Zenit skrev:2443992DAH skit dag! okej nice ni andra kan köra
Fick beskedet av sjukgym. idag ingen mc den 23e. Detta pga. att mitt ben inte fattat att de ska sitta ihopa hade läkningen påbörjats eller de va någon enstaka mil...ska se om farsan kan köra mig på hojen till o käka frukost med er han e nästan lika körsugen så annars kommer jag i bil o säger hej måste ut
snackat med farsan han kund köra mig..så vi kommer nog o käkar frukost måste va den bästa kompromiss (kass ord) viberationerna kan göra att läkningen tar längre tid men får jag inte åka eller köra snart så kommer de osså ta längre tid för jag tappar motivationen
Du...jag tycker faktiskt att du kan komma o käka frukost med oss och sen åka hem till hemmets lugna vrå. Ditt ben är viktigare än vår runda....så är det!
Du ska ju för fan visa mig hur man kör på SRW nästa år ju!! Vill inte ha en krymplingZenit som inte kan visa mig spårval etc.
Det kommer definitivt fler rundor med MCK Vilse! Du missar denna...men va fan, vad är en runda med MCK Vilse? Vibrationer, blåst, dönande...ja, helt enkelt....alldeles...UNDERBAR!! (Askungen )
Nä, ta du o krya på dig sen ses vi när benhelvetet är ihopaläkt!!!
Jävla rörmokare som inte kan komma!! Vill ju ha hojen fix nu! AARRGGHHH!!!!
Sen...att det ska vara så svårt att hitta en hastighetsmätardrivning till Rfen?!?! INGEN verkar ha en!
Jävla skrotar!!
Last edited: