Söderåka-Söndag 2006-08-13 (Stockholm)

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Åkte i mellangruppen, vi åker för att det är skoj så varför inte åka ordentligt när man ändå klätt sig till fest.. För mig blev det 36 mil totalt, hemresa inkluderad. Hyfsat torr till Rosenhill. Rosenhill -> Sollenkroka brygga Det var bara fötterna (tack Goretex) och huvet som var torrt när jag kom fram. Och då hade jag bara ca 10 min kvar med öppen båt innan jag kom innomhus.

När skinställ och handskar ändå var blöta drog jag in ordentligt med fiskarsmorning så blir det tätare till nästa gång.

Lite vatten har ingen dött av det var ju dessutom varmt. Jag hade kul varje meter. Tack för en bra dag. Du skötte dig fint som gruppledare.

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
GSX-R 1000
Tack

sTf_paPs skrev:
2374844 Tack för en bra dag. Du skötte dig fint som gruppledare.
Tack så mycket, thank you, merci beaucoup, paljon kiitoksia, muchas gracias, çok teşekkür ederim, Hvala lepo, большое спасибо, ευχαριστώ πολύ, شكراً جزيلاً ,:tummenupp :D

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
sTf_paPs skrev:
2374844 Åkte i mellangruppen, vi åker för att det är skoj så varför inte åka ordentligt när man ändå klätt sig till fest.. För mig blev det 36 mil totalt, hemresa inkluderad. Hyfsat torr till Rosenhill. Rosenhill -> Sollenkroka brygga Det var bara fötterna (tack Goretex) och huvet som var torrt när jag kom fram. Och då hade jag bara ca 10 min kvar med öppen båt innan jag kom innomhus.

När skinställ och handskar ändå var blöta drog jag in ordentligt med fiskarsmorning så blir det tätare till nästa gång.

Lite vatten har ingen dött av det var ju dessutom varmt. Jag hade kul varje meter. Tack för en bra dag. Du skötte dig fint som gruppledare.

Banne mig vad snyggt du gick upp på slangen, såg ut som en barnlek, mjukt och snyggt upp, och ner också...:tummenupp

sjyst hoj, och bra namn på SH du har valt, "paps"...:yoparty

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Söderåka

rfb skrev:
2374893 Banne mig vad snyggt du gick upp på slangen, såg ut som en barnlek, mjukt och snyggt upp, och ner också...:tummenupp

sjyst hoj, och bra namn på SH du har valt, "paps"...:yoparty

Thanks, har man vrid så har man. Måste bara våga hitta balanspunkten.:tummenupp

4cyl 2 kam / 2cyl 4 kam jag är dålig på att räkna så jag valde 3 cyl istället !:mattias

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
d1ce skrev:
2374763 Jag ska sluta vara moppsig och återträda i anonymitet ;)

Och tro det eller ej, men jag vet också vem det var :tungan

-@

Moppsig får du vara hur mycket du bara vill, du har ju trots allt dina rosa buff *respekt* :D

Nemen, så pass :confused: är du riktigt säker på det? :tungan

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2375151 Moppsig får du vara hur mycket du bara vill, du har ju trots allt dina rosa buff *respekt* :D

Nemen, så pass :confused: är du riktigt säker på det? :tungan

Haha, vi får la se om jag inte skrotar den rosa eller att den bara kommer bort ;)

Hehe, who knows? För hon heter Jenny va? :va :tummenupp ;)

-@

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2375169 Haha, vi får la se om jag inte skrotar den rosa eller att den bara kommer bort ;)

Hehe, who knows? För hon heter Jenny va? :va :tummenupp ;)

-@

Hahaha, det tycker jag absolut INTE! Och om du råkar "tappa bort" den så måste du tappa den hos/till någon annan.. En sådan får inte gå till spillo ;)

Va!? Ere sant!? Hon sa Karin till mig :va :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2375364 Hahaha, det tycker jag absolut INTE! Och om du råkar "tappa bort" den så måste du tappa den hos/till någon annan.. En sådan får inte gå till spillo ;)

Va!? Ere sant!? Hon sa Karin till mig :va :hihi

Den är min, my precious ;)

Du, hon grundlurade dig totalt, muhahah... Hon heter Jenny, dessutom så tycker hon om mig mest! Jag lovar :fakta

-@

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2375383 Den är min, my precious ;)

Du, hon grundlurade dig totalt, muhahah... Hon heter Jenny, dessutom så tycker hon om mig mest! Jag lovar :fakta

-@

Aa, nu vet du att du inte får tappa bort den då :tungan

Ojda, så pass :confused: :va Ähh, strunt i namn.. Jag tror hon tycker om mig ändå.. Har du frågat? :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2375415 Aa, nu vet du att du inte får tappa bort den då :tungan

Ojda, så pass :confused: :va Ähh, strunt i namn.. Jag tror hon tycker om mig ändå.. Har du frågat? :D

Har inga planer på det, en gåva är en gåva och denna magnetkaliber den har gör ju att jag inte kan för mitt eget bäst ;)

Okok, ne, men ajg misstänker att du står högt i kurs där... :) Men du kanske har lust att dela med dig lite!? :rolleyes:

-@

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2375436 Har inga planer på det, en gåva är en gåva och denna magnetkaliber den har gör ju att jag inte kan för mitt eget bäst ;)

Okok, ne, men ajg misstänker att du står högt i kurs där... :) Men du kanske har lust att dela med dig lite!? :rolleyes:

-@

Så sant, så sant :nicka Fast tror iof att det är de äldre pojkarna som är mest avundsjuka :hihi

Haha, jo kanske det kanske.. Beror väl på om man får någon sjysst deal tillbaka (struntar i att fråga henne om saken :va :rolleyes: )..? :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2375484 Så sant, så sant :nicka Fast tror iof att det är de äldre pojkarna som är mest avundsjuka :hihi

Haha, jo kanske det kanske.. Beror väl på om man får någon sjysst deal tillbaka (struntar i att fråga henne om saken :va :rolleyes: )..? :D

Jo, får lite hat-PM från dessa lik på +30bast som inte har samma tur ;)

Vad vill du ha, I got what you need, lixom?! :rolleyes:

-@

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2375492 Jo, får lite hat-PM från dessa lik på +30bast som inte har samma tur ;)

Vad vill du ha, I got what you need, lixom?! :rolleyes:

-@

Haha jo, kan tänka mig det :tummenupp Dom får helt enkelt se till att skaffa egna :)

Så det säger du.. Jag ska tänka rejält på saken så återkommer jag sen ;) :D

Carro1

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2006
Hoj
-
Eller så återkommer jag och beblandar mig i era disskussioner innan ni hunnit byta bort mig utan min tillåtelse ;) :7peta

Lord Adrian skrev:
2374106 Jag tror faan att buffen funkar...Men inte som du tänkt dig. På bilden ser "damen" ut att ha ett väääldigt markerat adamsäpple...:rolleyes: ;)
Bara en varning i all välmening, vill ju inte att din manlighet skall bli än mer ifrågasatt när det visar att lilla stumpan har ett mer välmatat paket än du...:hihi
Lilla stumpan kan garantera att hon inte ens är in närheten av d1ce välmatade paket :7peta

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Carro1 skrev:
2375604 Eller så återkommer jag och beblandar mig i era disskussioner innan ni hunnit byta bort mig utan min tillåtelse ;) :7peta

Now I'm fukCed, badly :dricka :kryckor :jisses :slicka

-@

£m£li£ skrev:
2375586 Haha jo, kan tänka mig det :tummenupp Dom får helt enkelt se till att skaffa egna :)

Så det säger du.. Jag ska tänka rejält på saken så återkommer jag sen ;) :D

Nu får du nog öka om vi ska hinna förhandla ;)

-@

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Carro1 skrev:
2375604 Eller så återkommer jag och beblandar mig i era disskussioner innan ni hunnit byta bort mig utan min tillåtelse ;) :7peta

Du har ingenting att säga till om längre :D Åka iväg sådär en HEL DAG utan mig :ajjabajja ;)

d1ce skrev:
2375619
Nu får du nog öka om vi ska hinna förhandla ;)

-@

Det är hellugnt.. Återkommer när jag kommit på något bra som sagt..;) Om inte annat kan vi ta't via pm så hon inte får reda på något :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
scud skrev:
2375640 Ja, iallafall om jag berättar vad du sa i söndags.. :D

Oh, vad har jag sagt?! :drool

£m£li£ skrev:
2375639 Du har ingenting att säga till om längre :D Åka iväg sådär en HEL DAG utan mig :ajjabajja ;)

Det är hellugnt.. Återkommer när jag kommit på något bra som sagt..;) Om inte annat kan vi ta't via pm så hon inte får reda på något :hihi

Pm för de skamliga förslagen, works fine ;)

-@

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...