Jo, nu blev det minsann fart på debatten.
(Detta hade jag dock helst velat diskutera privat)
Att ventilera skillnader uppfattas tydigen som något väldigt personligt och betraktas som påhopp.
Lite dumt att slänga på sig skygglappar på det sättet, när ämnet handlar om säkerhet som berör oss alla.
Jag har hela tiden eftersträvat att körningarna ska komplettera varann, inte att dom ska konkurrera sinsimellan.
Men jag känner att Söderåkat fått en del oförtjänt skit, och negativa kommentarer från vissa ur norrgänget.
Det som skiljer, skiljer av en anledning, en anledning som man kanske kunde lära sig av och dra nytta av istället.
Säkerhet berör oss alla, och jag byter gärna erfarenheter på en mer privat nivå.
M.v.h. Danne
(Detta hade jag dock helst velat diskutera privat)
Att ventilera skillnader uppfattas tydigen som något väldigt personligt och betraktas som påhopp.
Lite dumt att slänga på sig skygglappar på det sättet, när ämnet handlar om säkerhet som berör oss alla.
Jag har hela tiden eftersträvat att körningarna ska komplettera varann, inte att dom ska konkurrera sinsimellan.
Men jag känner att Söderåkat fått en del oförtjänt skit, och negativa kommentarer från vissa ur norrgänget.
Det som skiljer, skiljer av en anledning, en anledning som man kanske kunde lära sig av och dra nytta av istället.
Jaja, min dörr står iallafall fortfarande öppen.Kapten Blåskägg skrev:2418093Danne, vi har väl lite olika syn på detta med gruppkörningar även om ett av målen är detsamma, dvs inga avåkningar![]()
Jag har, av folk som jag oerhört stort förtroende för, blivit ombedd att inte fortsätta diskussionen.
Att det hetsas och skojas lite i tråden är bara en del av den goa stämningen, tror inte att nån ungtupp får storhetsvansinne för det.
Säkerhet berör oss alla, och jag byter gärna erfarenheter på en mer privat nivå.
M.v.h. Danne
Last edited: