Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

Solid snake

Guest
röris skrev:
2435294 Det skall du väl veta :D Allvarligt talat vet du vilken ände man håller i :smasha Jag hade tänkt mig skattade pengar :rolleyes: :rolleyes:
Tillräckligt för att du skall kunna köra hit räcker det :tungan
Haha men jag vet väl fan inte vad man kan ta. :D

Zenit skrev:
2435296 har du osså skaffat ducce va e de som händer med världen :va
Den blir bättre...

The Fighter skrev:
2435276 He he gomorron ducce broder!! Sköööönt det e att gå upp 12.00 känner sig som 15 igen!! :D Såå hur går det med din nya fiiina svarta??
Bra hoj du har. :tummenupp

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
PGH skrev:
2435484 Äntligen lite nyheter om turen!!!!

Så klart blir det frukost till er som vill ha. Jag har dealat till ett ebjudande, 35:- för en baugette+valfri dricka(läsk 50 cl/kaffe eller nått)

För att underlätta allt så anmäl gärna till mig senast den 20 sep vad som önskas:
- kyckling, vitlök
- ost, skinka
- köttbullar, rödbetssallad
- rostbiff mm
- kyckling, curry
- räkor
- skagen
- tonfisk

Har jag glömt något, skit ni i det så lever ni längre:pannkyss

Förstainlägget är uppdaterat med denna info också, för er som är lite långsamma o behöver läsa det hela igen!!!!!!!!!!!!

ah lite vettig info...låter ju gott man kanske skulle käka frukost med er även om de bli bil dit :D

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
imaster skrev:
2435519 Gomorron var ordet... :rolleyes:

Den nya fina svarta går bra! Var ute med Sållid en sväng precis, grymt schysst, drog till Knutstorp och sen till Norra Vram via Klåveröd och Stenestad. Riktigt bra väglag idag, skitkul! Inte riktigt samma fart i monstret som i millen dock men det kompenserar väl de extra soppapengarna i månaden... :hihi

Hur går det med SS:en då? Ute och dragit nån sväng än eller? Hur gick det med Triplen?

Lite bajs faktiskt e det nu...har ju inte kört min röde än ska ju reggas o kön till besiktningen e ej nådig :gråta försökte muta dom på besiktnigen men det gick ej hem...snyfft...får se när jag får ut o rassta min nya igen....

Tripeln är i ägo av en skraj liten söt nybörjarkille....han älskade den...kul för honom..det gjorde jag oxså...skulle det göra mig glad att han tycker den e grym...nej!!! ;)

Zenit skrev:
2435296 har du osså skaffat ducce va e de som händer med världen :va

ja fan det undrar jag oxså..det e helt sjukt...!!!! :va konstig brud som vill köra en jävla traktor...(låter som en)...och inga hästkraffter har den heller...känner mig lurad av mig själv!!!! Hon e ju inte klok den där vagina har ju inget i huvudet!!! men hon har ju :tuttar he he bra svar eller...öh he he

Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Fler som vill med:

01. Maverick_ou812 - Ordf. MCK Vilse - Raijslaiter 1 - Ducati Superduperhoj
02. PGH – IT-chef MCK Vilse - Raijslaiter 2 - så det så
03. JKay - Human Resources Manager MCK Vilse - Raijslaiter 3
04. Ducati_Johan (denna gången måste jag med!) - Ducati
05. Yoohan - (Kan ta grupp vid behov, om jag har hojjen kvar)
06. HbgQ - R6
07. Motorrad
08. Solid snake - Ducati
09. Kazta
10. Anot
11. CeltaniC - Raijslaiter 4
12. Starfighter
13. Japps - Eventuellt med bihang (Ajm fakking ån)
14. Magoozi
15. xyx (i mån av väder etc)
16. Robbi - nu me besiktigad hoj!!
17. röris med ny bandit
18. bandittjej oxå med ny bandit
19. Sölta
20. fargo
21. Sad Glad - Ducati
22. sNaIjK
23. imaster - Om los italianos kan leverera delar i tid
24. Robin_heij
25. Fredchen (PM:a om ni behöver en extra reisleiter)
26. CosmoBob
27. Fahrer med gammelsukkan
28. SirBarret
29. AnkanSt4s - Ducati
30. Don Danielsan
31. Maciver - Suzuki GSX-F
32. TLR
33. Dede kommer på röda faran
34. _basse_
35. Oas---Triumph, trogen backmarker till JKay!!!!!!!!!!!!!!!!!
36. Swish, om fälgarna fixas
37. Tony 748 - Ducati
38. _Holm_
39. Oddjob
40. Amras
41. Benke
42. stoooffe, om mellanbågen är inköpt!
43. NTVjanne
44. Eddi
45. Gullefjun
46. Robbann
47. Emmelie
48. RR_06
49. Ante2wheels
50. HbgQ kompis Micke
51. HbgQ kompis Anna
52. El Garto - På en sprillans Blackbird, nu får du i alla fall jobba på rakorna PGH
53. Rosen
54. Ziox
55. Zenit
56. Willow
57. Vilse - Bakpå JKay
58.
59.
60.

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
Solid snake skrev:
[Bra hoj du har. :tummenupp

Ja jag hoppas det...den e ju ej inkörd av mig ännu...jag tror jag har skrivit till dig via pm fast i ett annat namn palla ej logga ut fr t509 så jag skrev i hans namn o fråga om denna hoj var ok...har tagit hem den med t509 fr tyskland....

HbgQ

Guest
Det är flera timmar sedan någon skrev här ju...

Skärpning!! :mad:

Det är långt kvar till 1500 inlägg...

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2437768 Det är flera timmar sedan någon skrev här ju...

Skärpning!! :mad:

Det är långt kvar till 1500 inlägg...

Måste dock ge dig:tummenupp för allt ditt spammande. Du måste bara ha fikapaus runt 9-tiden för det kommer alltid ett inlägg från dig vid denna tiden. Stämmer va?! Plus att du träffade 500:e inlägget OCH nu 600:e, stämmer detta också va?! Jag ser ett mönster.

Kom igen nu va, skall ni ha frukost eller??? Kommer man redan 08.30 den 23:e får man vara med o höra alla hemliga planer för dagen o allt skitsnack om alla som inte kommit osv osv:D

HbgQ

Guest
PGH skrev:
2437784 Måste dock ge dig:tummenupp för allt ditt spammande. Du måste bara ha fikapaus runt 9-tiden för det kommer alltid ett inlägg från dig vid denna tiden. Stämmer va?! Plus att du träffade 500:e inlägget OCH nu 600:e, stämmer detta också va?! Jag ser ett mönster.

Kom igen nu va, skall ni ha frukost eller??? Kommer man redan 08.30 den 23:e får man vara med o höra alla hemliga planer för dagen o allt skitsnack om alla som inte kommit osv osv:D

Fikapaus!!... nej då har man lämnat ungarna på skolan och kan äntligen få ha datan ifred..

Frukost vill jag ha...
Ska bara bestämma vilken av mackorna jag ska ha..

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2437793 Fikapaus!!... nej då har man lämnat ungarna på skolan och kan äntligen få ha datan ifred..

Frukost vill jag ha...
Ska bara bestämma vilken av mackorna jag ska ha..

Samma här, ungarna på arbete från kl 09. Arbeit macht frei, står det på dörren här. Pay attention! Tänk nu på att att jag skojar, och jag vet i vilket sammanhang det kommer ifrån, ni som nu hade tänkt gnälla över mitt skojeri. :tungan :pannkyss

HbgQ

Guest
PGH skrev:
2437806 Samma här, ungarna på arbete från kl 09. Arbeit macht frei, står det på dörren här. Pay attention! Tänk nu på att att jag skojar, och jag vet i vilket sammanhang det kommer ifrån, ni som nu hade tänkt gnälla över mitt skojeri. :tungan :pannkyss

På arbete från 9.00??
Här börjar dom 8.30.... men innan tösen ska följa med fröken in ska det kramas och frågas 800 saker.. Sen kan hon följa med in ..
Så innan man är hemma igen så är hon 9.00..

Tänkte bryta mitt mönster med inlägg 500 och 600..
Nu ska jag ta 666 oxå.. :hihi

Märks det att jag har tråkigt idag??

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ny viktig info om turen: Första väderprognosen för helgen. Tack Preben på dmi för satelitkörningen. Kolla veckan alltså, blir lite skugga på lördagen, kanske lite skönt ändå:rolleyes: Däckvärmarna stannar hemma!

Bifogat

• SLT.JPG
    SLT.JPG
    25.5 KB · Visningar: 41
Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2437840 På arbete från 9.00??
Här börjar dom 8.30.... men innan tösen ska följa med fröken in ska det kramas och frågas 800 saker.. Sen kan hon följa med in ..
Så innan man är hemma igen så är hon 9.00..

Tänkte bryta mitt mönster med inlägg 500 och 600..
Nu ska jag ta 666 oxå.. :hihi

Märks det att jag har tråkigt idag??

08.30, redan, på gränsen till omänskligt:rolleyes: Nu skall jag packa väskan o bege mig till gymmet, Mr Wet t-shirt -07, here I come. Missade nu i år:rolleyes:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
The Fighter skrev:
2436139 Lite bajs faktiskt e det nu...har ju inte kört min röde än ska ju reggas o kön till besiktningen e ej nådig :gråta försökte muta dom på besiktnigen men det gick ej hem...snyfft...får se när jag får ut o rassta min nya igen....

Tripeln är i ägo av en skraj liten söt nybörjarkille....han älskade den...kul för honom..det gjorde jag oxså...skulle det göra mig glad att han tycker den e grym...nej!!! ;)

Är det verkligen kö till alla besiktningar, har du kollat t.ex. Eslöv och såna småhålor, det måste ju finnas nåt... :tungan

Trist för dig med Triplen. Han klagade inte på skicket hojen kom i - eller du förtrollade honom som den lilla nybörjare han var...? :hihi

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin