hela 14 veckor.
Inför den här sommaren sa långtidsmetreologerna att det skulle bli den varmaste sommaren i mannaminne. Det mannaminnet måste vara för någon som har Alzheimerts.
Nåja, en hel del kul turer har det blivit, inga egna sjukhusbesök, inga fortkörningsböter dock en "felplacerad skylt". Pubrundorna har inte blivit så många som tidigare sommrar. Kan vi skylla det på vädret tro?
Har lärt känna en del nytt folk den här sommaren, hoppas ni är kvar till nästa år också! Ni som av olika anledningar har varit och blivit omplåstrade, till er önskar jag god bättring!
Som vanligt kommer jag att uppdatera den här tråden när det händer något värt att skriva om. Som vanligt kommer jag också att lägga mig i övriga trådar som avhandlas här på forumet.
Har ni inget bättre för er kan ni ställa er vid stranden i morgon vid 13.30 och vinka, då vi kommer att passera Helsingborg på nordgående.