Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2440798 God morgon!!!

Tänk om detta j***a blötväder kunde sluta.:mad:
Vill ut och köra utan att behöva tvätta hojen efteråt.

Men kolla in prognosen för de kommande 4-5 dagarna, ser najs ut. Blir till att reka dåktet imorgon. Skall köra brallorna av Cel då:rolleyes: Efter det kommer ny viktig information ang rundan, förhoppningsvis.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Sista dan på jobbet idag, sen tre dagars helg! :banana

Och hela helgen ser sheetbra ut! Synd att hela lördagen går till bröllopsbesök... Söndag är det MotoGP. Det blir en bra helg..! :tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Så....4 timmar kvar tills jag kan gå hem. 3 dagars helg! :)
Dom ska komma o installera "Vattensparpaket" i alla lägenheter i föreningen.
GOOO specificering av tiden dom ska komma: "Vi kommer mellan 09-15" :mad:
FAAN o behöva ödsla en sem.dag bara för det! Men det är klart...då får jag tid att serva hojen och slipper göra det på lördag då rekning ska gå. ;)

Solid snake

Guest
Bandittjej skrev:
2441271 Jag har oxå bara en dag kvar *L*, Solid ska jobba istället för mig på fredag
jippi. Fiske hela helgen:tummenupp
Och du går dåktet med förlust på fredag också. :tungan

JKay skrev:
2441359 Så....4 timmar kvar tills jag kan gå hem. 3 dagars helg! :)
FAAN o behöva ödsla en sem.dag bara för det! Men det är klart...då får jag tid att serva hojen och slipper göra det på lördag då rekning ska gå. ;)
Lämna in nycklarna då, jag kan ju säga att de ska inte gå i min lägenhet själva och sno allt jag äger och har, men de skulle komma mellan 15-17 nån gång.

Kan nog få dem att jobba snabbare till lite musik också, eller vad tror du? :D

Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
2441359 Så....4 timmar kvar tills jag kan gå hem. 3 dagars helg! :)

Tradet, men se det långsiktigt. Med "Vattensparpaketet" kommer du snabbt spara in din semesterdag:rolleyes:

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Solid snake skrev:
2441644
Lämna in nycklarna då, jag kan ju säga att de ska inte gå i min lägenhet själva och sno allt jag äger och har, men de skulle komma mellan 15-17 nån gång.

Kan nog få dem att jobba snabbare till lite musik också, eller vad tror du? :D

Hehehhe...ja, din "musik" kan skrämma den mest hårdhudade person! :D

Njaaäää..jag lämnar FAN inte in mina nycklar o har främmande personer springandes här!! Aldrig i livet!
Inte med fina saker i lägneheten!

PGH skrev:
2441743 Tradet, men se det långsiktigt. Med "Vattensparpaketet" kommer du snabbt spara in din semesterdag:rolleyes:

Huh?!?! Påstår du att jag duschar varje dag?? Fan du e ju äcklig! :D

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Oas skrev:
2440265 Nej jag skall inte köra med PG, men han får gärna följa med till Bergen i Norge:) Samling vid Milstolpen kl 16.10 SHARP
En liten runda på ca 200 mil varav 120-130 på kurviga vägar.

nice..:tummenupp

Info om min roll i turen får se våga inte nämna de för herr doktor idag direkt :tungan Ny rönken av benen gjord allt ligger i linje men inget har läkt ihop :va Brukar tydligen läka fort vid så rejäla brott men mina ben vill visst va lite flexibla :rolleyes: aja ny rönken om 2mån.
Har testat lite med mcskor osså går på men går inte o växla då...funkar 1an el. 2 under hela turen om man tar JKays grupp? :tungan eller vill nån hjälpa mig tillverka tumväxling...bör ju kunna gå kanske :)

Last edited:

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Zenit skrev:
2442005 nice..:tummenupp

Info om min roll i turen får se våga inte nämna de för herr doktor idag direkt :tungan Ny rönken av benen gjord allt ligger i linje men inget har läkt ihop :va Brukar tydligen läka fort vid så rejäla brott men mina ben vill visst va lite flexibla :rolleyes: aja ny rönken om 2mån.
Har testat lite med mcskor osså går på men går inte o växla då...funkar 1an el. 2 under hela turen om man tar JKays grupp? :tungan eller vill nån hjälpa mig tillverka tumväxling...bör ju kunna gå kanske :)

Du ska nog INTE följa med! :mad:
TREAN är det som gäller! :D:D

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
JKay skrev:
2442058 Du ska nog INTE följa med! :mad:
TREAN är det som gäller! :D:D

haha sorry mena inte så :D MEn hade 1an eller 2an funkat hade man skit i o växla men starta i trean nä då får de bli nån tumväxel grej kanske........eller bak på nån kanske :rolleyes:

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
imaster skrev:
2440520 Gött! Undrade nästan vart du tagit vägen... Gick vilse i Kisa kanske..? :hihi

hehe jag det var inte långt ifrån att jag försvann i kisa o aldrig hitta hem igen men nu e jag här och vad gör man inte för spänningen:arsele :tummenupp :yoparty

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:
2443601 Frajdaj!

Rajslajters... Reka nu färdigt rundan och "sätt" de sista detaljerna så kan vi mysa hela vägen fram till den 23:e

Är på G, "sista detaljerna", jo tjena. Skall försöka fixa det idag. Kolla ut, vad ser ni, -inte ett miln så långt ögat når. NAJS, stavas det.

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Morning!

Pegehå och moi ska snart iväg och fortsätta daten :)

denna gången kör vi på rött vin på en härlig fin stek med en liten nätt suprise i efterrätt.

Pegehå - BRING IT! ;)

HbgQ

Guest
God morgon!!

Äntligen sol...
Nu ska stället på och hojen startas.
En rejäl runda i Skåne sen kan man njuta av kvällen/natten. :hihi

Kör försiktigt!!

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
DAH skit dag! :mad: okej nice ni andra kan köra :)

Fick beskedet av sjukgym. idag ingen mc den 23e. Detta pga. att mitt ben inte fattat att de ska sitta ihopa hade läkningen påbörjats eller de va någon enstaka mil...ska se om farsan kan köra mig på hojen till o käka frukost med er han e nästan lika körsugen så annars kommer jag i bil o säger hej måste ut :tummenupp

snackat med farsan han kund köra mig..så vi kommer nog o käkar frukost måste va den bästa kompromiss (kass ord) viberationerna kan göra att läkningen tar längre tid men får jag inte åka eller köra snart så kommer de osså ta längre tid för jag tappar motivationen

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...