Det spelar ingen roll, för nu tror hon att du sagt något dumtd1ce skrev:2375644Oh, vad har jag sagt?!
-@
Carro1 skrev:2375653Ja nu vill jag också höra vad som sagts i söndags
scud skrev:2375655Det spelar ingen roll, för nu tror hon att du sagt något dumt
Carro1 skrev:2375653Men du hade ju inga grejer gumman Du får väl snacka lite med David så åker vi nästa gång
Ja nu vill jag också höra vad som sagts i söndags
Ja snart så, måste hitta en ledig lucka bara men det ordnar sig nog!£m£li£ skrev:2375710Haha jag vet, det är hellugnt.. Var ju bara tvungen att hitta ett skäl till att du inte skulle ha någonting att säga till om
Jajamen, snart får vi åka vi också
Trevlig tur då?
Carro1 skrev:2375717för vi skulle iväg på annat håll
d1ce skrev:2375492Jo, får lite hat-PM från dessa lik på +30bast som inte har samma tur
Vad vill du ha, I got what you need, lixom?!
-@
d1ce skrev:2375619Now I'm fukCed, badly
-@
Nu får du nog öka om vi ska hinna förhandla
-@
Snail_shell skrev:2375904Bah!! You wish!!
d1ce skrev:2375785Du lovade ju att inte säga något om det
-@
Snail_shell skrev:2375904
Nu har du försatt dig i en situation som vi "äldre pojkar" har lärt oss att undvika..
Kanske skulle lära dig och lyssna på oss någon gång..
d1ce skrev:2375911
Du kan få en plats i min charmkurs, gratis!
-@
Snail_shell skrev:2375916Den som resulterar i blå öga och en hjävla baksmälla
d1ce skrev:2375919Du glömde 20år av försörjning.
-@
Road-Ragge skrev:2372383Då vet jag en till som ber till vädergudarna. Han har mina sympatier
Jag kommer i alla fall, om inte annat för att leverera kartorna.
D vet du var precis ute och tog en sväng på vägen jag tipsade dig om. Dock inte hela vägen, (svängde av lite här å var) j-vligt fin väg om man gillar lite öppnare väg. ska försöka dra hela rutten innan söndag.War-psycho skrev:2376340Hörrni boys and girls...
Vad säger ni, finns det intresse för en till vända nu på söndag?
Kom gärna med idéer & förslag på förbättringar också.
(Inga önskemål om vädret dock, det blir bara tjatigt. )
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, MÅSTE bli körning på söndag så att jag har chans att hänga med denna gång!!!War-psycho skrev:2376340Hörrni boys and girls...
Vad säger ni, finns det intresse för en till vända nu på söndag?
Kom gärna med idéer & förslag på förbättringar också.
(Inga önskemål om vädret dock, det blir bara tjatigt. )
Inbjudan mer än trådarna menar du?Plonkan skrev:2376601Alltså, det vore högst trevligt ifall du hade vänligheten att skriva en inbjudan till oss andra dödliga, jag + säkert många fler, skulle bli högst tacksamma!
Nä alltså, jag menade en tråd som "inbjudan" till samåkning. För det finns väl ännu ingen tråd/"inbjudan" till kommande söndag, eller hur?!War-psycho skrev:2376648Inbjudan mer än trådarna menar du?
Okej... Nä, trådarna har inte kommit ut förrän i slutet av veckan, för jag inte hunnit få klar all info då.Plonkan skrev:2376668Nä alltså, jag menade en tråd som "inbjudan" till samåkning. För det finns väl ännu ingen tråd/"inbjudan" till kommande söndag, eller hur?!
Jaaaa... NU kom jag på det...Carro1 skrev:2375717Ja snart så, måste hitta en ledig lucka bara men det ordnar sig nog!
Jo trevlig tur och trevligt sällskap däremot åkte vi inte hela söndagsåkningen, för vi skulle iväg på annat håll
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|