JayZin skrev:2374780dags å skaffa sidovagn så du kan få plats med fler chicks...
Längre sving och kuts så kan vi sitta på led
Å andra sidan, man är inte poppis nog
-@
JayZin skrev:2374780dags å skaffa sidovagn så du kan få plats med fler chicks...
Tack så mycket, thank you, merci beaucoup, paljon kiitoksia, muchas gracias, çok teşekkür ederim, Hvala lepo, большое спасибо, ευχαριστώ πολύ, شكراً جزيلاً ,sTf_paPs skrev:2374844Tack för en bra dag. Du skötte dig fint som gruppledare.
sTf_paPs skrev:2374844Åkte i mellangruppen, vi åker för att det är skoj så varför inte åka ordentligt när man ändå klätt sig till fest.. För mig blev det 36 mil totalt, hemresa inkluderad. Hyfsat torr till Rosenhill. Rosenhill -> Sollenkroka brygga Det var bara fötterna (tack Goretex) och huvet som var torrt när jag kom fram. Och då hade jag bara ca 10 min kvar med öppen båt innan jag kom innomhus.
När skinställ och handskar ändå var blöta drog jag in ordentligt med fiskarsmorning så blir det tätare till nästa gång.
Lite vatten har ingen dött av det var ju dessutom varmt. Jag hade kul varje meter. Tack för en bra dag. Du skötte dig fint som gruppledare.
rfb skrev:2374893Banne mig vad snyggt du gick upp på slangen, såg ut som en barnlek, mjukt och snyggt upp, och ner också...
sjyst hoj, och bra namn på SH du har valt, "paps"...
d1ce skrev:2374763Jag ska sluta vara moppsig och återträda i anonymitet
Och tro det eller ej, men jag vet också vem det var
-@
£m£li£ skrev:2375151Moppsig får du vara hur mycket du bara vill, du har ju trots allt dina rosa buff *respekt*
Nemen, så pass är du riktigt säker på det?
d1ce skrev:2375169Haha, vi får la se om jag inte skrotar den rosa eller att den bara kommer bort
Hehe, who knows? För hon heter Jenny va?
-@
£m£li£ skrev:2375364Hahaha, det tycker jag absolut INTE! Och om du råkar "tappa bort" den så måste du tappa den hos/till någon annan.. En sådan får inte gå till spillo
Va!? Ere sant!? Hon sa Karin till mig
d1ce skrev:2375383Den är min, my precious
Du, hon grundlurade dig totalt, muhahah... Hon heter Jenny, dessutom så tycker hon om mig mest! Jag lovar
-@
£m£li£ skrev:2375415Aa, nu vet du att du inte får tappa bort den då
Ojda, så pass Ähh, strunt i namn.. Jag tror hon tycker om mig ändå.. Har du frågat?
d1ce skrev:2375436Har inga planer på det, en gåva är en gåva och denna magnetkaliber den har gör ju att jag inte kan för mitt eget bäst
Okok, ne, men ajg misstänker att du står högt i kurs där... Men du kanske har lust att dela med dig lite!?
-@
£m£li£ skrev:2375484Så sant, så sant Fast tror iof att det är de äldre pojkarna som är mest avundsjuka
Haha, jo kanske det kanske.. Beror väl på om man får någon sjysst deal tillbaka (struntar i att fråga henne om saken )..?
d1ce skrev:2375492Jo, får lite hat-PM från dessa lik på +30bast som inte har samma tur
Vad vill du ha, I got what you need, lixom?!
-@
Lilla stumpan kan garantera att hon inte ens är in närheten av d1ce välmatade paketLord Adrian skrev:2374106Jag tror faan att buffen funkar...Men inte som du tänkt dig. På bilden ser "damen" ut att ha ett väääldigt markerat adamsäpple...
Bara en varning i all välmening, vill ju inte att din manlighet skall bli än mer ifrågasatt när det visar att lilla stumpan har ett mer välmatat paket än du...
Carro1 skrev:2375604Eller så återkommer jag och beblandar mig i era disskussioner innan ni hunnit byta bort mig utan min tillåtelse
£m£li£ skrev:2375586Haha jo, kan tänka mig det Dom får helt enkelt se till att skaffa egna
Så det säger du.. Jag ska tänka rejält på saken så återkommer jag sen
Carro1 skrev:2375604Eller så återkommer jag och beblandar mig i era disskussioner innan ni hunnit byta bort mig utan min tillåtelse
d1ce skrev:2375619
Nu får du nog öka om vi ska hinna förhandla
-@
Ja, iallafall om jag berättar vad du sa i söndags..d1ce skrev:2375619Now I'm fukCed, badly
-@
scud skrev:2375640Ja, iallafall om jag berättar vad du sa i söndags..
£m£li£ skrev:2375639Du har ingenting att säga till om längre Åka iväg sådär en HEL DAG utan mig
Det är hellugnt.. Återkommer när jag kommit på något bra som sagt.. Om inte annat kan vi ta't via pm så hon inte får reda på något
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari