Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Zenit skrev:
2443992 DAH skit dag! :mad: okej nice ni andra kan köra :)

Fick beskedet av sjukgym. idag ingen mc den 23e. Detta pga. att mitt ben inte fattat att de ska sitta ihopa hade läkningen påbörjats eller de va någon enstaka mil...ska se om farsan kan köra mig på hojen till o käka frukost med er han e nästan lika körsugen så annars kommer jag i bil o säger hej måste ut :tummenupp

snackat med farsan han kund köra mig..så vi kommer nog o käkar frukost måste va den bästa kompromiss (kass ord) viberationerna kan göra att läkningen tar längre tid men får jag inte åka eller köra snart så kommer de osså ta längre tid för jag tappar motivationen

Du...jag tycker faktiskt att du kan komma o käka frukost med oss och sen åka hem till hemmets lugna vrå. Ditt ben är viktigare än vår runda....så är det!
Du ska ju för fan visa mig hur man kör på SRW nästa år ju!! Vill inte ha en krymplingZenit som inte kan visa mig spårval etc.
Det kommer definitivt fler rundor med MCK Vilse! Du missar denna...men va fan, vad är en runda med MCK Vilse? Vibrationer, blåst, dönande...ja, helt enkelt....alldeles...UNDERBAR!! (Askungen :rolleyes: :hihi)

Nä, ta du o krya på dig sen ses vi när benhelvetet är ihopaläkt!!! :tummenupp

Jävla rörmokare som inte kan komma!! Vill ju ha hojen fix nu! AARRGGHHH!!!!
Sen...att det ska vara så svårt att hitta en hastighetsmätardrivning till Rfen?!?! INGEN verkar ha en!
Jävla skrotar!! :mad:

Last edited:

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Ska upp till Åhus över helgen, möjligtvis inte någon som har lite förslag till fina vägar dit??

HbgQ

Guest
JKay skrev:
2444053
Sen...att det ska vara så svårt att hitta en hastighetsmätardrivning till Rfen?!?! INGEN verkar ha en!

Du skulle hängt med på min runda istället..
Vänta på rörmockare är inte kul.. :hihi

Malmö-Eslöv-Röstånga-Klippan-Helsingborg-Malmö
Hade kanske kunnat tagit bilder på hojen oxå..

Nåja det får väl bli en annan dag..

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
JKay skrev:
2444053 Du...jag tycker faktiskt att du kan komma o käka frukost med oss och sen åka hem till hemmets lugna vrå. Ditt ben är viktigare än vår runda....så är det!
Du ska ju för fan visa mig hur man kör på SRW nästa år ju!! Vill inte ha en krymplingZenit som inte kan visa mig spårval etc.
Det kommer definitivt fler rundor med MCK Vilse! Du missar denna...men va fan, vad är en runda med MCK Vilse? Vibrationer, blåst, dönande...ja, helt enkelt....alldeles...UNDERBAR!! (Askungen :rolleyes: :hihi)

Nä, ta du o krya på dig sen ses vi när benhelvetet är ihopaläkt!!! :tummenupp

Will do.

Hoppas rörmokaren kommer snart så du kommer ut :)

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Zenit skrev:
2444122 Will do.

Hoppas rörmokaren kommer snart så du kommer ut :)

NU e han klar!! Det tog fan bara 3 min sen gick han. "Vattensparpaket" :va det rinner fan lika mkt nu som innan?!?! Märkligt. Nog bara ett sätt att tjäna pengar på ingenting.

Nu tjöps det service detaljer till hojen!!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Hemma igen efter en rekrunda med Cel igen. Så grymt skön, tack Cel för körning. Riktigt gött på 11:an:D Tur att polisen hade fulltupp inne i Sjöbo. Ytterligare en detalj som är klar, info kommer snart.

Solid snake

Guest
JKay skrev:
2444125 NU e han klar!! Det tog fan bara 3 min sen gick han. "Vattensparpaket" :va det rinner fan lika mkt nu som innan?!?! Märkligt. Nog bara ett sätt att tjäna pengar på ingenting.

Nu tjöps det service detaljer till hojen!!
Jaså så lång tid, de har nog varit hemma hos mig, men jag "råkade" inte vara hemma. :angel

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Solid snake skrev:
2445737 Jaså så lång tid, de har nog varit hemma hos mig, men jag "råkade" inte vara hemma. :angel

:7peta tänk bara på att en äldre dam i området blev stämd av firman som skulle byta avlopps- och vattenstammar som i sin tur blev stämda av föreningen iom att arbetet inte blev slutfört så hon åkte på en 4 milles nota!
Dumt att inte släppa in dem.

HbgQ

Guest
God morgon!!

Ännu en dag med underbart hojväder
:yoparty
och gräsklippning,fönsterputsning, ogräsrensning, flyttning mm:huvet

Slänger in listan oxå...

01. Maverick_ou812 - Ordf. MCK Vilse - Raijslaiter 1 - Ducati Superduperhoj
02. PGH – IT-chef MCK Vilse - Raijslaiter 2 - så det så
03. JKay - Human Resources Manager MCK Vilse - Raijslaiter 3
04. Ducati_Johan (denna gången måste jag med!) - Ducati
05. Yoohan - (Kan ta grupp vid behov, om jag har hojjen kvar)
06. HbgQ - R6
07. Motorrad
08. Solid snake - Ducati
09. Kazta
10. Anot
11. CeltaniC - Raijslaiter 4
12. Starfighter
13. Japps - Eventuellt med bihang (Ajm fakking ån)
14. Magoozi
15. xyx (i mån av väder etc)
16. Robbi - nu me besiktigad hoj!!
17. röris med ny bandit
18. bandittjej oxå med ny bandit
19. Sölta
20. fargo
21. Sad Glad - Ducati
22. sNaIjK
23. imaster - Om los italianos kan leverera delar i tid
24. Robin_heij
25. Fredchen (PM:a om ni behöver en extra reisleiter)
26. CosmoBob
27. Fahrer med gammelsukkan
28. SirBarret
29. AnkanSt4s - Ducati
30. Don Danielsan
31. Maciver - Suzuki GSX-F
32. TLR
33. Dede kommer på röda faran
34. _basse_
35. Oas---Triumph, trogen backmarker till JKay!!!!!!!!!!!!!!!!!
36. Swish, om fälgarna fixas
37. Tony 748 - Ducati
38. _Holm_
39. Oddjob
40. Amras
41. Benke
42. stoooffe, om mellanbågen är inköpt!
43. NTVjanne
44. Eddi
45. Gullefjun
46. Robbann
47. Emmelie
48. RR_06
49. Ante2wheels
50. HbgQ kompis Micke
51. HbgQ kompis Anna
52. El Garto - På en sprillans Blackbird, nu får du i alla fall jobba på rakorna PGH
53. Rosen
54. Ziox
55. Zenit
56. Willow
57. Vilse - Bakpå JKay
58. EricMetal
59.
60.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
2445810 :7peta tänk bara på att en äldre dam i området blev stämd av firman som skulle byta avlopps- och vattenstammar som i sin tur blev stämda av föreningen iom att arbetet inte blev slutfört så hon åkte på en 4 milles nota!

Ursäkta OT men det var en grymt lång dusch du tog Jonnhy!!!! 03.07, det skojar man inte bort. Gå o lägg dig gamlo, annars sover du bort din rekrunda. Du behöver verkligen reka så att du kan avlasta dina lågfartsmunstycken på hojen, dem är väl helt utslitna:tungan

Solid snake

Guest
JKay skrev:
2445810 :7peta tänk bara på att en äldre dam i området blev stämd av firman som skulle byta avlopps- och vattenstammar som i sin tur blev stämda av föreningen iom att arbetet inte blev slutfört så hon åkte på en 4 milles nota!
Jag kan säga att jag var sjuk och var tvungen att dra till doktorn, eller att något annat akut dök upp.

Edit: avlopp och vattenstammar är lite större jobb än att sätta in ett nytt duschmunstycke. :rolleyes:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ja ha, rejsrapport från en JKay, han ringde med ångest i rösten. Självklart hade han kommit vilse på sin rekrunda:tungan Naturligtvis hjälper man en strandsatt hönshjärna så han kommer på rätt spår igen. Du e bara för go Jonnhy:tummenupp Senast han ringde så var han i Staffanstorp, tom han borde hitta hem därifrån:arsele Mer info kommer sen, kanske.

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
PGH skrev:
2446778 Ja ha, rejsrapport från en JKay, han ringde med ångest i rösten. Självklart hade han kommit vilse på sin rekrunda:tungan Naturligtvis hjälper man en strandsatt hönshjärna så han kommer på rätt spår igen. Du e bara för go Jonnhy:tummenupp Senast han ringde så var han i Staffanstorp, tom han borde hitta hem därifrån:arsele Mer info kommer sen, kanske.

:skrattaåt

skönt att höra..vart hade han hamnat? :D

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
PGH skrev:
2446778 Ja ha, rejsrapport från en JKay, han ringde med ångest i rösten. Självklart hade han kommit vilse på sin rekrunda:tungan Naturligtvis hjälper man en strandsatt hönshjärna så han kommer på rätt spår igen. Du e bara för go Jonnhy:tummenupp Senast han ringde så var han i Staffanstorp, tom han borde hitta hem därifrån:arsele Mer info kommer sen, kanske.

Va du TVUNGEN o berätta det?!?!? :fatta!
Vaddå ÅNGEST!! Jag var ju ....bara utmattad! :rolleyes:

Rapport:
Jag hittar INTE runt! :D:D
Slut!! Muahahahaha!!!!

Sen i övrigt så har jag hållt på att dra in i 2 bilar, höll på att bromsa omkull mig, både fram o bakhjulssläpp och....ja, det va nog det hela!

OCH INTE ETT LJUD OM ATT VARA VILSE!!!! :mad:
Capice?

Over and out!
Under o in!

/T. otalt vilse

Zenit skrev:
2446834 :skrattaåt

skönt att höra..vart hade han hamnat? :D
Jag va dessutom nere i Trellehulla o tankade....sen gick det käpprätt åt skogen!

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
JKay skrev:
2446837
Jag va dessutom nere i Trellehulla o tankade....sen gick det käpprätt åt skogen!

tur de inte gick håt helvete då bil släpp m.m. :)

men du där e ju hmm...4 vägar ur trelle.. motorvägen, 180, kustvägen o en mitt i mellan o alla ska av dem ska du väll hitta från :va va hände? :tungan

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Zenit skrev:
2446875 tur de inte gick håt helvete då bil släpp m.m. :)

men du där e ju hmm...4 vägar ur trelle.. motorvägen, 180, kustvägen o en mitt i mellan o alla ska av dem ska du väll hitta från :va va hände? :tungan

Berättar inte! Nada, nicht, no, never, aldrig.....

Men Trellehulla e en skitstad....alla dessa kullerstenar!! hahahaha!!

Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
2446837 Va du TVUNGEN o berätta det?!?!? :fatta!
Vaddå ÅNGEST!! Jag var ju ....bara utmattad! :rolleyes:

Rapport:
Jag hittar INTE runt! :D:D
Slut!! Muahahahaha!!!!

Sen i övrigt så har jag hållt på att dra in i 2 bilar, höll på att bromsa omkull mig, både fram o bakhjulssläpp och....ja, det va nog det hela!

OCH INTE ETT LJUD OM ATT VARA VILSE!!!! :mad:
Capice?

Over and out!
Under o in!

/T. otalt vilse

Är du hemma nu, eller det finns ett internetcafé i Lessebo:tungan Tur man inte skall åka i din grupp på rundan:rolleyes: Ta en kall en nu, och släng dig i hotellsängen:)

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
PGH skrev:
2446953 Är du hemma nu, eller det finns ett internetcafé i Lessebo:tungan Tur man inte skall åka i din grupp på rundan:rolleyes: Ta en kall en nu, och släng dig i hotellsängen:)

Lessebo? Va det SÅ det stog på skylten! Ja, hotellet i Lessebo har internet! :D
Aj will hoppa in säng! Har ju barflickorna här nu så....;)

CeltaniC skrev:
2446967 I'll sell my soul to find out!! :cdevil

Då får du fantamej sälja MKT!!
Mr :cdevil kanske tar överpris...vem vet. Men info...det får du INTE!! :D:D

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...